Search Results
Search results 61-80 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [B00m] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 60.297 Kruiser 10.201 Slagschip 2.651 Interceptor 2.029 Pathfinder 2.976 _________________________________________ Verdediger Moongiver [CFD] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5.345 Groot vrachtschip 2.114 Licht gevechtsschip 6.681 Zwaar gevechtsschip 2.626 Kruiser 627 Slags…
-
Quote from Piraat: “naraid er bij zetten duurt letterlijk 10sec.... verder leuke slag ,ditto winst! ” Terra heeft de Apis daarvan… Gaat om de hoofdknal toch?
-
Rips hebben we in wave erna kapot geklapt. Lag niet veel extra GS, 30mio ofzo. Ook binnen. Te lui om dit allemaal in ogotcha te verwerken. Sportieve reactie van dragoneyes. Zit nu vm… Terra bedankt voor t mee vliegen! On 23-09-2022 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Fluttershy ________________________________________________ Light Fighter 20.574 Heavy Fighter 7.550 Cruiser 4.009 Battleship 1.623 Battlecruiser 1.385 Reaper 1.090 Pathfinder 3.455 Small Cargo 20.030 ___________…
-
Weinig winst boys. Valt me tegen
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [B00m] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 5.997 Zwaar gevechtsschip 9.900 Kruiser 4.384 Slagschip 1.647 Interceptor 1.411 Vernietiger 781 Reaper 1.046 Pathfinder 3.837 Klein vrachtschip 25.000 _________________________________________ Verdediger Captain Gemini [fdm] ________________________________________________ Klein vrachtschip 4.952 Groot vrac…
-
Quote from Espresso: “Lekkere hit mannen, jammer dat ik een halve minuut te laat was om nog aan te kunnen sluiten. Heerlijke chaos! Def, glrb ” That’s on me.
-
Leuke klappert. Vond t leuk om jullie op te naaien om alsnog te vliegen.
-
DM banner
PostQuote from Vogel: “ik kan die banner trouwens gewoon wegklikken met een X rechts boven in ” ik dus niet….. xD @Jillian Thx voor de melding!
-
DM banner
PostWederom als vroeger, de DM banner midden in t scherm -_-“ Zit op iPhone (Safari) met instellingen van mobiele weergave aan. Banner is niet weg te drukken =/ Ticket niet gemaakt => acc weg gegooit weer nadat die banner ervoor zat xD @Jillian @Hysteria Hoi!
-
Eye Of The Tiger
PostSucces!
-
accounts.
PostQuote from Bolder: “Quote from Independence: “Reken jezelf niet gelijk rijk he ” Niks rijk rekenen, eerst maar eens mijn accounts terug.Trouwens hoe weet jij dat ?? ” Vanuit het verleden wordt er wel zo gekeken. Zodat je een eerlijke hoeveelheid terug krijgt van wat je normaliter had misgelopen. Maar gezien ik geen GA meer ben, cba…. :p
-
accounts.
PostQuote from Bolder: “Quote from discordia: “Wat hoop je,en wat verwacht je er van Bolder. Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar. ” Het verzoek tot restore is gedaan door teamleider community management.Wat ik verwacht, dat dit op korte termijn gebeurt. Verder verwacht ik een tegemoetkoming in misgelopen gs en diverse aanbiedingen en verloren officieren en dergelijke. Misschien met de Kerst!!! ” Reken jezelf niet gelijk rijk he Ze kijken ook naar hoe je speelde om daarop de verloren Gs te vergoed…
-
Independence
PostBedankt voor alle lovende reacties
-
Wie had dat gedacht... jij en knikkeren... :p
-
Je mag de toegang naar die server makkelijker maken... Ikzelf kan de server niet vinden. Uitnodigings linkje lijkt me eenvoudiger. Met name voor discord.
-
Quote from Lord: “Beetje goedkoop om de nummer 1 slag zonder "geuren en kleuren verhaaltje" te posten Verder prima slag, lekkere winst, Pinned! ” We hebben het over anuvinda… :p Simpel, wou maantje opblazen maar dat mislukte. Maar had wel al ploffer in system gelegd en vloot gelijk laten aankomen ten tijde van de moonblows. Helaas Fail… Tijdje daar lekker het spul laten liggen tot ik gespot werd… kak. Weg geplaatst en na paar uur gepulled. Toen ik er weer aankwam gelijk Spio, check ligt er, well…