Search Results
Search results 121-140 of 275.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Kale is in elke uni waar hij speelt hoofdsponsor
-
Perma aanvalst warning
Alpatsjino - - Spel
PostPft, zeg dat dan gewoon in normale Nederlandse taal in plaats van die hippe Engelse woordjes
-
Halve dag? Mag toch wel hopen dat ie meer dan 160 miljoen per dag binnenkrijgt, ander is het wel heel erg karig hoor Lekkere clean hit
-
In het huidige tempo kan ik jullie dus verwachten over een paar weken
-
Tsja, was ook de meest slimme zet ooit om alle planeten op een hoopje daar in mw8 te gooien Plukken ze nu mooi de vruchten van Nog even en ik kan niet meer op kolonisatie saven Mooie slag mannen, plezier er mee
-
calimero-huilt-1-225x300.png Dikke doei, zijn genoeg Hello Kitty spelletjes online te vinden, misschien dat iets voor je? Mooie hit geworden mannen, en dik winstje eruit En gefeliciteerd blijkbaar met de heerschappij!
-
Mooie slag geworden, kwestie van tijd was het geworden als je inderdaad niet saved Saven er nog een paar niet dus gaan maar met de banaan Overigens was de slag op Unknown, niet op Known
-
Merge van Fidis
Alpatsjino - - Algemeen
PostTevens moet je geen DM betalen, maar kan je DM betalen, ook een aardig verschil
-
Lekkere farm zo aan het worden
-
Leegloop in dit spel is een natuurlijk proces en wordt helemaal nergens door veroorzaakt, dat is het probleem niet. Het aantal spelers dat speelt is het grotere probleem. Wat meer reclame maken en het spel wat meer 2019 maken zou al een hoop helpen (hallo Ogame-app?) Oh Bolder, zoveel verdient GF niet aan mij hoor, kan me niet eens meer heugen wanneer ik voor het laatst DM heb gekocht
-
Quote from DeltaHalo: “Quote from Alpatsjino: “Lekker interessant wat jij wilt, daar gaat GF echt niet naar luisteren. Gewoon netjes op de beurt wachten tot jullie een keer mogen mergen. Overigens stelt die voorsprong nou ook weer niet zoveel voor hoor. Genoeg uni;s waar het veel meer verschilt. ” Bedankt voor je bijdrage... Gezien het feit dat je spreekt over "jullie" doe ik de aanname dat je niet in Fidis speelt dus het bericht is niet aan jou gericht en niemand is geinteresseerd in jouw menin…
-
Kan er tussendoor glippen he
-
Hartstikke schattig, maar dit is uiteraard geen HoFje
-
[TOT: 906.539.500] Spacefighter [n00dles] vs. Kamerplant [SSA] (A: 0, V: 906.539.500)
Alpatsjino - - Rustplaats
PostVoor 10 miljoen is een prima winst hoor, logisch dat mensen daar voor vliegen