Search Results
Search results 41-60 of 109.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 13.266.697.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 2.565.568.000, V: 10.701.129.000)
PostQuote from Chuckles: “voor v-modehopstylehofs heb ik weinig begrip glrb The Script ” je hoeft er ook geen begrip voor te hebben hoor ik begrijp het ook niet; ik begrijp wel dat één speler het online tegen een hele alliantie niet kan opnemen. Dus wie niet sterk is moet proberen slimmer te zijn
-
[TOT: 13.266.697.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 2.565.568.000, V: 10.701.129.000)
PostHet gezegde 'Morgenstond heeft goud in de mond' wordt vandaag maar weer eens bewezen. Na de slag van 11 dagen geleden had Script zn vloot verplaatst naar een stukje verder op. Vanochtend uit vakantiemodus maar eens gekeken en zag een timer van 37 minuten op zijn maan en verder overal rust Een spio gaf aan dat zijn gerepareerde vlootje daar lag te genieten van de ochtendzon en de zondagse rust. Vloot gesprongen en gestuurd en vervolgens afwachten..... BAMMM!!! Al het puin binnen en Script kwam ee…
-
[TOT: 22.831.072.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 4.912.043.000, V: 17.919.029.000)
PostVoor de volledigheid in de administratie, deze slag even apart gepost. Feitelijk waren het 2 aparte slagen; beiden goed voor een solo top 10 notering Bij een eerdere slag sloopte ik een groot gedeelte van zijn vloot, maar kwam ik er niet geheel door heen. Bij deze slag was het wel raak en kon ik nog 4 x raiden De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-04-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Admiral Adama ________________________________________________ Licht gevechtsschip 9…
-
[TOT: 34.040.864.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 14.861.102.000, V: 19.179.762.000)
Postmis Quote from paul-maximilianus: “Mooie top slag hoor. Fijne voorbereiding en mooie afmaak. 2e slag op de rips had er van mij ook best mogen bijstaan. Zo te zien blijft The Script ook -gewoon- weer doorspelen, na zoveel jaar maakt ogame voor sommigen deel uit van het gewone leven. ” ja ik zat al te denken, dat ik die slag apart kan posten omdat het op zichzelf ook een top10 slag is. Het zijn feitelijk 2 slagen, maar wilde het totale plaatje neerzetten voor het verhaal. Heb zojuist deze post aan…
-
[TOT: 34.040.864.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 14.861.102.000, V: 19.179.762.000)
PostIk speel sinds de merge al in Pegasus; het was overduidelijk dat ik in deze unie als fleeter sowieso niets te zoeken had, aangezien de top10 uit leden van dezelfde alliantie bestaat. Elke strohalm die zich net boven het korenveld vertoond, wordt moeiteloos weer neergemaaid. Ook op de veiling ben je niet welkom, want herhaaldelijk meebieden betekent dreigementen van nieuwe aanvallen of ipr attacks. Zelfs een aanval op een andere speler buiten de alliantie werd bestraft, want dit was dan weer een …
-
Quote from psykovsky: “gelukkig is de top slag van het weekend voor [gzv]. well done pd!! en extra complimentje voor dizzy, zo vaak zie ik je niet op t forum met slagen congrats met de nieuwe nummer 1 echt niet rebuilden adama? je brengt juist zoveel leven en schwung in de uni overweeg het anders ff na een paar dagen v-modus maar anders glirl en sterkte met de beklimming van die vervelende puist ” dank voor het compliment, waardeer ik zeker! Laat ik niet zeggen dat ik nooit meer verder ga; maar …
-
Quote from Spacefighter: “Quote from Caspertvanmierlo: “En als je het weten wil....heb als uitdaging staan om 4 juni de alp dhuez te fietsen voor het kwf; met daarbij de persoonlijke doelstelling om vanaf de carnaval 3,5 maand lang geen druppel te drinken. Dat is het laatste wat ik daar over zeg. nou stop ik ” hoe vaak wil je omhoog? Deel je sponsorlink anders privé, ik sponsor per beklimming wel iets! Succes. Goed dat je dit doet. Privé altijd boven spel. ” Ik ben een niet-wielrenner dus voor m…
-
Quote from il_patino: “Jammer kerel mooie tijden met je gehad in xalynth! Geniet van je vrije tijd en je gezin ” zeker leuk geweest heb nog een leuk accountje voor je
-
ja gisterenochtend online gekomen net voor aankomst vloot transporters verstuurd naar alle planeten en die kwamen dus terug idd jammer dat ik je aanval niet gezien had (moest onverwachts een training overnemen in de zaal) anders was ik al zeker online gekomen offtopic: dank je wel....wordt een helse klus maar wel heel veel zin in
-
