Search Results
Search results 61-80 of 209.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Heren Een beetje trollen is zeker niet erg maar laten we het aub netjes houden. Iemand wijzen op zijn taal en spelling is iemand gewoon afzeiken. Dit moet gewoon niet zo'n topic worden als die is gesloten. Dus laten wij ieder zijn mankementen en gezin en wat dan ook er prive is of verteld word erbuiten. Alvast bedankt
-
Ja mijn excuses, echt bijzonder lastig dat er 2 fearlesszjes zijn. Ik was al vol verbazing: wat heb ik nu weer gedaan.
-
nog een klein hitje, we hadden een grotere gepland maar die ging helaas niet door smile.png na het gezeur van fearlezz/kylo ren op het board ben ik uit de ally gestapt en ben ik een gezellige ally gejoined smile.png ik wil me iig gedistantieerd hebben van het gezeur wat hij op het board zet biggrin.png Ik heb geen idee waar jij het over heb!! Ik heb al heeel lang niets meer gepost dus dat.
-
Quote from fearlessz: “Gisteravond had een Bolder een aanval op Flame gemaakt.Het pull maatje van HT op marktplaats. Kan hier niets over zeggen natuurlijk want GF heeft dit ingevoerd dus totaal legaal. Ik krijg op Discord een Linkje met de slag die nu verwijderd is? HT post de slag en vervolgens( waarschijnlijk omdat hij zich bedacht dat menig allyleden hier wel op wilde reageren) gewoon weer verwijderd. Ik vind dit echt niet kunnen, dat hij maar zomaar besluit deze post te verwijderen in zijn e…
-
Quote from JamesCameron: “Ik snap nooit zo goed dat mensen met gestrekt been ergens ingaan (HT beschuldigen van slag verwijderen op een acc die voor hem bootjes maakt), vervolgens te horen krijgen dat ze totaal mis zitten (slag was gepost door iemand die niet mee deed aan de hit en de post is verwijderd door iemand anders) en dan geen excuses aanbieden ” begrijpend lezen is ook een vak
-
Het maakt allemaal niets meer uit, een rang 92 die je pulled. Ga niet zeggen in je inmiddels verwijderde post, uit onverwachte hoek kerel. je bent ook gelanxt en jij was er ruim van te voren dus niet ik keek toevallig op ogame, je moet bevriend zijn om te halten. stop met posten voordat je jezelf nog meer beschadigd. ik heb na de verdubbeling van de vloot van ht mijn go opgezegd, dit kom voor mij niet door de beugel. Gf heeft mijn rechten nog niet weggehaald
-
Gisteravond had een Bolder een aanval op Flame gemaakt.Het pull maatje van HT op marktplaats. Kan hier niets over zeggen natuurlijk want GF heeft dit ingevoerd dus totaal legaal. Ik krijg op Discord een Linkje met de slag die nu verwijderd is? HT post de slag en vervolgens( waarschijnlijk omdat hij zich bedacht dat menig allyleden hier wel op wilde reageren) gewoon weer verwijderd. Ik vind dit echt niet kunnen, dat hij maar zomaar besluit deze post te verwijderen in zijn eigen speeluni Jap. Word…
-
Voortgangstopics
PostDan is Jap al geregeld Aangezien jij met een dikke vloot en def en minen naar jap bent gemerged en nummer 1 staat. Sta je tenminste nog ergens in een uni nummer 1 hahaha.
-
Super, snel geregeld, voorkomt misverstanden. Nu nog ff kijken naar de nummer 2 in jap die in 1 sec 33 milj vloot erbij krijgt en uni3 waar er 1tje in 1 sec 24 milj vloot erbij krijg... Hoop dat gewoon marktplaats is en is alles weer opgelost..
-
Mooi zeg, al je vloot meegenomen?
-
Ichie
PostWelkom in ons team succes met je trial.
-
Token na merge
PostQuote from ReWinD: “Quote from Hysteria: “Quote: “Je kan zoveel verplaatsingsvoorwerpen kopen als je wenst, maar je kan slechts 1 per keer gebruiken en de rest zal verloren gaan. ” Staat in de begin post van de merge. Ik denk dat ze bedoelen per account, ik kan gewoon een item kopen met mijn libra account... ” hoelang zijn de tokens geldig na aankoop? ” Ik ben gemerged uit uni3, ik kreeg een scrollbalk met alle uni's. Dus ik kon overal heen, ongeacht mijn punten.
-
Het lukt gewoon niet, cache leeg, opera en safari, hij blijft de foutmelding geven. dus ben benieuwd wie wel lukt.
-
Ticket aangemaakt, alles gedaan ( zie hierboven) hij merged niet naar uni3
-
Quote from ReWinD: “Quote from Independence: “Als je in alle doel unis top 20 staat, mag je zelf alsnog kiezen welke enzo. ” Dit betekent dat de grote spelers overal naar toe mogen gaan.De nummer 20 van zaga heeft 50 mil punten en de nummer 20 van uni 3 heeft 340 mil punten. dat een verschil van 290 mil punten Als je een account hebt van 200 mil punten word je geforceerd om naar uni 3 te gaan. Dit betekent dat de gemiddelde speler naar uni 3 moet gaan. Terwijl de grote spelers vrij spel hebben. …
-
Quote from LoneRanger: “Quote from Independence: “Deimos blijft bestaan als enkel uni, omdat deze als enige geen AGs heeft @LoneRanger ” Daar was ik al bang voor, maar jammer dat er ook niet naar “gemerged” kan worden.. het kan wel iets meer activiteit gebruiken.... @someone en @fearlessz krent als ik ben ga ik niet betalen om naar een andere uni te gaan ” Uiteraard niet, zou ik zelf ook niet doen.
-
Quote from Syrabi: “Quote from Syrabi: “De servers die geen onderdeel van de merge zijn of die een doeluni zijn, zullen hun verplaatsingsvoorwerp geactiveerd krijgen op dinsdag 1 september 2020. Met dit voorwerp kunnen de spelers van ogame.nl, welke onderdeel zijn van de doeluni's, een ticket kopen in de winkel en verplaatsen naar andere doeluni's. Zelfs naar die van andere landen. ” Zoals het gecommuniceerd is, kunnen de spelers van uni 3 dus ook verhuizen. Gemini zal in principe samenvoegen me…