Search Results
Search results 21-40 of 275.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Caspertvanmierlo: “Hele mooie slag! Wat een klapper....gefeliciteerd aan de aanvallers! ik snap dat door een bug de verliezer is beloond met 24 miljard extra vloot. Dat kan toch gewoon niet!! Tijd, DM, deutkosten en tijd om te rebuilden....allemaal in het nadeel van de aanvallers. Wat ik raar vind; is dat GF hier iets mee moet doen. Je hebt toch moderators of superGO’s.....geef hun gewoon mogelijkheden om zaken te herstellen. Gewoon korte snelle lijnen!! En GF maakt zichzelf belacheli…
-
Vooral slim om dan op koloniseren te saven, waarom niet op plaatsen dan, met wat trucjes hier en daar is dat zo goed als 100% veilig Dikke winst aanvallers, doe er wat leuks mee
-
IGON
Alpatsjino - - Spel
PostZeker heeft dat nut, heel erg belangrijk zelfs Maar hoezo nergens terugvinden? Staat letterlijk in de bijbehorende tekst
-
Expeditie handleiding
Alpatsjino - - Algemeen
PostQuote from Dizzy: “de hogere spelers wilden het wel degelijk geheim houden, natuurlijk wel begrijpelijk in hun positie ” Hoe zie je dat voor je, als dit al maanden lang uitgekauwd op verschillende openbare fora staat?
-
Expeditie handleiding
Alpatsjino - - Algemeen
PostVolgens mij had het er meer mee te maken dat de IC veel goedkoper vliegt dan de navigator, maar kan me vergissen. Is al weer even dat ik me er in heb verdiept. Zijn genoeg rekenvoorbeelden van te vinden in ieder geval
-
Expeditie handleiding
Alpatsjino - - Algemeen
PostQuote from paul-maximilianus: “Dank, ik dacht dat het alleen met 1 m navigators werd gedaan om ook altijd het puin daarna simpel te kunnen ophalen. Blijkt dus ook goed met andere typen vloot te kunnen. Zeker in snelle speedunis is dat snel genoeg en hebben de speeds van de navs weinig extra. ” Navigators zorgen wel zo'n beetje voor de minste winst, zijn veel meer vlootcombo's veel voordeliger hoor
-
Maakt niet uit, no save = no fleet blijkt maar weer. Simpel saven had het voorkomen
-
Expeditie handleiding
Alpatsjino - - Algemeen
PostOver de te sturen schepen bestaan andere meningen Voor de rest klopt het wel aardig, en is nou niet echt bepaald een geheim hoor
-
Ontzettend moeilijk om een reden te verzinnen inderdaad. Plezierig met de winst aanvallers, die is om van te smullen
-
Hilarisch dit, al die fodder expo-vlootjes, er zijn andere manieren he Mooie klappers zo neergezet. Met alle fleeters beetje bij elkaar kruipen en dan zo neergehaald worden zegt toch wel heel wat Goede rebuild aan iedereen
-
Ogame weer opstarten
Alpatsjino - - Algemeen
Postmmorpg-stat.eu/base.php?mode_world=1 Nederland selecteren en je kan het allemaal uitzoeken
-
Prima toch, dan contact je hem lekker niet, blijft de vloot ook weg, probleem opgelost
-
[TOT: 13.266.697.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 2.565.568.000, V: 10.701.129.000)
PostMooie hit geworden, alweer
-
[TOT: 70.438.391.000] El Presidente vs. Supermercado [TFL] (A: 12.300.541.000, V: 58.137.850.000)
PostLekkere vette winst binnen geharkt, lekker hoor
-
[TOT: 34.040.864.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 14.861.102.000, V: 19.179.762.000)
PostMooie hit en nog mooiere winst gemaakt En ach, als je niet kan spelen dan maar v-mode hoppend fleeten toch
-
[TOT: 138.143.000] Monfy [EOD] vs. frikandel [Lms] (A: 18.689.000, V: 119.454.000)
Alpatsjino - - Rustplaats
PostHierbij vergeleken is swami'en helemaal niks