Search Results
Search results 41-60 of 206.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fire rain ________________________________________________ Kruiser 15.000 Vernietiger 9.999 _________________________________________ Verdediger BlackHawk [Ex Play] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.500 Recycler 10 Zonne-energiesatelliet 1.632 Crawler 840 Raketlanceerder 30.000 Kleine laser 17.500 Grote laser 4.645 Gausskanon 120 Ionkanon 230 Plasmakanon 250…
-
aangezien de broekpoeperts niks meer posten laat ik dan maar wat posten zaga is wel erg dood met alle moedige strijders onder 1 dekentje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fire rain ________________________________________________ Kruiser 50.000 _________________________________________ Verdediger BlackHawk [Ex Play] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.500 Zonne-energiesatelliet 1.644 Crawler 8…
-
lekker hoor ex play slopen of gs jatten altijd goed:D
-
sorry barney ben geen speciaal sociale maatschappelijk medewerker dus praat niet meer met je maar succes met joost voor de duidelijkheid mensen zaga is klaar en afgeschreven kansloze overlopers daar lekker accountjes wegjatten en overstappen hoop dat jullie het kontje iig wel goed schoon hebben na het poepen aangezien er zulke kontekussers bijgekomen zijn
-
ex play aka nbam gewoon dikke poep kansloze ventjes waar niet mee valt te praten elke mil verlies van hun is er weer 1tje meegenomen lekkere bitchslapp ga zo door ach rene niet janken zelfs ik heb nog is een paar honderd mill bij je opgehaald geen vloot geen deff maar wel dik 700mil en geen act geen wonder dat je weer is aan het kortste eind trekt elke keer maar wachten dat je terug zou komen in zaga en niks ik ga in vmode en ja hoor daar popt dat onkruit weer op ~HT @01-02-'20 ~23:00 | Dubbelpo…
-
zo mooi he tdr hoevaak zijn er wel niet vlootjes neergegaan omdat ik terug had getimed maar prima grote heer allah mag je bijstaan die praat ook altijd poep
-
snap dat je de naam simba aanneemt ik had je ook over de rand gedonderd wie ben je welke speler naam gebruik je en ja vhoppen vindt ik leuk de laatste tijd niks niet bang gewoon scheit aan het kansloze gebash en gejank dat ik me account terug moet geven aan die kansloze moeder ....... ik ga moeilijk doen en blijf een gevaar voor ze zodat ze moeten saven elke x en simba eerst leren mjauwen voordat je kan brullen
-
bam dikke klapper hf met uitgeven
-
whahahaha loll nieteens alleen poepbroek fans geweldig wel mooi simba je weet dat je van de rots afdondert dus nog ff een wijze bek geven stoer hoor tdr geweldig he die vhoppers vindt het ook super leuk en ben super super trots op deze geweldige slag pff wat een slag wat een spanning pff zit nog te trillen van de spanning lol
-
Quote from ReWinD: “Quote from Takeoff: “Bang? Ja misschien een beetje als in dat ik niet wil dat mensen met downsyndroom op me kwijlen misschien. Dus blijf uit m'n buurt please met je dwangneurose om op alles te reageren wat ik zeg. ” Kom gewoon uit VK-mode als je zoon grote mond hebt. ” met de komst van de meest zielige kansloze speler in ogame geschiedenis is zaga er niet beter op geworden maar blijkbaar door je kansloze gedrag is er toch 1 bang geworden en lekker over gehuppeld naar de verke…
-
Quote from Takeoff: “Quote from Barney stinson: “Quote from Takeoff: “Is Vliegende Hollander echt een trial GO? Benieuwd of hij GO mag worden als hij mensen op het forum noob noemt lel Alhoewel ik HT nou ook niet echt sportief vind. Knaagt het zo erg aan Playbook dat Fire ieder moment uit V kan komen om jullie aan te vallen? hahahah Ik vind het heel grappig, please continue Fire Oja en Vliegende Hollander, spelers als Rewind defbashen voor minder dan 10 mil winst. Wat vind je daar wel niet van d…
-
meneertje vond het leuk om mij 4x proberen aan te vallen fullfleet terwijl we aan het praten waren ja weet het heb het zelf ook geprobeerd bij hem hij kwam op de min uit vmode gelijk actie maar blijkbaar houd hij ervan om dm er tegenaan te gooien maar vandaag na 4x deut strooien denk ik ach geef ik hem een aaitje op de wang die gast verlangt gewoon aandacht koude koffie en sloffe koekjes tis iig geen aanrader gewoon flink crashen dan heb je iig iets om op te kauwen playbook kus me kont overloper…
-
kijk weer ff rond in zaga en natuurlijk begind in dit geval ht gelijk zielig aan te vallen playbook 1 pot nat ik kom uit vmode en er moet minimaal 1 persoon gelijk maantjes proberen te poppen zo traag mogelijk of iprtjes sturen kansloop aanvallen etc dit keer was het dus ht dus ging nog ff verder kijken en daar lag deze geweldige winst pff echt zo trots op dus bij deze een geweldige hit op een pb member lol De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht k…
-
tja kom je weer ff kijken in zaga om playbook dwas te zitten kom je deze tegen in het eerste spio rondje die je doen geen act leuke winst nja moet maar dan he frydrax thanx voor je sportieve reactie cheers en glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fire rain ________________________________________________ Kruiser 154.355 _________________________________________ Verdediger Frydrax [JIGSAW] _____________________________________…
-
[TOT: 7.371.789.000] Zaphod Beeblebrox [SpG] vs. Pertur4bo [NBAM] (A: 587.595.000, V: 6.784.194.000)
fire rain - - Rustplaats
Postlekker heur ga zo door:D
-
welke kansloze is dit nou weer dan nja mooi dat die neer is
-
Bam jonguh dikke klapper geniet vd winst en op naar de volgende Patje glrb
-
Tdr daar kom je vanzelf wel is achter
-
On 01-01-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barney Stinson [Ex Play] ________________________________________________ Deathstar 18 _________________________________________ Defender Fire rain ________________________________________________ Deathstar 73 _________________________________________ After the battle ... Attacker Barney Stinson [Ex Play] ________________________________________________ Destroyed! _________________________________________ Defender Fire rain __…
-
On 01-01-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Deathstar 10 _________________________________________ Defender Fire rain ________________________________________________ Deathstar 73 _________________________________________ After the battle ... Attacker JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Destroyed! _________________________________________ Defender Fire rain ______…