Search Results
Search results 81-100 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Denk met name omdat het handig was hem te vriend te houden voor de helft van de uni mocht er ooit een maantje gepopt worden ofzo. Was best een goed afschrik middel destijds Zo te zien heeft Trucker nu dan ook zn doel gediend, dus kon die eindelijk opgeruimd worden mooie slag heren, hf met de winst. Trucker gl@rb
-
Jammer Saw dat ik dit moet zien nu ik twee maandjes later weer eens rond kom neuzen hier op het forum Maar wel een leuk vlootje opgebouwd in die tijd Het gaat je goed irl, misschien zie ik je nog wel eens op discord als ik kom buurten Aanvallers hf met de winst
-
@Plofkop heb je goed gedaan hoor, ik ben trots op je sorry dat ik daarna vrij snel zelf afhaakte, al had je mij toch niet nodig om te rellen Misschien moeten we de rest van bro eens de kans geven @Takeoff ik gok dat het nu jouw beurt is, veel succes
-
Jammer plof, maar wel een prachtige vloot die je had opgebouwd. 20% Trucker en 80% naar playbook lijkt mij een kleine prijs om te betalen om jou neer te halen Goede rebuild als je eraan begint, maar begrijpelijk als je dat niet doet. Playbook en truckers hf met de winst
-
beetje jammer van die tweede raid, maar goed voor die eerste feliciteer ik je wel. Ik moest nog gaan handelen maar kwam erachter dat ik net wat te weinig deut had en dus nog even een paar uurtjes mn mines moest laten draaien, dus ik dacht dan check ik sporadisch even totdat ik kan handelen Volgende keer probeer ik gewoon meer deut te verkopen dan ik heb en stuur het stiekem gewoon een paar uur later na Gelukkig waren het alleen de twee nutteloze gsn die je mee nam en niet mn waardevolle kristal.…
-
[TOT: 218.495.000] Takeoff [Bro] vs. DeGroteJamesCameron [Playbook] (A: 18.120.000, V: 200.375.000)
PostQuote from Takeoff: “Quote from barcodeplayer: “oh dat account heeft nog een speler erop zitten? is zovaak blauw dat ik het haast vergeten was james wat doe je nou ? je werfrijtje wel leegmaken hé ... glarb ik zou zeggen hf spending takeoff maar daarvoor moet je wel even uit vm blijven weetje ? ” Ben er alweer in, geen tijd voor ogame zou je ook moeten doen, dan waren die subjes ook niet gesloopt ” Ik drop gewoon dit linkje en dan ga ik weer Middel tegen vakantiemode abuse OT: gl@rb grote james …
-
[TOT: 16.947.418.000] JamesCameron [Playbook] vs. Splinter [ESA] & Plofkop (A: 12.500.000.000, V: 4.447.418.000)
swami_dude - - Rustplaats
PostBam daar gaat de grote James Cameron, toch even ineens z'n ripjes weg All hail de grote Plof Maar zonder gekheid, James je bent gewoon een goede speler, dus hier kom je wel weer bovenop 't is dat je zo'n irritante fanboy hebt dat ik even zo moet reageren Dit maakt het wel wat veiliger voor de turtletjes in de uni Plof hf met de winst, je gaat lekker James gl@rb
-
Jammer Fire rain Maar goed dat is natuurlijk altijd het risico, Psy en Playbook die onder één hoedje spelen btw Dat ik dat nog mag meemaken hf met de winst FcDenHaag en James
-
[TOT: 1.682.478.000] barcodeplayer [Playbook] & JamesCameron [Playbook] vs. Alien [FSA] (A: 0, D: 1.682.478.000)
PostIk kraak gewoon altijd turtles en laat ze verder met rust, meerdere waves om iemand z'n def te verdunnen terwijl ik er zelf geen winst uit haal dat doe ik zelf eigenlijk nooit. Maar zoals ik zei is nog steeds een mooi winstje die 160 mil, had ik ook voor gevlogen, alleen maar 1 keer Ik ga hier niet hypocriet lopen doen dat ik niet een dikke turtle graag zou kraken, gewoon in 1 keer mooi krak Verdediger gl@rb
-
[TOT: 1.940.174.000] Plofkop [Bro] vs. game over (A: 92.820.000, V: 1.847.354.000)
PostGewoon even met 100k. ic vliegen Nice man, hf met de winst Game over gl@rb
-
[TOT: 372.118.000] JamesCameron [Playbook] vs. Director Tau [ESA] (A: 24.310.000, V: 347.808.000)
PostLekker winstje hoor, jammer dat er alweer iemand mee stopt De uni wordt er steeds leger op, ga gewoon allemaal turtlen mensen Director Tau glirl
-
[TOT: 1.682.478.000] barcodeplayer [Playbook] & JamesCameron [Playbook] vs. Alien [FSA] (A: 0, D: 1.682.478.000)
PostAltijd lekker een turtle kraken, alleen ben ik zelf niet zo'n fan van het voorbashen zonder winst... Ik vind mijn winst dan niet bepaald in verhouding met het verlies voor de verdediger Anyways 't is wel een behoorlijke slag geworden, hf met de winst Alien gl@rb
-
Jammer dat je stopt Wessel misschien gewoon een beetje turtlen totdat je weer zin krijgt? glirl in ieder geval Barcodeplayer hf met de winst
-
Lekker hitje, weer wat rips voor de counter
-
lekker slagje weer plofkop, door jou blijf ik wel lekker ranken, blijf ze maar weg schieten boven mij Klapstoeltje ik dacht dat jij net als mij aan het turtlen was gl@rb in ieder geval
-
Ik denk alleen niet dat je hem van de veiling gebashed krijgt hoor Bou gl@rb
-
damn ik kon hem nooit pakken en hij gaat telkens maar neer hf met de winst, wel lief zijn voor je oude alliantiegenoot he Jurgiejejo gl@rb