Search Results
Search results 121-140 of 148.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Als er één functie is die ze wat mij betreft echt mogen aanpassen, is de mogelijkheid om recs af te kopen nadat je bent gesloopt. Fleeten in Zagrada is inmiddels niet leuk meer. Je sloopt iemand, die komt kort erna online en heeft binnen 5 minuten 500 recs pendelen naar het puin. De planeet leegbashen heeft ook niet veel zin als ze via de handelaar het geruimde puin weer omzetten in nog meer recs. Van de 10 crashes, is me dit nu al 9 keer overkomen. Kunnen we het afkopen van recs niet blokkeren,…
-
Gewoon blijven proberen. Ooit schiet je wel raak
-
chatbar problemen
PostQuote from Anuvinda: “Ik heb in Yakina anders nog wel het nummer van een chick kunnen scoren ” Als jij die chick wilt, geef mij dan ff die milf
-
Quote from Spacefighter: “Wat we wel weten is dat er onder de stemmers sowieso 1 wolf zit, omdat er anders ook geen lunch was geweest. Doordat er in de baddie chat wat meer incentive was om te stemmen denk ik dat er misschien wel 2 wolven bij de stemmers zaten. Ik zou of voor Wish of voor Anu gaan. Wish omdat hij zegt dat ik wolf ben, dus dan zeg ik dat hij wolf is enzo. Lekker volwassen. Anu omdat hij weleens de waarheid zou kunnen spreken XD ” Als ik wolf was, zou ik zo'n theorie posten.