Search Results
Search results 21-40 of 209.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Misschien een tipje! Gebruik mmorgp ogame (mmorpg-stat.eu/pilory.php?pays=14&univers=_142) Daar zie je links pillory staan, klik de totaal lijst aan en daar staat alles wat wilt weten. * Banned universe Polaris [nl] DATEIDPLAYERSPOINTSPOSITION * 06-02-2021 * 100113 * Governor Flyby * 3 672 293 * 1 * 1 Banned
-
Mooi hoopje gs, goed gespot en gevlogen. Op naar de volgende. Def gl weer met sparen maar dat gaat goed komen Bolder have fun met de gs en puin.
-
Quote from Azenomei: “Quote from fearlessz: “ ” En nu we het toch over treurig hebben. Het meest treurige aan deze slag is jouw zielige trol reply. Een sneue GO die graag populariteits puntjes wil scoren met "Azedinges" schrijven, goed hoor. ” hier sla je al de plank volledig mis maar eerlijk is eerlijk, met 72,537 bootjes ben je echt niet aantrekkelijk...
-
Zucht* Zipp is out of your leageu Azedinges...geef het op, zijn normen gaan jouw echt te boven. Maar dit is de meest treurige slag ever.
-
Kaj
PostWelkom teug, fijn dat je mij mag vergezellen in Oberon. succes met je trial
-
Heren en Dames uiteraard Vanmiddag om 14:00 start hij weer!!! Hello, tomorrow 28th of January we will start a new Reward System Event. The event lasts until 11.02. Same as the previous event: It contains 5 tiers. Willen jullie bij transport ( als er word gevraagd 1000 deut transporteren) deze sturen en pullen. Voor de hoger gerankte spelers: graag opletten dat een lagere speler deze daadwerkelijk NIET stort. Ik vraag hier om medewerking omdat dit in vorige systeem meerdere malen gebeurde en jull…
-
[TOT: 10.151.317.500] Cheese Nugget [PaK] vs. Red Ribbon [CCG] (A: 2.285.448.000, V: 7.865.869.500)
PostIk neem aan dat er een ticket naar mij onderweg is voor goedkeuring?
-
Uni spec polls
PostDaarom is het belangrijk dat die tokens terugkomen, zodra uni3 1x speed weer word dan er spelers kunnen verhuizen. ipv dat spelers op delete gaan, totale onzin is het niet omdat het de bedoeling was in 2 uni’s te kunnen mergen wat duidelijk ergens iets fout ging. Daarom begrijp ik de uni3 spelers wel dat die het anders willen zien.
-
Quote from Independence: “Is al gedaan in december, maar er wordt niet eens op gereageerd ” Quote from TimmiT: “Maar gaan die beloningen nu terugkomen? ” reken er niet op zou ik zeggen.
-
Vakantie modes
PostDe pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
-
Vakantie modes
PostJe heb helemaal gelijk, helaas hebben wij dit met regelmaat aangekaart bij gf. Deze gaan er niets aan doen Ik zelf vind het ook rot dat zo kan maar ikzelf doe dat ook weleens, niet als ik aangevallen ben of ga aanvallen. De uni’s zijn gewoon echt dood. sry daarvoor, maar gf gaat hier echt niets aan doen.
-
Vakantie modes
PostWe kunnen hier uren en uren over chitchatten, dit is geen topic op zich. Dit gaat niet helpen, gf gaat hier niets aan doen. Vmode is gewoon zo ingebouwd en je kan gewoon vmode hoppen. Take it or leave it.
-
Quote from Azenomei: “Quote from fearlessz: “Japetus is dood, wat rest is/zijn wat vloot vlootjes,. Waarom zou je zoiets voorstellen alleen maar omdat er een zekere persoon is die alle gv loopt te bevuilen? Nee, vmode is er om gewoon in te gaan als je geen zin heb, niet kan of wat voor excuus ook. Als Zipp en Bolder in vmode willen omdat ze nog in andere uni,s willen spelen is dat hun goed recht, ongeacht het gezeur van 1 specifieke persoon, met zijn mijntjes uitzetten omdat meneer bang is dat h…
-
Japetus is dood, wat rest is/zijn wat vloot vlootjes,. Waarom zou je zoiets voorstellen alleen maar omdat er een zekere persoon is die alle gv loopt te bevuilen? Nee, vmode is er om gewoon in te gaan als je geen zin heb, niet kan of wat voor excuus ook. Als Zipp en Bolder in vmode willen omdat ze nog in andere uni,s willen spelen is dat hun goed recht, ongeacht het gezeur van 1 specifieke persoon, met zijn mijntjes uitzetten omdat meneer bang is dat hij geraid word? kansloos, Lekker door hoppen …
-
Mooie slag hoor, in of uit v mode: no save no fleet. Sommige kunnen deze slagen niet maken en druipt afgunst van hun posts eraf Def gl@r harrybob ook jij moet saven he