Search Results
Search results 81-100 of 106.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Thanks 4 kristal De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Noize Reaper [HBS] ________________________________________________ Interceptor 160 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger St Louis ________________________________________________ Groot vrachtschip 120 Spionagesonde 21 Zonne-energiesatelliet 131 Raketlanceerder 296 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Noize Reape…
-
Leuk agsje heren. De winst liegt er niet om
-
Spot, sim en vliegen maar De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Noize Reaper [HBS] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 382 Zwaar gevechtsschip 32 Kruiser 161 Slagschip 285 Vernietiger 8 Interceptor 154 _________________________________________ Verdediger Metal Maniac [BYOB] ________________________________________________ Groot vrachtschip 20 Licht gevechtsschip 1.000 Spionagesonde 8 Zonne-energies…
-
Motu in zen eigen wereldje leven haha
-
Die bommenwerpers verdienen zichzelf terug Goed bezig King!
-
Men eerste hofje in deze uni Ik had deze al 2 dagen eerder gespot alleen had ik de recs nog niet op tijd binnen. 2 dagen later had meneer het nog niet geleerd.. Gl@rb Speciale thanks nog aan mijn Belgische leermeester De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Noize Reaper [HBS] ________________________________________________ Groot vrachtschip 150 Slagschip 258 Vernietiger 8 Interceptor 121 _________________________________________ Ve…
-
hahahahaahaha die karma hahahah Mooie slag King de winst liegt er niet om Emperor Darique gl@rb
-
Poh hoevaak die kerel kapot gevlogen word.. yoooo Nette hit maanman Gl@rb Kale
-
Spot, sim, fly De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Noize Reaper [HBS] ________________________________________________ Groot vrachtschip 39 Slagschip 100 Interceptor 119 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger Baco ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 115 Vernietiger 5 Raketlanceerder 63 Kleine laser 20 Grote laser 2 Gausskanon 1 Ionkanon 2 Kleine planetaire schildk…
-
Gewoon goed zoeken
-
Mooie raid. Goed gevonden.
-
Wie het kleine niet eert De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Noize Reaper [HBS] ________________________________________________ Groot vrachtschip 22 Interceptor 10 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger santa cruz [Tuga] ________________________________________________ Groot vrachtschip 20 Zonne-energiesatelliet 40 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Noize Reaper …
-
Ik vloog ook al op deze meneer maar kwam helaas online. Jij had weer meer geluk haha dammit xD GL@RB De Achterhoeker
-
No save no fleet. Goed gezien weer. Op naar de volgende
-
Lekkere winst kerel! Goed gespot
-
Lekker hapje gespot gelijk gevlogen en een lekker winstje aan overgehouden De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Noize Reaper [HBS] ________________________________________________ Groot vrachtschip 93 Kruiser 91 Slagschip 258 Vernietiger 7 Interceptor 109 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger Admiral Space ________________________________________________ Groot vrachtschip 9 Zonne-energiesatelliet 50…
-
Haze niet meer die lui sponseren Beter saven
-
Zippy je gaat hard. Laat mijn alli genootjes met rust Ronald gl@rb
-
Jammer Haze. Beter opletten hé De rebuild gaat denk ik wel lukken haha.