Search Results
Search results 81-100 of 112.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ook zonder gs een mooie slag. Congrats hf spending
-
Mooie slag en dito winst. Goed bezig fanatieke krijger.
-
Hele mooie slag om zo door de 'deffence' heen te beuken. Zo zie je maar dat zelfs de beste spelers ten onder kunnen gaan.
-
Quote from The Pathfinder: “Iets met de pot en de ketel? Heb jij je 1e maan niet gekregen nadat zijwieltjes je crashte en had je 24 uur later niet opeens de grootste vloot van het uni? Het is dat hier nagenoeg alleen beperkte spelers spelen (Iedereen die op enig niveau speelde heeft ingezien dat Ogame.nl dood is, of speelt alleen nog op halve kracht), anders zou jouw naam alleen aan de verkeerde kant in de HOF staan. Dat zjweele die counter ongestraft kon plaatsen tussen al jullie grotere vloten…
-
Mooie slag hoor
-
Wat een slag. Dat we dit nog mogen zien in de nadagen van OGame. Misschien durf ik nu uit V-mode te komen
-
[TOT: 30.276.000] Dododream [DeHomies] vs. Doc Holliday [n00dles] (A: 2.070.000, V: 28.206.000)
PostQuote from Dododream: “Quote from tuin: “Wat een moeite voor wat wisselgeld. Veel plezier ermee. ” Zoveel moeite is het niet hoor, 3 muisklikken. ” credat judaeus apella, non ego , ==Yoshi 2-12-2018 02:28 dit is wat ik vond, na googlen: The Jew Apella may believe [it]; I don’t , wanneer het stukje wordt opgezocht kan je aan de context zien dat dit stukje wel goed past
-
[TOT: 30.276.000] Dododream [DeHomies] vs. Doc Holliday [n00dles] (A: 2.070.000, V: 28.206.000)
PostWat een moeite voor wat wisselgeld. Veel plezier ermee.
-
ik denk dat iedereen wel jaloers is toch?
-
Tja dit lag er ook wel heel dik op
-
Grote klapper hoor. Vroeg me al af of deze ook van Flair zou zijn, maar dat dan weer niet dus Toch een serieuze vloot die neer is gegaan. Gefeliciteerd met de hit en def; glrb
-
and its gone. Flo maar weer een stapje terug in het noodleprogramma.
-
Heel knap, heb je de nr 137 toch maar mooi de beginnersbescherming in teruggetrapt! Dat zal m leren
-
Mooie 'gravi'-slap Fijne profits om even binnen te harken.
-
Mooie werfproductie-slap. Enjoy the profits
-
Quote from paul-maximilianus: “Ik ben vanaf het begin van ogame een voorstander geweest buitenlanders ingame en op het forum toe te laten. Zeker in het begin was heel NL ogame noob (ook de zgn toppers) en werden de NL unies en spelers beschermd door de regel als: niet Nederlandse speler; en niet Nederlands bericht, waar de schandpaal destijds blz. vol mee stond. Altijd tegen geweest. Net als ik nu ook voor een volledige vrijheid ben. Willen hier 500 Chinesen komen spelen. Prima. Ik versta ze nie…
-
Is dit overigens geen HoF-materiaal meer?
-
Volgende keer dus eerder lanceren als je genoeg materiaal hebt. Tip van de chef