Quote from BeLikeMe: “lekker gedaan die was ze roes wss nog aan het uitslapen goed bezig ” zeker BeLikeMe....vooral steeds maar weer op hetzelfde punt terug komen. Vraag maar aan Original waarom hij zo kwaad op mij was geworden. Die woorden ga ik hier niet letterlijk herhalen op het forum.....maar jij mag ze dan op deze puntjes voor jezelf invullen ****!!!! En als je het weten wil....heb als uitdaging staan om 4 juni de alp dhuez te fietsen voor het kwf; met daarbij de persoonlijke doelstelling …
-
Allereerst de felicitaties en complimenten voor de succesvolle aanval. Netjes uitgevoerd. No save = no fleet en dat gezegde is vanavond maar weer eens bevestigd. Ik deel niet geheel de mening dat ik vaak grote gaten liet vallen. Vanochtend was ik gewoon 5 minuten voor aankomst vloot online....en juist daarin wringt voor mij nu ook de schoen om te gaan rebuilden en door te gaan. Dit spel (als fleeter) leidt al te lang mijn prive leven en daar ga ik mee stoppen. Er zijn na een lange shitperiode he…
-
spot - sim - fly (na 60 min) vooral vanwege de grote hoeveelheid deut, was deze interessant nu maar hopen dat er na deze aanval niet weer ipr volgen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Admiral Adama [SDS] ________________________________________________ Vernietiger 15.000 Reaper 25.000 _________________________________________ Verdediger Nexon ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.000 Zonne-energie…
-
Quote from Gorilla: “Quote from Dizzy: “schijt aan, gewoon schade terug ipren ” Goed bezig pak hem aan die noob! ” wie is hier de noob? Degene die vloot en gs laat liggen als ie al 2 x bespioneerd is? Of bedoelde je dat ie zielig is om met ipr te komen als ie zelf een keer wordt aangevallen voor 100M winst? nee, dan begrijp ik je
-
Ok, het is niet meteen een heel vette slag. Hij lag bij mij innerstelsel en zag op zn planeet voor ruim 50 miljoen opbrengst aan gs'jes en 107 miljoen vloot liggen. Nou had ik niet meteen tijd om vloot te sturen en zag vervolgens dat ie nog tot 2 x toe activiteit op die planeet had. Uiteindelijk in de middag nog eens een spio gestuurd en alles lag er nog steeds. Toen maar één keertje er op gevlogen. Met onderstaande als resultaat. Nee, geen grootse slag en hoefde ook geen compliment of iets derg…
-
Jullie Nickjuh is gewoon de boel aan het opfokken over iets wat al lang door support is afgehandeld maar waar original gangster nog steeds moeite mee lijkt te hebben; getuige de alliantiepagina. (ook al zo iets zielig, omdat dan daar op te zetten) Dat nickjuh als alliantiegenoot van original deze opmerking maakt.....hij weet dondersgoed waar het over gaat dus moet ie nu niet net doen alsof hij niet weet waar het over gaat. (een eerdere kwestie waar ik met een paar bier teveel op toch inlog op he…
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Caspertvanmierlo: “PS! Zojuist blok opgeheven; lol stonden zelfs nog meer spelers geblokt voor chat. Is echt door spelen op telefoon gebeurd ” met een slokje op ogamen kan dat ook gebeuren lekker gespot!! plezier van de winst zaphod dat zijn strafpunten!! wel zeggen saven jongens en zelf niet doen voor effe goede rb ” serieus, is dit jouw niveau belikeme met deze bijdehande opmerking.....bah bah Ik heb meerdere spelers die ik blijkbaar via op 'telefoon spelen' ge…
-
huh, ik jou geblokt? ik snapte je ipr niet heb dat een keer eerder gehad in een andere unie; dat ik het ook niet in de gaten had. Ik vrees iets met spelen op telefoon en dan per ongeluk een knop ingedrukt ofzo want ik heb geen enkele reden om jou te blokken succes met de rebuild en dat blok ga ik er meteen af halen PS! Zojuist blok opgeheven; lol stonden zelfs nog meer spelers geblokt voor chat. Is echt door spelen op telefoon gebeurd
-
Een hele tijd geleden al innerstelsel gaan liggen bij Zaphod Een aantal keren ook gevlogen maar hij was steeds op tijd en erg scherp, al scheelde het 1 keer ook maar echt een paar minuten. Vanochtend zag ik een timer op een maan en ook timer op zn HP maar na een spio zag ik dat zijn vloot er lag. De gok genomen en deze keer pakte het goed uit. Hij kwam later wel online; maar nog geen berichtje gehad. Desondanks succes met de rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-01-2020 --:--:--, …
-
Vorige week kwam powercow ineens weer online maar vertoonde weinig activiteit. Hij was dit weekend al een keer geraid door een andere speler (zie eerder geposte HOF) Afgelopen maandag zijn vloot gespot maar lag in een ander melkwegstelsel en had daar niet genoeg deut voor en moest ook lang vliegen. Vanavond werd binnen de alliantie zn vloot gespot en deze keer kon ik wel vliegen en met succes Powercow gl & rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-10-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht…