Search Results

Search results 61-80 of 222.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• MiniMe

Flugel25 - - Ex teamleden

Heuj, gefeliciteerd met je promotie Mini!

• i I v na de merge

Flugel25 - - Spel

Niet helemaal. Accounts die verloren zijn gegaan bij vorige merges gaan niet meer terugkomen. Als je destijds je u12 niet mee hebt gemerged dan is dit account gewoon weg. Alle accounts van deze merge zijn wel overgegaan. In eerste instantie zijn alle actieve accounts op eigen selectie over gegaan. Mensen die geen keuze hebben gemaakt worden random geplaatst. Onder deze tweede categorie vallen de i'tjes. Bij het random mergen zijn deze accounts echter in vmode gekomen zoals alle andere accounts d…

• Boosters ruilen binnen alliantie

Flugel25 - - The Docks

Zolang je boosters kunt kopen met DM gaat dit idee nooit door. Juist de boosters die je mis kopen mensen nog wel eens. Voer je dit idee door dan loopt GF inkomsten mis en dat zien ze nooit zo erg zitten natuurlijk. Dat het idee lekker praktisch is ben ik helemaal met je eens. Echter, een goed idee moet het spel beter maken, niet makkelijker.

• Vliegsnelheid

Flugel25 - - Spel

Tja, je hebt OGame voor beginners en ogame voor gevorderde. Wil je dit spel echt goed gaan snappen dan is het handig je een beetje te verdiepen hoe alle gebouwen/schepen etc. werken qua formules. Dat geeft je ook meteen een hoop inzicht in de balans die tussen al deze factoren zit. Natuurlijk is veel online zijn en weten wat je moet doen aan de voorkant nog steeds de sleutel tot een toprank halen, maar door dit soort details kun je net het verschil maken in vergelijking met de mensen die dat wel…

• Vliegsnelheid

Flugel25 - - Spel

ogame.fandom.com/wiki/Distance probeer de wiki eens zou ik zeggen. Behoorlijk technisch verhaal, maar daarin staat wel uitgelegd hoe dit allemaal werkt. de formules zijn opgebouwd uit verschillende factoren zoals je hier zult zien. enkel de factor basissnelheid vermenigvuldigen is dus veel te simpel gedacht om daarmee je vliegtijd te willen berekenen.

• Dat is een best winstje Dravik! Lekker bezig. Wel zonde dat je Illu stopt, daar gaat je deutboer Knigge :') GL in RL dan maar!

• Hiermee bevestig je dus precies het punt dat je liever servers kapot maakt dan het speelplezier van een totaal van 30 spelers bevordert terwijl je zelf nooit meer speelt in deze server. Achja, had ook niets anders verwacht van dit soort figuren. Verder kun je smilen van oor tot oor, uiteindelijk zijn we toch weer op het niveau waar ik eerst zat in een uni waar we binnen een kwartaal niet meer hoeven te saven. Dat dit je enige manier is om blijkbaar iets tegen ons te kunnen doen geeft mij dan ook…

• Ach, tuurlijk had ik liever 7x eco gehad. Zeker omdat overige uni's daar nu ook naartoe gaan. Tegen de tijd dat de volgende merge eraan komt is het dan maar weer kijken wat handig is. Voorlopig is 5x eco ook gewoon prima voor een Pegasus natuurlijk. Ik zit weer op de eco van Taurus, dus het gaat me weer snel genoeg. De nasmaak waar RR het over had is toch ook wel te verklaren? Als één speler die op 4x eco houden niet had gestemd dan had de 7x eco wel doorgegaan. Nu benadeel je de 30 spelers die …

• Wie reageert er na jou?

Flugel25 - - Thuisplaneet

Goed geraden, @Lelouch vi Britannia dan een keer?

• 0 tot 5000

2849 overigens is Jillian niet 7 karakters en dus negatief -7? :')

• 0 tot 5000

2825

Ha, nu is Knigge de lul doordat je continue die irritante board notificatie blijft krijgen als er weer iemand reageert hier. Verder was het niet Kaj. Ik denk dat een @RoadRunner de volgende gaat worden!

• achja, beetje pech aan mijn kant en geluk aan jouw kant dat je net op tijd weer on was :') kwam even plotseling wat tussendoor op het werk. 15k kv is toch verwaarloosbaar. have fun met de winst!

@Knigge zie dit geweldig bedachte gedicht joh, dan moet je gewoon wel

BUSTED! @Knigge kom eens op man

Uiteraard, maar we wachten nog steeds op @Knigge

@Knigge wellicht dan maar?

Echt niet, we wachten nog steeds op @Knigge

@Knigge bitch, reageer eens hier

• Quote from Wish2Die: “Over enkele dagen is de poll daadwerkelijk pas afgelopen en wordt het tijd om de resultaten van de stemming te bepalen en bekend te maken. Dit zal niet direct op 25 november bekend zijn, maar als we meer weten dan zullen jullie dat zoals altijd direct hier kunnen lezen. Bedankt voor jullie geduld, begrip en natuurlijk alvast voor jullie input in de polls. Met vriendelijke groet, Het Admin Team ” Benieuwd zijn we allemaal. Maar er was al vrij vroeg aangegeven dat ze er echt …