Search Results
Search results 21-40 of 206.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fire rain ________________________________________________ Interceptor 1.500 Klein vrachtschip 2.000 _________________________________________ Verdediger cmeilink [Pleebook] ________________________________________________ Klein vrachtschip 8.893 Licht gevechtsschip 200 Kolonisatieschip 1 Spionagesonde 531 Bommenwerper 1 Raketlanceerder 12 Kleine laser 1 ______________________________________…
-
aangezien iedereen elk lullig slagje post doe ik maar gezellig mee De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fire rain ________________________________________________ Interceptor 2.000 Klein vrachtschip 6.000 _________________________________________ Verdediger cmeilink [Pleebook] ________________________________________________ Klein vrachtschip 6.554 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Fire rain …
-
wauw zelfs buiten de alliantie nog slapjes maken zozo
-
Netjes gedaan ddd HF met de winst Zonde mo volgende x ff korte save ofzo succes met de rb
-
leuke hit nu ff op playbook
-
geweigerd23.02.2020 00:34:43 Van: VriendenSpeler Barney Stinson heeft je vriendschapsverzoek afgewezen. nahh
-
Het 'wat als'- spel
Postdoen je zou nooit een grotere lul de hand schudden wat zou je doen als je gekicked word en gelijk aangevallen word door je eigen allie (vrienden)
-
Quote from Barney stinson: “met welk vloot? zo groot is zijn vloot niet xD de rest je weet totaal niks van al mijn slagen dus ssstt schat ” nee dat weet niemand aangezien je niks klaarmaakt hier loopt te janken maar niks post op backstabben na dan maar stuur je de volgende x uit vmode wel een vriendschapsverzoek (K) zo groot is mijn vloot niet nee maar blijkbaar elke x als ik uit vmode ga word het weer wat groter he;) verbaas me en post is een slag dan maar nu ben ik ook echt klaar met je en rea…
-
thanx james waardeer je reactie vindt ik het leuk om te vhoppen? nee (laatste paar x wel goed winstgevend maar alsnog) als de lol eraf is door een bepaalde groep moet je wat en wat is vervelender als vhoppen dus sorry voor mn speelstijl maar zo kan ik nog iets aan lol krijgen uit mn account anders is het elke ochtend maar kijken welke maan of deff weg is gepoft dus een btje actie reactie
-
jup disortografie is een bitch haha idd maar anders komt er nog meer gejank uit dus btje aandacht geven aah is dat het? de volgende x stuur ik wel een vriendschapsverzoek:D:D tis gewoon een leuke klapper binnen 5min spotten binnen een half uurtje binnenharken jammer dat de 2de aanval niet doorging anders was het nog 1.6miljard winst erbij zonder naraids rene bleef me bij aangezien ik vroeger iets van 900mil aan gs heb opgehaald bij hem wel saven maar gs vergeten dat was ook een leuke ophaalactie
-
zoals ik al in pm had gezegd leuke hit man goed gezien mooi gepakt geniet van de winst
-
het versterkt niks als je iets in het Nederlands zegt en dan nog herhaald in het Engels dus gast klaar nu ga lekker verder met je wie reageert er na je etc ben klaar met jou dus gun de volwassenen tijd om een oordeel te geven aan deze slag
-
heerlijk dit doe meer als jou bij nader inzien dat doe ik altijd op backstabben na dan leuke hit op je (maatje) ik geniet hier van heb jaren met veel plezier in zaga gespeeld maar hoe kansloos en triest het daar is geworden door spelers zoals die in pb bah daar heb ik geen behoefte aan dus als ik dan met vhoppen en zga elke x als ik eruit kom jullie dwars kan zitten doe ik dat sorry rene niks tegen jou gewoon verkeerde allie
-
ik dacht laat ik maar weer is uit vmode gaan aangezien saw elke x om zn oude account vraagt en die van rob aan iemand in pb heeft gegeven iedereen speelt onder 1 (rubberen) hoedje dus saven lijkt niet meer nodig think again:) zag zn vlootje met 18min timer gelijk deut verstuurt 20min toen 10min vliegen en hoppa wist dat ik hem niet kon slopen hoopte op een 2de aanval en nawaves maar halvewege kwam hij online toch nog een schattig winstje eruit kunnen pakken en nu hophop weer lekker in smufenmod…
-
wou niet reageren maar damnn he dit is gewoon echt triest wist dat playbook kansloos en triest speelt maar dit slaat alles hij heeft rewind een ninja gegeven ik vindt het mooi mja oke voor jullie is dat niet netjes natuurlijk een normale allie had hem er dan gelijk uitgetrapt na uitstel van reactie je gaat niet iemand uit je eigen allie een ninja geven maar nee wat doet playbook we plannen eerst een dag om hem te slopen en houden hem lekker aan het lijntje echt skills jongens om trots op te zijn…
-
lekkere hit ddd geniet van de winst kevin zonde man hoop dat je doorgaat
-
niet teveel naar die overloper luisteren lownub lol tuurlijk 1% droom verder plof maar ga nou maar lekker stoer doen met je vriendje ik kots je uit als dat nog niet duidelijk was
-
haha met 5 man elke x gelijk volop moonblows doen als ik meer als 10min onliine ben ik blijf moeilijk doen want fuck nbam en playbook deal with it oja barney zij je dat? mn wc papier is bijna op dus je bent welkom
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fire rain ________________________________________________ Licht gevechtsschip 400.000 Kruiser 15.000 _________________________________________ Verdediger BlackHawk [Ex Play] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.609 Zonne-energiesatelliet 1.442 Crawler 840 Raketlanceerder 50.000 Kleine laser 18.500 Grote laser 6.000 Gausskanon 100 Plasmakanon 500 Kleine planeta…