Search Results
Search results 21-40 of 112.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.977.455.000] Applejack [MLPF] vs. Kaiser Chief [Bananana] (A: 50.141.000, V: 1.927.314.000)
PostBananen worden gepushed door bananen, ponies door ponies, en nu ook ponies door bananen. Het kan niet op. Een groot pushfest in Merkur, en Team/GameForge zag dat het goed was Verder mooie profits natuurlijk.
-
hoe delete ik alles?
Doc Holliday - - Spel
Posten ook zeker geen pushing *kuch*
-
[TOT: 547.949.000] Fluttershy [MLPF] vs. El-ahrairah [Bananana] (A: 64.441.000, V: 483.508.000)
PostEn zo farm je dus een hele ally in een nachtdienst Die laten lekker wat liggen voor je, mooie winstjes.
-
ja hele mooie profits toch nog. Vroeg me al af waarom je zoveel losses zou maken.
-
Klapstoeltje
PostSucces met de trial, maar dat moet wel gaan lukken met jouw ervaring.
-
Gewoon de winst bij elkaar blijven harken, 90 van deze hitjes en je hebt ook een miljard winst
-
Wat een genoodle zeg . Al is het mogelijk niet met opzet maar deze onkunde valt wat mij betreft gewoon onder pushing Veel plezier met de profits MeneerZaag
-
Independence
PostVroeger kon iedereen trial worden, daarna kon iedereen GO worden. Toen werden de grootste nublets SGO. En nu zelfs Game Admin. Blijkt maar dat het geen prettige & makkelijke taak is om op je te nemen. Veel succes Inde
-
Lekkere farm is hij aan het worden. Mooie winst Jens
-
Wat raar dat iedereen om 3 uur snachts offline is he? Mooie slag gents
-
Mooie farm weer. Dit soort spelers houdt jullie in de lucht. Veel plezier met de winst bananen!
-
Altijd lekker iemand die van mooie accounts een farm maakt. Hf spending.
-
Geen opties meer om veilig te saven? en dat heeft dan een vloot van 100 miljard... Geluk voor de aanvallers dat ze binnenkort weer kunnen profiteren van deze onkunde.
-
mattieboy
PostVeel succes Mattieboy, zet m op.
-
Stephan toch, zo heb ik het je niet geleerd Een spoedige rebuild gewenst. De aanvallers wens ik veel vreugde met het spenderen van de binnengebrachte goederen. Deponeer deze voortvarend in de productie. (hopelijk begrijpen ze het zo)
-
[TOT: 8.446.755.000] Lurtz [Ex Play] vs. DingDongDing [LCDP] (A: 1.525.967.000, V: 6.920.788.000)
PostIs DDD de nieuwe Swami? Zie hem overal gefarmed worden. Anyhow, nice profits.
-
Hele nette hit heren. Hoed af. The king is dead, long live the king!