Search Results
Search results 61-80 of 209.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Je kan verschillende dingen doen 1. Stoppen in de server - dat schiet natuurlijk niet op 2. Wanneer het elke keer dezelfde aanvaller is een dealtje proberen te sluiten zodat jullie er allebei wat aan hebben 3. Proberen via je mobiel in de pauze vlug wat def bouwen 4. Geen def bouwen en gs saven naar de tijden dat je er wel bent - bouw je langzaamaan een sterkere eco 5. Zet de productie op 1 planeet uit (of meerdere) en stuur je gs heen zodat je een sterke def op kan bouwen daar - wanneer het nie…
-
@the_mk het enige waar je dan mee zit is hoe je het verschil opheft tussen Mw1 en Mw 5 ofzo waarbij een speler "veilig" in mw 5 alles opbouwt op lage snelheid en een speler in Mw 1 lekker snel vloot maakt en vervolgens Mw 5 met een overload aan vloot onveilig gaat maken (gezien ze dan vloot gemaakt hebben op hogere snelheid dan er in Mw5 def/vloot gemaakt kan worden om dit tegen te gaan) maar aangezien de mines daar ook trager zijn zullen de echte miners daar ook niet echt gaan zitten
-
Monfy, De (over) active spelers vinden de snelle servers leuker Diegene die minder actief zijn zien we niet op het forum Aangezien deze spelers dus geen "stem" laten horen kunnen we wellicht het beste terug gaan naar de snelheden waarbij er meer spelers actief waren Ja de glorie tijd van Ogame was op langzame snelheid en Zonder DM Dat laatste gaat gameforce niet ongedaan maken maar de langzame snelheden moet geen probleem zijn De meeste spellen (zoals ogame) bestaan over het algemeen uit de volg…
-
hoe sneller de server hoe sneller je op het punt komt dat de server gesettled is maar omdat het anders allemaal wel erg lang duurt met onderzoeken/gebouwen afronden: 1x eco 0,5 x vloot 5x onderzoek 5x bouwtijd vloot - puin: 30% def puin: 5% 3 MW - circulair (meer is er toch niet nodig) NON - ASG
-
Veiling
TheBunny - - Ideas Planet
PostSlecht idee, De spelers welke voornamelijk snachts/ tot laat spelen doen dit om de volgende reden: Weinig spelers online dus grotere kans op geluk bij aanvallen Ze zijn veelste actief Wanneer je de veilig door laat lopen zullen deze spelers meer baat hebben bij snachts spelen dit zal niet ten goede komen van de balans in het spel en zeker niet voor de nachtrust van deze spelers, je moet immers als spel de verantwoordelijkheid nemen om de nachtrust van je klanten te beschermen voor de spelers die…
-
Leuk idee maar theoretisch klopt dit niet, echter ik zie opties Je kan wel lasers gebruiken om energie te transporteren Hierbij denk ik energie welke opgewekt wordt vanuit je planeet te transporteren doormiddel van een laserstraal Echter tijdens transport zal het zo zijn dat er altijd verlies van energie zal zijn, buiten dat de "ontvanger" uitgerust moet worden met extra middelen dus zwaarder zal zijn en meer verbruikt dus ik zie een combinatie tussen energie techniek en lasertechniek zoals de f…
-
Zoals ik ingame al zei netjes gedaan "sommige besteden iets teveel tijd met ogame" wel netjes hoor om 3miljard vloot (+50% van je punten) in een kleine 2 weken bij elkaar te krijgen
-
[TOT: 737.577.000] davy [n00dles] vs. Gerrit de slak [LEGEND] (A: 112.779.000, D: 624.798.000)
TheBunny - - Rustplaats
Post50 active spelers is denk ik overdreven denk hoogstens 20 welke echt dagelijks inloggen
-
[TOT: 1.728.746.000] davy [n00dles] vs. renegade vesta [FREE] (A: 407.494.000, D: 1.321.252.000)
Postnetjes hoor jammer dat vesta niet echt meer oplet
-
Quote from Barney stinson: “mooie slag ab en bunny attackers glrb ” waren met 4 man Dus denk dat mindset en independence ook een complimentje hebben verdient
-
het was weer gezellig samen Jamer van het laatste beetje puin Suc6 met de rebuild aanvallers
-
Solo top 10 [TOT: 646.298.000] Abremsev [FREE] vs. keesjan de 4e [F-E-L] (A: 52.731.000, V: 593.567.000)
TheBunny - - Rustplaats
Postmooi gedaan hoor je ziet je gs straks wel tegemoet komen kan je mooi ruimers maken voor de volgende keer en in de tussentijd fftjes een cursusje timen volgen?
