Search Results
Search results 101-120 of 262.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 945.351.000] Applejack [MLPF] vs. El-ahrairah [Bananana] (A: 216.146.000, V: 729.205.000)
PostNetjes Saw, gefeliciteerd met je nieuwe nummer 1. Gistermiddag bezig geweest met voorbereidingen voor heropening van de horeca. Had mijn vloot met een royale marge gesaved, maar met horeca wordt het altijd later dan gepland haha. Mijn avond was gister in iedergeval geslaagd Veel plezier met de gsjes, hopelijk zie ik je niet te vaak terug haha. (p.s mods ruim eens op hier)
-
wow je gaat lekker QTekk! Gefeliciteerd maar weer met je nieuwe nummer 1. stardust Gl
-
Lekker winst volle raids Bunny! Kaap je toch zommar wat gs weg Jenske dit heb je zo weer terug :p
-
Haha gefeliciteerd Hf met gs
-
Lekker bezig QTEKK!
-
Expogame
PostMooi uitgewerkt idee. Hiermee verwijder je een heel hoop kans elementen uit expedities die nu voor een problemen zorgen. Quote from Treinrek: “Op basis van de totale hoeveelheid exp. punten van jouw expeditieleider komt hij na zijn scanmissie terug met één of meerdere uit te voeren missies. ” Is er met idee nog een kans van falen of een risicofactor? Aangezien bijna alle kansen met dit idee verdwijnen en scanmissies altijd een positief resultaat geven. Hoewel ik het eens ben dat kans geen al te …
-
Lekker weer Jenske! Heub Gl@Rb
-
Gefeliciteerd uhhh.. Norrissen met deze nieuwe dikke nummer 1 hit! Is de paar onnodig gewachte uurtjes zeker waard geweest. Het zal lastig worden om deze te overtreffen haha. Veel plezier met de enorme berg puin! Kungflu succes met rebuilden en anders in Merkur.
-
Quote from Abremsev: “"We zijn begonnen met jagen, dit was geweldig teamwork, iedereen hielp dit mogelijk te maken, het bleek heel goed, als we het over middelen hadden" Klinkt een beetje alsof je al weken een zwaar target aan het hunten bent, terwijl klappie al sinds begin van deze uni niet meer saved en achter die def ligt hahaha. Leuke slap. Pinned ” Wat neerbuigend zeg, dat Klapstoeltje niet saved betekend niet dat je helemaal geen voorbereiding nodig hebt. Terecht neergehaald die handel.
-
Wat een mooie slag zeg! Deze verslaat jullie oude nummer 1 hit dik. Nog even en de slagen hier zijn groter dan in Libra. Succes met de volgende hit! Pinkie Pie succes met de rebuild!
-
[TOT: 208.657.000] KinG GRiLLiTo [Bananana] vs. patje65 [playboy] (A: 27.997.000, V: 180.660.000)
PostNice King! Groot gelijk om even melkwegje over te vliegen Patje succes met je expo vloot
-
Gefeliciteerd met de nieuwe top 1 heren! Echt een super lekkere winst weer! Tripeltje succes met de rebuild
-
Gefeliciteerd met je eerste HoF hier, Mogen der veel volgen!
-
Mooi geschreven Kikker! Jammer dat we niet genoeg bij elkaar gesprokkeld konden krijgen om heel zijn main vloot te pakken. Verder wel niet alleen een giga slag aan overgehouden maar ook een lekker spannende avond. Dit is toch waar ogame omdraaid! @Myth heel veel succes in Merkur! @Atlas, Kikker en Jenske succes maar dan met de Rebuild haha
-
Lekker bezig! Def of de overnemer gl@rb
-
Haha lekkere weer King! Veel plezier met de gsjes Def Gl@rb
-
Dat is wel een hele lekkere eerste slag haha, eventjes 200M winst weg halen. Hf met de gsjes! Def gl
-
Ontdekker ftw
El-ahrairah - - Spel
PostEven voor de topic, mijn punt dat ik wil maken is dat de klasse ontdekker, sowieso veel meer te bieden heeft dan andere klassen qua groei, Het gaat er niet om wat je wel en niet tegen ontdekkers kan doen want met fleeten kan je iedereen neerhalen. Daarnaast zal je als fleeter ook als ontdekker spelen. Met die giga slagen op expos verspil je ook lang niet zoveel deut als een fleeter. Minimaal de top 50 spelers van nieuwe unies zijn allemaal ontdekkers, In merker is het helemaal erg door hogere sp…
-
Lekker gespot, helaas wel een alligenoot, Hf met de gsjes
-
Ontdekker ftw
El-ahrairah - - Spel
PostWe spelen zelf ontdekker dus het is niet dat we de slachtoffer rol spelen. We weten allemaal dat Ontdekkers niet alleen zwaar overpowered zijn vergeleken met de andere klassen, maar ook dat het exploiten van expos veel meer op lever dan eens in de zoveel tijd een succesvolle slag. In nieuwe unies doen de nieuwe klassen al helemaal niet meer mee. dit is allemaal geen nieuwe informatie meer onderhand.