Search Results
Search results 101-120 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Het heeft een paar maanden geduurd, maar eindelijk mogen je (spiksplinternieuwe) bootjes van stal! Lekker winstje gemaakt ook, welcome back Audi gl@rb!
-
De rust is weer wedergekeerd in zaga... Behalve af en toe een rappe stijger in de militaire ranking vanwege miljarden afgekochte bootjes gebeurt er niet bijzonder veel. Vandaag een dagje vrij, dus af en toe eens koekeloeren of een vmoder rond durft te kijken. Durrsaku stapte vandaag voorzichtig naar buiten dus ik dacht laat ik nou eindelijk mijn ploffer eens gebruiken waar die voor bedoeld is. Vlakbij geploft, direct geplaatst en gaan met die banaan. Tot mijn verbazing lukte het ook nog! Durrsa…
-
Quote from Spacefighter: “niet vanzelf, het houdt niet op Yoda ” Whaha goeie variatie! Zouden de vlootbouwers van Kale niet eens moeten gaan staken? Lijkt me toch bijzonder frustrerend als je als bouwer net je hele ziel en zaligheid in de bouw van een bootje hebt gegooid om het diezelfde dag in brokstukken rond je planeet te zien hangen. Lekker aansterken klap! Kan wat meer spek op die botten sinds je crash
-
[TOT: 74.127.142.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Colonel Cain (A: 16.994.620.000, V: 57.132.522.000)
PostNa de hit op gambit hadden de aanvallers gesuggereerd wat ik ook enigszins vermoede: een ernstig tekort aan opslagcapaciteit op hun ploffertjes op 1 stelsel afstand! Nu ben ik niet giga actief meer, maar toen ik vlak voor het slapen gaan wilde saven dacht ik laat ik ff een snelle blik werpen op de rakkers of ze al bezig zijn het e.e.a. in veiligheid te brengen. Via mobiel met slaperige ogen viel mij een gele kleur op. Dat is iets wat je niet vaak meer ziet, dus snel een spio erop. En ja hoor, d…
-
[TOT: 13.988.337.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Bou [ESA] (A: 2.200.055.000, V: 11.788.282.000)
PostMet al dat geweld tegen die arme gambit dacht ik, ach, laat ik die jongen eens helpen door zijn aarts(veiling)rivaal te prakken Al een paar keer gevlogen op bou inmiddels. Het zal rond de 500m aan deutkosten geweest zijn? Maar daar koop ik nu wel wat lekkers voor! Helaas nog niet aan de 1m ic geraakt, maar dat mag de pret niet drukken. Sportieve reactie opnieuw, gl@rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] …
-
Quote from Caspertvanmierlo: “Quote from Azenomei: “Mooie slag! en geen v-gehop. Uitstekend!! Geniet van de winst GL@RB voor Gambit. Edit: Ik hoor van iemand dat alleen Gambit geen v-hopper is en de rest wel. Als dat zo is dan is dit een grote nutteloze faalslag ” Wie niet groot en sterk is, moet slim zijn en dan maak je daarbij gebruik van Vmode. Doe je dit niet, dan weet je zeker dat je zonder manen en vloot wakker wordt de volgende ochtend. ” ^Dit is dus niet waar! DDD mocht de afgelopen 2 ma…
-
Leuk georganiseerd. We wisten wel dat iets kon gebeuren (ook omdat jullie tevergeefs een keer bij mij geploft waren ) maar de motivatie is nogal laag. Jammer dat jullie daar geen gebruik van maken en actief waren gaan spelen, maargoed, maakt de hit zelf niet minder. Ben benieuwd naar meerdere dingen. Wat de uitspraak gaat zijn t.a.v. het meerdere weken geen slag mogen maken waar DDD mee kampt en dat truck wel hier mee mag vliegen. En ook hoe de gs uitgegeven gaat worden! Of het wordt eindelijk w…
-
[TOT: 1.373.959.000] INSIDIOUS [CCG] vs. Dummy Destroyer [DSS] (A: 255.848.000, V: 1.118.111.000)
PostIk vind het mooi dat die Fearless telkens een hele alinea typed als antwoord op wat mensen tegen hem zeggen, maar dat nergens in die hele lap onzin een daadwerkelijk antwoord/reactie staat op waar hij op reageert. Maarrrr mooie slag! GF hf met uitgeven van de winst
-
Niet alleen een top-hit! Maar ook een top-topic. Dubbel-goed gedaan @aanvallers! V-hoppen is altijd een beetje jammer, maar ik snap het ergens wel. Maar als je zoals zippy zo vaak een grote mond hebt op het forum dat 'je gewoon goed moet saven' wil ik toch een puntje kritiek geven. In zaga gingen we tegen mensen op die wat liever manen knalden dan hier, maar desondanks met sluw saven kon het prima zonder vmode. Maakt het spel voor beide kanten wat leuker. Glrb rene, en HF spending aanvallers
-
Hitsugaya Toushiro
PostRustig aan HT, laat die zeurpieten maar. Pak de rust die je nodig hebt en bedankt voor al je inspanningen
-
Uni3 stats discussie
JamesCameron - - Algemeen
PostWat mij altijd een beetje stoort zijn de 1x vlootspeed, 10x eco speed unies. Allemaal leuk en aardig dat je niet achter wilt lopen op de rest, maar eco moet je in mijn ogen ook verdienen. Voor wat hoort wat. Ogame is in principe een oorlogsspel waar minen een strategie bij is. Als ik de huidige suggesties lees willen mensen in luilekkerland leven, geraniumpjes kweken en daar topprijzen voor ontvangen. Ik speel hier niet, maar ik stel voor dat eco speed max 3/4x de vlootsnelheid is. 1x vlootspeed…
-
Damn goeie actie! 80miljard winst ook pffff Zal ik gaan saven? Ik denk dat het wel nodig word HF spending, dat gaat nog een forse kluif worden
-
Na de wederopstanding van motu (zijn vloot was gecrasht, maar niet meer) ben ook ik, DeGroteJamesCameron, om. Deze almachtige goddelijkheid heeft overduidelijk minimaal evenveel macht als Jezus Christus en hij is de profeet, de uitverkorene, die ons oGamers zal leiden door de duisternis. Ik buig voor Motu de Strijder, behoeder van de Donkere Materie, de Reaper-Ridder en Uitverkorene van de Expeditie. Letters doen de grootsheid van zijn titels niet genoeg eer aan. Ik hoop dat mijn allerdiepste bu…
-
Zagadra stats discussie
JamesCameron - - Algemeen
PostEco 10x (het is mogelijk!) Onderzoek 20x ofzo? Vlootspeed 10x (6x speed is voor noobs, ook krijg je zo mooie ronde getallen)
-
Kwam je op tijd online? Want dit ziet er wel heel erg kansloos uit. Hopelijk dat deze kansarmen nog hun kant van het verhaal komen doen op het forum, ben benieuwd! In zaga hadden ze nog de 'klasse' 1 min voor impact uit de ally te gaan. Staat toch wat beter in de hof sectie. Glrb ?