Search Results

Search results 41-60 of 66.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Hit Nr 2 van van de moonblow. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-10-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Manoli [Psycho] ________________________________________________ Interceptor 5.350 Reaper 1.710 _________________________________________ Verdediger Vice Nemesis ________________________________________________ Groot vrachtschip 15 Slagschip 6.000 Spionagesonde 2.118 Ster des Doods 1 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Manoli [Ps…

• Had zijn maan opgeblazen aangezien het vrij duiderlijk was dat hij op kolo of puin savede... helaas kwam ik er na de moonblow achter dat hij zijn vloot verdeeld had in een aantal missies, waar onder 1 kolo missie en wat expos... had de vloot en tijd om iig achter 2 vlootjes die van mij te plakken, dit is nr 1 van 2 De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-10-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Manoli [Psycho] ________________________________________________ Interceptor 73…

• Quote from Anonymous: “Quote from cdh-Soldier: “ik heb idd al een beter aanbod gekregen, maar die was ook nog niet helemaal naar wens dus die blijft op een laag pitje. ik kan nu wel vragen om een top #99 acc, en bij deze doen ik dat dan ook. Mocht je een top #99 over hebben en je ziet een ruil wel zitten. PM of reageer dan even ” heb de mijne aangepast. Is 8.222.779 punten en niet 822.779 wat er eerst stond.Deze is rang 19. Enkel niet de uni die je zoekt Eco : 14 Onderzoek:33 Fleet: 7 ( alles de…

• ik heb idd al een beter aanbod gekregen, maar die was ook nog niet helemaal naar wens dus die blijft op een laag pitje. ik kan nu wel vragen om een top #99 acc, en bij deze doen ik dat dan ook. Mocht je een top #99 over hebben en je ziet een ruil wel zitten. PM of reageer dan even

• Dankje! Vind het erg jammer dat je er voorlopig mee stopt, je was een van de weinige actieve spelers buiten mijn Ally maatjes. Suc6 in andere Uni's & IRL natuurlijk !

• ik heb nog een oud Draco acc die naar Pega is verhuisd, heb er een antal weken gespeeld maar mis me oude maatjes wel, zou daarom graag naar Gemini willen, het gaat hier om: Rank #37 Punten: 28.373.602. en nog +/- 400m aan gs liggen Eco #41 Onderzoek #35 Fleet #19 (voornamelijk ic's) 12 planeeten + maantjes, Goede spreiding tussen mw-1 tot mw-7 (en nog 2 gratis herplaatsingen & 170k+ DM). heb je nog een Gemini acc over of opzoek naar iets nieuws, laat ff een berichtje achter. Manoli

• Mini was flink aan het rebuilden, ik zag dat hij ongeveer om de 30min/45min online was, en besloot af te w88 en +/- 5min na dat ik hem weer Online zag te gaan vliegen. het was even spannend wat tijdens het vliegen kwam die weer online, spio er op gegooid en alles lag er nog, ik besloot door te vliegen, met suc6, helaas voor mij wist Minime wel 'weer' online te zijn voor mijn na raids aan kwamen :/. Maar net als de vorige keer, dat mag de pret niet drukken: De volgende vloten kwamen elkaar tegen …

• Was al een poosje Minime in de gaten aan het houden, zelfs een aantal keer wezen vliegen zonder suc6. tot ongeveer 2 week geleden, toen had ik een vlootje van zo'n 225m kunnen crashen. het bleek dat hij gewoon online was maar hoogst waascheinlijk last van een bug had, en het aanvals lampje niet kon zien. ( helaas voor hem, geluk voor mij ). Gister kwam ik later thuis dan verw8, en d8 laat ik nog eens een spio ronde doen. Vloot gespot en nergens beweging te bekennen, recs gestuurd en activiteit a…

• na wat knutsellen en reken een mooie winst uit gehaald ! lr gl@rb

• Klein maar fijn De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Manoli [Psycho] ________________________________________________ Klein vrachtschip 500 Slagschip 2.000 Interceptor 2.000 _________________________________________ Verdediger Viceregent Virgo ________________________________________________ Klein vrachtschip 100 Spionagesonde 35 Zonne-energiesatelliet 12 Raketlanceerder 631 Kleine laser 3.628 Gausskanon 50 Kleine planetaire schi…

• Helaas een Ex ally genoot. Ik spotte dit vlootje de avond voor ik ging vliegen, zag ik in de lanx dat die door Wolverine ge spyd werd, ik ook snel een spio gedaan, en ja vloot lag er dus na dik 12uur nog. Daar op had ik besloten hem zelf te pakken voor dat iemand anders het doet. No hard feelings hoop ik Kobozo, hoop dat je een snelle rebuild hebt en dan goed op je vloot gaat letten!. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Manoli […

• Mooi afgestraft Minime, doe er wat leuks mee @ Kale, beter opletten he En die RB komt wel goed neem ik aan

• Onze Minime gaat lekker hard hier!! en zo als de meeste go's zeer actieve helaas . Dus toen ik dit werf productie'tje zag liggen ben ik direct heen gevlogen en hopen dat die netjes Off bleef... Enkele seconden na de hit kwam die Online en begon rec's te maken, gelukkig voor mij heeft die maar 460k gs kunnen halen voor mijn rec's er waren @ Minime, bedankt voor de Nette reactie ! Een keer wat anders gl @ rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kw…

• ja maantjes maken gaat me beter af dan ontvangen.. de teller staat al op 22 pogingen haha

• Heb ik weer, word mijn target 'i' 10min voor impact... bye bye 75% ondanks de 25% verlies nog een klein winstje binnen kunnen halen. Mocht je weer actieve worden GL @ RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Manoli [Psycho] ________________________________________________ Slagschip 1.970 Vernietiger 375 Interceptor 1.900 _________________________________________ Verdediger Sovereign Rhea ___________________________________________…

• deff bash / raid Congratz met je maantje! en GL @ RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Manoli [Psycho] ________________________________________________ Kruiser 1.350 Slagschip 1.977 Vernietiger 377 Interceptor 1.893 _________________________________________ Verdediger Spock [GRR] ________________________________________________ Spionagesonde 33 Zonne-energiesatelliet 76 Raketlanceerder 2.199 Kleine laser 3.364 Gausskanon 53 Pl…

• je hebt helemaal gelijk duif! niet eens op gelet :p. En bedankt Yoshi!

• Aangezien die toch off bleef nog een adresje bezocht. GL @ RB. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Manoli [Psycho] ________________________________________________ Kruiser 1.795 Slagschip 1.946 Interceptor 1.882 _________________________________________ Verdediger INSIDIOUS [DZH] ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 185 Raketlanceerder 2.053 Kleine laser 393 Grote laser 91 Gausskanon 59 Ionkano…

• Simpele raid gl @ rb. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Manoli [Psycho] ________________________________________________ Kruiser 1.832 Slagschip 1.954 Interceptor 1.890 _________________________________________ Verdediger INSIDIOUS [DZH] ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 331 Raketlanceerder 3.723 Kleine laser 413 Grote laser 17 Gausskanon 26 Ionkanon 18 Plasmakanon 40 Kleine planetaire sch…

• [Phalanx hit] Meneer had zijn vloot opgesplitst, de helft op zijn planeet en de andere helft op een puinruim missie, Helaas voor mij kwam Meneer online en wist weg te komen met de helft van zijn vloot wat op zijn planeet lag. Al met al wel me winstje binnen kunnen harken. GL @ RB Director Triton De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Manoli [Psycho] ________________________________________________ Slagschip 1.810 Vernietiger 250 In…