-
[TOT: 218.933.000] TheBunny [FREE] vs. Noodleking (A: 36.013.000, V: 182.920.000)
TheBunny - - Rustplaats
Post~Abremsev [03-07-19][16:25] Van de troon gestoten, tijd voor rust. daar ben ik weer Dat waren toch iets te veel gs die je daar liet slingeren noodle suc6 met je maantje en met de rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller TheBunny [FREE] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.000 Licht gevechtsschip 44.024 Zwaar gevechtsschip 28 Kruiser 11.737 Slagschip 7.847 Bommenwerper 1.038 Vernietiger 4.078 In…
-
aanvalsblokkade
Postoveral een aanvalsblock wel jammer dat de plaatsingen welke ik onderweg had ook gelijk weer thuis kwamen geen deut compensatie en kan ik weer de plaatsing opnieuw aanzetten...
-
[TOT: 258.615.000] TheBunny [FREE] vs. Giant [F-E-L] (A: 23.825.000, D: 234.790.000)
TheBunny - - Rustplaats
Post~Abremsev [03-07-19][16:28] Van de troon gestoten, tijd voor rust. Ben ik weer vond een vlootje op een planeet zonder maan in "the middle of no ware" dus dacht dat zal wel zijn "veilige haven" zijn gezien hij er duidelijk niet was ff simmen en een leuke winst zelfs nog deut winst ondanks de hoge vliegkosten Suc6 met de herbouw On 17-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker TheBunny [FREE] ________________________________________________ Battleship 8.145 Bomber 1.051 Destroy…
-
[TOT: 29.863.000] Abremsev [BIRDs] & Independence [BIRDs] vs. Spartacus [LEEUW] (A: 540.000, V: 29.323.000)
TheBunny - - Hall of Fame
Postnetjes gedaan hoor zo te zien ben je weer actief bezig na een druk weekje
-
Blijmakers
Postzoveel spelers in uni 3 :O Quote from JazztheJack: “Ik heb je ingame bericht gestuurd, plek 1713 nu, eens kijken of het nog wat kan worden na zo'n lange tijd in een oude uni! ”
-
[TOT: 117.969.500] TheBunny [FREE] vs. Alberto Stegeman [n00dles] (A: 3.796.000, D: 114.173.500)
TheBunny - - Hall of Fame
PostLekker hapje deut zo Heb ik weer even genoeg om rond te vliegen klein foutje gemaakt met de naraid's waardoor ik iets meer gv verloor dan ik had gehoopt On 17-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker TheBunny [FREE] ________________________________________________ Small Cargo 12.613 Cruiser 10.004 Battleship 3.787 Battlecruiser 2.634 _________________________________________ Defender Alberto Stegeman [n00dles] ________________________________________________ Large Cargo 6.8…
-
Zag legends ledel al vaker voor het oog onbeheerd liggen (nergens act of alleen timerd) Gister op een ander geprobeerd maar die was/kwam online zoals vaak Vandaag me geluk geprobeerd op Spyro En het was raak Alleen met speed gevlogen de 1e ronde want met full fleet wel iets minder verlies maar dan bleven er 2 sterretjes staan GLRB Spyro, nog niks gehoord maar dat komt nog wel denk ik On 16-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker TheBunny [FREE] ____________________________…
-
[TOT: 149.000.000] Barney Stinson [TRC] vs. Captain Pierre [Motu] (A: 26.970.000, D: 122.030.000)
TheBunny - - Rustplaats
Postlekkere slag hoor Zie je wel dat je mijn sterretjes niet hoeft te blocken om winst te halen