Search Results
Search results 61-80 of 126.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 245.194.000] the_mk [SpG] vs. Reformed [NBAM] (A: 30.010.000, D: 215.184.000)
L.J.E - - Hall of Fame
PostJa lekker boeiend, je vraagt waarom hij je bekritiseerd, krijgt antwoord. En dan ga je vragen wat iemand hier te zoeken heeft. Mij boeit het echt 0,0 maar loop niet zo te janken man. Ik speel ook niet in Gemini, maar toch vind ik je een jankert, en dat mag ik ook gewoon hier posten. Staat namelijk nergens in de regels dat je specifiek in een uni moet spelen, om er te reageren. Snap dus wel dat mensen je kansloos vinden eigenlijk.
-
Quote from L.J.E: “Hoeveel bied je? ~HT @11-06-'19 ~19:45 | Het is niet toegestaan accounts aan te bieden voor andere zaken dan enkel andere accounts of eventueel voor weg te geven. Dit is ook direct voor het vragen voor dergelijke goederen om een zogenaamde koop te sluiten. Waarschuwing gegeven. Quote from Rey Nemaattori: “3 - Accounts mogen uitsluitend geruild worden tegen ogame accounts. Het is niet toegestaan accounts tegen iets anders dan accounts te ruilen(waaronder, maar zeker niet uitslu…
-
Hoeveel bied je? ~HT @11-06-'19 ~19:45 | Het is niet toegestaan accounts aan te bieden voor andere zaken dan enkel andere accounts of eventueel voor weg te geven. Dit is ook direct voor het vragen voor dergelijke goederen om een zogenaamde koop te sluiten. Waarschuwing gegeven. Quote from Rey Nemaattori: “3 - Accounts mogen uitsluitend geruild worden tegen ogame accounts. Het is niet toegestaan accounts tegen iets anders dan accounts te ruilen(waaronder, maar zeker niet uitsluitend: Grondstoffen…
-
Makkelijk verdiend zo
-
[TOT: 1.100.750.000] Trucker [Playbook] vs. DONALD DUCK [JIGSAW_1] (A: 60.750.000, V: 1.040.000.000)
L.J.E - - Hall of Fame
PostDas een beste winst
-
Quote from GGMM: “Quote from L.J.E: “'Geen tijd meer voor Ogame'? Wickedmen moet zitten, en kan daardoor geen Ogame meer spelen. ” Rep #Freemedrerries ” Mag ik die fiets nog terug?
-
'Geen tijd meer voor Ogame'? Wickedmen moet zitten, en kan daardoor geen Ogame meer spelen.
-
[TOT: 17.244.000] L3XX666 [DLT] vs. kale [F-E-L] (A: 2.420.000, V: 14.824.000)
L.J.E - - Hall of Fame
PostLekkere winst wel
-
DM Ninja! [TOT: 32.978.000] wolverine [LOT] vs. Abremsev [BIRDs] (A: 27.070.000, D: 5.908.000)
L.J.E - - Hall of Fame
PostQuote from GGMM: “Quote from Bolder: “Quote from L.J.E: “Wie zegt dat je niet op skills kunt spelen, en alleen maar met DM als je dit doet? ” Als je skills hebt gebruik je ( bijna ) geen DMmaar dat snap jij toch niet ” 2012 belde. Wil je trouwens ook terug naar voor redesign? Dit is nou eenmaal het spelletje, een spelletje dat meer geëvolueerd is naar een pay2win game dan een free2play game. En dan heb je ook nog dat er tegenwoordig uni's bestaan met honderden spelers waarvan er maar tientallen …
-
DM Ninja! [TOT: 32.978.000] wolverine [LOT] vs. Abremsev [BIRDs] (A: 27.070.000, D: 5.908.000)
L.J.E - - Hall of Fame
PostQuote from Bolder: “Quote from L.J.E: “Wie zegt dat je niet op skills kunt spelen, en alleen maar met DM als je dit doet? ” Als je skills hebt gebruik je ( bijna ) geen DMmaar dat snap jij toch niet ” Ik heb nog nooit betaald DM gebruikt, maar genoeg spelers beter dan jij, die DM gekocht hebben, dus je lult wederom weer dom. (Snap je al waarom ik zei dat, dat niet iets nieuws was? Waarschijnlijk niet, maar dat geeft niet) Quote from Bolder: “Quote from L.J.E: “Dus wat lul je nou weer dom. (Maarj…
-
L.J.E - - Hall of Fame
PostQuote from Bolder: “Trieste slag, als je niet op skills kunt spelen en alleen maar met DM.., tja dan wint het geld.. DM ninja kan mijn moeder nog. GL@RB wolverine. ” Wie zegt dat je niet op skills kunt spelen, en alleen maar met DM als je dit doet? Kan gewoon onderdeel van je spel zijn, helemaal als die guy zelf top 10 staat door zijn DM gebruik. Dus wat lul je nou weer dom. (Maarja, dat is dan ook niks nieuws)
-
L.J.E - - Hall of Fame
PostHaha, wel geinig gedaan.
-
Oude gezichten?
PostQuote from L3XX666: “hoi hoi, heb gedient onder de alliantie LION van HT in uni 10 ” Uitstekende naam voor een alliantie!
-
Oude berichten
PostWaarom zijn eigenlijk alle oude posts/privé berichten verwijderd op een enkele na? Wat is daar het nut van? Het is nou niet dat het hier spat van de activiteit, dus het lijkt me sterk dat de database vol raakte. Of kan je die alleen terughalen met DM?
-
Quote from GGMM: “Goede slag @GLRB @L.J.E ” Bedankt voor de tag, wou deze niet missen!