Search Results

Search results 21-40 of 301.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Herziening (v)-mode deel II

discordia - - Ideas Planet

rond u 9 zijn de eerste echte spelregels gaan veranderen,weet je nog. schroothandel voor spys die geen laadruimte meer hadden daarna introductie van ic's(iedereen had zijn vloot opgebouwd met ssers kon ze dumpen,puinverhouding was ineens ruk enz,u12 kwamen de eerste officieren enz enz .Maar gelukkig zijn we van ruim 5k (geen idee meer hoeveel meer)naar ik zie net in tarazed dan speler 223 maar 0 punten heeft dus we zijn er wel lekker op vooruit gegaan

Vroegâh was alles betâh Maar goed ik zou zeggen verander de regels nog meer en raak nog meer spelers kwijt,nouja veel meer kan niet

Quote from odlaw: “Quote from discordia: “Aan de vmode zit al nadeel zat geen inkomsten enz,dus dat lijkt me meer dan genoeg. En in de geest van het spel,ja zo kan ik er wel meer in de geest van het spel is ook niet wie het meeste uitgeeft staat het hoogst, In de geest van het spel is ook niet alle grote fleeters in 1 allie en dat zijn maar 2 voorbeelden de me onder het typen al te binnen schieten dus zullen er vast veel meer zijn. Maar goed ik kan nog wel uni's waar ik rustig op vakantie ging z…

Aan de vmode zit al nadeel zat geen inkomsten enz,dus dat lijkt me meer dan genoeg. En in de geest van het spel,ja zo kan ik er wel meer in de geest van het spel is ook niet wie het meeste uitgeeft staat het hoogst, In de geest van het spel is ook niet alle grote fleeters in 1 allie en dat zijn maar 2 voorbeelden de me onder het typen al te binnen schieten dus zullen er vast veel meer zijn. Maar goed ik kan nog wel uni's waar ik rustig op vakantie ging zonder internet en niet in de v-mode ging,m…

Quote from mauricovic: “Als je een voetbalvergelijking zou willen maken dan komt het v-mode-hoppen nog het meest overheen dat de tegenstander in de rust stiekum het veld opkomt om ff snel 3x te scoren om vervolgens weer snel de kleedkamer in te duiken. En ook deze vergelijking gaat uiteraard mank want je kan/mag niet tijdens de rust scoren. Dus elke vergelijking gaat mank omdat v-mode-hoppen niet tegen de regels is. Je kunt het denk ik daardoor ook geen spelbederf of misbruik noemen. Maar ik voe…

Quote from Lange Giraffe: “Quote from discordia: “Om te beginnen ben ik zelf geen v mode hopper,daarna dacht ik dat het een oorlogspel was en geen taalspel (ivm leesbaarheid,je doet je best maar een beetje ) Lange Giraffe je punt klopt niet zoals bolder al aangaf er zijn nu eenmaal regels aan fessenvoetbal en een van die regels is dat iedereen een fles heeft. Dan over deze discussie als iedereen die in de top 20 staat hier niets meer reageert word het lekker rustig,dus of dit wel de gemiddelde m…

Om te beginnen ben ik zelf geen v mode hopper,daarna dacht ik dat het een oorlogspel was en geen taalspel (ivm leesbaarheid,je doet je best maar een beetje ) Lange Giraffe je punt klopt niet zoals bolder al aangaf er zijn nu eenmaal regels aan fessenvoetbal en een van die regels is dat iedereen een fles heeft. Dan over deze discussie als iedereen die in de top 20 staat hier niets meer reageert word het lekker rustig,dus of dit wel de gemiddelde mening is van de spelers ?

Quote from ReWinD: “Het VK hoppen is meer dat mensen die weinig tijd hebben (of dat claimen te hebben). Het spel kunnen bederven van spelers die veel actief zijn. Dit kan leiden tot dat actieve spelers inactieve spelers worden. We weten allemaal dat er een leegloop binnen de Nederlandse Ogame community, en laten we eerlijk zijn, iedereen heeft juist baat bij een actievere spelers basis . ” Hmmmmmmm iedereen heeft baat bij actievere spelers, max 20 in een uni en tevens de spelers die het meest dm…

Quote from ReWinD: “k denk dat we met ze alle er van uit kunnen gaan dat de VK-hop stijl een negatieve ervaring heeft op de speelervaring van andere spelers. Met name omdat deze speelstijl vaker is aangekaart op het forum als frustrerend (aka slechte speelervaring). ” Ik vind eigenlijk dat saven een meer negatieve ervaring,erg irritant als je iemand wil aanvallen en hij net voor aankomst saved. Hetzelfde met dm grootgebruikers,ook erg irritant voor de gemiddelde speler ook regelmatig aangekaart …

• Grappig dat NoLeader nog bestaat mooie slag, ga zo door

• begonnen met de rb, is niet makkelijk in zo'n lege uni wink.png Ja das wel wat raar,waarschijnlijk heeft niet iedereen veel geld over om de beste van een man of 30 te zijn succes met rb

• Hoezo de dikste portemonnee,wie weet heeft hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk gehad met expeditie. ontopic knap gedaan met die heavy koop skillz

• goed ingekocht staal en warface kan alleen maar zeuren dat je meer geld hebt dan hij

• Er hadden wel 42 spelers de moeite genomen om te stemmen,das dan ongeveer 1/3 van de nieuwe uni na 2 weken.

• Quote from Jillian: “poll is sinds vanmiddag gesloten, zal dus geen chaos worden; de spelers hebben gesproken. topic zal ik open laten voor evt discussie over de nieuwe uni! ” Dat is dan de eerste keer dat er naar de spelers geluisterd word

• u3 was de eerste ags uni. En een chaos is het al jaren,gok dat dit dan weer een extra zet naar het einde is.

• Quote from Lange Giraffe: “Quote from discordia: “Ik wil liever zeuren Bolder Dus wil je zeuren doe dat hier en wil je dat niet lees er overheen. Bij je eerste punt krijg je natuurlijk helemaal gelijk. Zou persoonlijk liever een uni zien waar we de specs van uni 1 krijgen toen die open ging maar helaas gaat dat veel te traag voor de huidige spelers. Het voordeel van een chaos uni is je kan niet valsspelen als alles mag. ” Iedere twee maanden is er een nieuwe uni, dus die uni die je zoekt komt va…

• Quote from Bolder: “Jester en peper, gaan jullie nu elke forum post verpesten met jullie "oorlogje" ?? Leuke uni, wil je spelen doen, wil je niet spelen, prima, maar zeur er ook niet over! ” Ik wil liever zeuren Bolder Dus wil je zeuren doe dat hier en wil je dat niet lees er overheen. Bij je eerste punt krijg je natuurlijk helemaal gelijk. Zou persoonlijk liever een uni zien waar we de specs van uni 1 krijgen toen die open ging maar helaas gaat dat veel te traag voor de huidige spelers. Het voo…

• Het is wel te hopen dat er meer dan 50 verschillende spelers starten dan,al zal het GF geen ruk uitmaken als er maar dm verkocht word.