Search Results
Search results 41-60 of 342.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Even de oude man mee op pad genomen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller HATSEFLAST [Next] ________________________________________________ Ster des Doods 10.000 _________________________________________ Aanvaller Opa Koos [Next] ________________________________________________ Ster des Doods 10.000 _________________________________________ Verdediger Nooitgenoeg gepoetst [DEMA] ________________________________________________ K…
-
[TOT: 1.759.448.500] Zippp [Next] vs. Krokodillenvanger87 [DEMA] (A: 104.792.000, V: 1.654.656.500)
PostOe! 2x zoveel stijl deze! Lekkerrrr!
-
Volgende keer niet vliegen Zipp, dan heb je meer stijl! Weer een heerlijke winst, en weinig vliegkosten ofc!
-
Quaoar
PostQuote from Buckert: “Kansloos, als iemand €2.000,- in Ogame wil spenderen in plaats van crypto of aandelen, lekker laten gaan. Lang gaat die het toch niet volhouden. Dit is ook precies wat er mis is met dit trieste spelletje. Pay to win. Succes iedereen, ik wil wel zien hoe deze nummer 1 een blinde recall gaat timen. ” Wat een lol ook zo, de prutser.
-
Kwam online midden in de nacht. Savede vervolgens z'n vrachters op puin... kwartiertje vertragen en HATSEFLAST. On 23-04-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker HATSEFLAST [Next] ________________________________________________ Deathstar 7.500 _________________________________________ Defender Janeway ________________________________________________ Small Cargo 3.484 Large Cargo 36.300 Recycler 420 Solar Satellite 4.210 Crawler 1.000 Rocket Launcher 2.003.300 Light Laser 501.…
-
Woei lekkere hit hoor! Kleintje voor jou doen, maar onhaalbaar voor anderen!
-
Pwoah wat een lekkere winst zeg! Dikke klapper! glrb xtroken!
-
Quote from Azenomei: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from Azenomei: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Namens deze autist; je bent mijn held niet. Wat een wanvertoning weer. Vieze vuile wappie dat je bent, donder op met je kansloze, onjuiste, levensgevaarlijke 'ideeën' over Covid-19. Het is door mensen zoals jij dat wij nu in deze waardeloze kutsituatie blijven zitten. Doe weer snel je favoriete aluminiumhoedje op en houd alsjeblieft afstand van alle normale mensen. GLIRL. ” Volgens mij zegt …
-
Quote from Azenomei: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Namens deze autist; je bent mijn held niet. Wat een wanvertoning weer. Vieze vuile wappie dat je bent, donder op met je kansloze, onjuiste, levensgevaarlijke 'ideeën' over Covid-19. Het is door mensen zoals jij dat wij nu in deze waardeloze kutsituatie blijven zitten. Doe weer snel je favoriete aluminiumhoedje op en houd alsjeblieft afstand van alle normale mensen. GLIRL. ” Volgens mij zegt hij juist iets over de besmettelijkheid etc. En niet …
-
Namens deze autist; je bent mijn held niet. Wat een wanvertoning weer. Vieze vuile wappie dat je bent, donder op met je kansloze, onjuiste, levensgevaarlijke 'ideeën' over Covid-19. Het is door mensen zoals jij dat wij nu in deze waardeloze kutsituatie blijven zitten. Doe weer snel je favoriete aluminiumhoedje op en houd alsjeblieft afstand van alle normale mensen. GLIRL. ==Yoshi [29/4/21 02:02] warn voor belediging
-
Quote from ExXx: “Quote from Azenomei: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from Azenomei: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from Azenomei: “Bemoei je lekker met jezelf. ” Correct.GL@RL ” Dat jij me nog eens gelijk geeft. Er zit toch nog groei in.Jij ook GL@RL ” Lees het nog eens, maar dan langzaam.He Zippo, komt er nog een grotere klapper aan? ” Gedaan. Wellicht bedoelde je dat ik me met mezelf moet bemoeien. Maar aangezien daar letterlijk staat dat ik zeg: Bemoei je lekker met jezelf. En …
-
Quote from Azenomei: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from Azenomei: “Bemoei je lekker met jezelf. ” Correct.GL@RL ” Dat jij me nog eens gelijk geeft. Er zit toch nog groei in. Jij ook GL@RL ” Lees het nog eens, maar dan langzaam. He Zippo, komt er nog een grotere klapper aan? ][Lord][ [01-04-2021 rond 20:35 uur] Off-topic, ondanks de poging er nog een draai aan te geven.
-
Quote from Azenomei: “Bemoei je lekker met jezelf. ” Correct. GL@RL ][Lord][ [01-04-2021 rond 20:35 uur] Off-topic
-
He Zippo, moet je nagaan dat hij ondanks zijn afkeer telkens weer terugkomt om te reageren op je dikke slagen. En verder niet op reageren natuurlijk, zijn niveau is tenslotte het niet maken van hitjes.
-
Wiehoeeee, leuk ic vlootje zo!