Search Results
Search results 21-40 of 68.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Otto von Bismarck [n00dles] ________________________________________________ Interceptor 1.500 _________________________________________ Verdediger Skip_91 [F-E-L] ________________________________________________ Klein vrachtschip 81 Groot vrachtschip 117 Licht gevechtsschip 1.154 Zwaar gevechtsschip 172 Kruiser 812 Slagschip 122 Recycler 1 Interceptor 20 Pathfinder 10 _______________________…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Otto von Bismarck [n00dles] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 50.000 Zwaar gevechtsschip 20.000 Kruiser 10.000 Klein vrachtschip 5.000 _________________________________________ Verdediger BATIMENT [F-E-L] ________________________________________________ Groot vrachtschip 4 Raketlanceerder 16.386 Kleine laser 13.884 Grote laser 3.154 Plasmakanon 276 Kleine pla…
-
De vorige oorlog was de meest eentonige die ik ooit heb meegemaakt. Hopelijk kan onze grote vriend, Insidious, deze keer wat meer tegengas geven. Ik begin bijna te geloven dat hij een communist is, want op dat meesterplan van hem zitten we al een tijdje te wachten. Het zal wel een 5-jarenplan zijn.... Hij heeft i.i.g. al het halve universum in zijn alliantie opgenomen, dus met een normaal rondje raiden kunnen wij alvast de nodige warhits maken.
-
Quote from davyyyh: “Quote from Otto von Bismarck: “Quote from davyyyh: “zeg ik wat raars als ik zeg dat ik @INSIDIOUS zou doen ” Jij doet toch praktisch iedereen ” ohhh meneer voelt zich beledigd dat hij in een zelfde rijtje staat...doe er wat aan zou ik zeggen ” En ik maar denken dat ik speciaal voor je was, niet dus
-
Quote from INSIDIOUS: “we zullen zien mijn vriend we zullen zien vergeet je de plofkolo even jullie hebben een maan opgeblazen,zijn al 100keer gevlogen,spioe me elke dag en nacht en nogsteeds pomp ik door en laten jullie het gebeuren XD kom op!!waar blijft het echte eliminatie werk ?? XD nog even en de rollen worden ineens om gedraait(; ik ben het type speler die een half jaar niks laat zien en of laat horen en die dan ineens even je vloot nakt,stille wateren hebben diepe gronden ~HT @19-11-'19 …
-
Weer netjes gedaan hoor Davy. Ik vraag me soms echt af wat kale denkt te bereiken, hij bouwt alleen maar vloot en vervolgens saved hij waardeloos waardoor hij 15x wordt gecrasht.
-
Quote from INSIDIOUS: “whahaha soortvan XD wist van niks qua oorlogverklaring lees dat nu pas XD maargoed hahahaha je bent sneaky davy !!,trieste speler ..xd heb je me vloot nou al ? of ga je weer met rips strooien ?? XD en btw geef niks toe hahaha vlieg nog steeds dus zo goed zijn julli niet XD heb wel mooi vlootje om naar te kijken dat moet ik toe geven haha (@davyyy,toch beter je best gaan doen en mis beetje slimmer na gaan denken want 300 mil gaan strooien is niet echt bepaald slim XD ik zou…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-11-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Otto von Bismarck [n00dles] ________________________________________________ Kruiser 26.008 Slagschip 4.470 Interceptor 5.357 _________________________________________ Verdediger Exile [F-E-L] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5.225 Groot vrachtschip 3.399 Licht gevechtsschip 20.959 Kruiser 2.500 Slagschip 3.463 Kolonisatieschip 7 Recycler 10.319 Spionagesonde…
-
[TOT: 1.030.729.000] Otto von Bismarck [n00dles] vs. Exile [F-E-L] (A: 200.785.000, V: 829.944.000)
PostHet viel me de laatste tijd op dat Exile's vloot elke dag op dezelfde maan lag, bovendien zaten er flinke gaten tussen zijn checks. Waarschijnlijk omdat er daar niemand in de buurt lag. Ik besloot om mijn stoute schoenen maar eens aan te trekken en om in de nacht een melkweg over te steken naar mijn ploffer, na een uurtje of 8 vliegen kwam ik onopgemerkt aan in het stelsel bij Exile. Het oorspronkelijke plan was om te vliegen zodra hij uit save kwam en had gechecked. Exile kwam echter eerder dan…
-
Keurig gedaan heren, zo moet dat. Prussia 1, Oranje 0, is dit alvast een opmaat voor volgende week maandag?
-
Misschien kunnen jullie kale ook wat deut sponsoren, zodat hij weer een paar keer kan saven.
-
Mooie slag Terra, goed om te zien dat de aanhouder beloond wordt. Een BSG-noobje neer is sowieso altijd leuk.
-
Nieuwe SOLO NR1 [TOT: 456.459.000] FLAIR vs. Flocrates [n00dles] (A: 75.874.000, V: 380.585.000)
PostZe vallen inderdaad met de bosjes de laatste dagen. Ook dit is weer een heerlijke klapper! Hij had wel veel slagschepen zie ik.
-
[TOT: 606.310.000] Gier [TNO] & Terra [TNO] vs. Swenno [BSG75] (A: 110.663.000, V: 495.647.000)
PostZo wat een winst, keurige klapper zeg! Ik snap alleen oprecht niet waarom mensen nog op eigen puin saven. Gooi er dan op zijn minst een paar waves losse waves voor met wat recyclers en 1 rip.
-
Mooi verhaaltje hoor. Netjes geprakt, maar laten jullie wel tenminste een van hun vloten over voor ons.
-
[TOT: 31.198.000] koffieisvoorwatjes [Watjes] vs. Governor Telesto (A: 1.136.000, V: 30.062.000)
PostBijna pure kristal winst, dat is toch altijd lekker.
-
Quote from koffieisvoorwatjes: “mooie top 10, wist niet dat die vloot ook kon vliegen :p ” Ik dacht eerlijk gezegd ook dat hij alleen maar savede. Ben jij diegene die ook op alle activiteit zijn maan scant, dan spioneren we namelijk steeds op elkaars spios... Mooie slag kale, hopelijk heb je de komende tijd wat meer tijd om van dit soort slagen te maken.
-
[TOT: 189.110.000] Duarte [BSG75] & Swenno [BSG75] vs. Marshal Barym (A: 23.680.000, V: 165.430.000)
PostQuote from Swenno: “Was leuk om mee te vliegen ! Wanneer gaan we weer ” Met welke vloot wil je vliegen dan? Ontopic: Puik werk, keurig afgestraft!
-
Zo daar zijn we weer en speciaal voor Whoop met een lang verhaaltje. Ik kwam uit save en ik had eigenlijk niet veel zin om te doen, ik besloot om Dododream even in mijn eigen stelsel te bespioneren, omdat hij daar laatst met een mooi vlootje lag. Toen ik het spiorapport zag schrok ik een beetje, hij lag full fleet in mijn stelsel. Al vrij snel kreeg ik een counterspio op mijn dak. Dat wordt saven als ik even rustig tv ga kijken dacht ik, von Stauffenberg had echter een snoder plannetje in gedach…