Search Results
Search results 101-120 of 383.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wat een droeftoeter(s). MC Walter beschadigt de goede naam die n00dles heeft opgebouwd de laatste jaren. Is n00dle-onwaardig, schaam je schavuit!
-
Yggdrasill logt uit
PostSpellen evolueren (gelukkig) nou eenmaal omdat ze mee moeten met de tijd. Wanneer je er vanuit gaat dat dit niet gebeurd ben je naïef. Ik weet zeker dat jij/jullie niet hebben lopen klagen dat de eco speed omhoog ging de afgelopen jaren waardoor jij je "project" af kon maken. Natuurlijk zijn sommige veranderingen abrupt of totaal verkeerd geïmplementeerd, maar Gameforge moet wat. Ik ben blij dat ze nog ontwikkelen ipv de stekker er geheel uit te trekken. Het is een uitdaging om je hier op aan te…
-
Het is dus meer Buurman OF Buurman. Dus je saved je vloot dirty ver weg van je allygenoten... Verder eens over onze dedicates, is iets te. Renegade... 1 maan? HOE DAN
-
Quote from Ghoulas: “Quote from Robbendinho: “Quote from Ghoulas: “Quote from Courage: “lekker bezig weer wel naraidje gedaan toch? ” Nee, daar had ik geen vloot meer voor. En hij was online een half uur voor de inslag ” Dus het was een afgesproken slag? ” Valt een Phalanx hit onder een afgesproken slag dan ? ” Dan zou een beschrijving daarvan op zijn plaats zijn in je "verhaaltje". Ik zou voortaan ook eerst simmen voordat je jouw vloot verstuurd, deze tip krijg je van mij! Verder is er natuurli…
-
Quote from Ghoulas: “Quote from Courage: “lekker bezig weer wel naraidje gedaan toch? ” Nee, daar had ik geen vloot meer voor. En hij was online een half uur voor de inslag ” Dus het was een afgesproken slag?
-
:)
Post -
Expo is kut blablablabla blablablabla Maar mijn idee wat als de vloten in dat smerige donkere natte gat eens ergens anders terecht komen? Dus Pipo vliegt met zijn gepushte vloot in een zwart gat en raakt zijn vloot kwijt (en jankt dat het oneerlijk is en dat het altijd hem overkomt) En noem een willekeurige naam bijvoorbeeld Giancarlo gaat op expeditie en vindt opeens een verlaten vloot die Pipo is kwijt geraakt. Mooi idee toch?