Search Results
Search results 121-140 of 317.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
tja als je vanaf je planeet met fullfleet zowat op expo gaat tja dan ben je je vloot kwijt goed afgestraft def glrb
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Barney stinson: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Barney stinson: “agh 36 rips van mij kapot maar je vergeet 1 ding jou rips gingen er harder aan en jou verlies is veel groter maar agh jochie als je zo trots erop ben en nu weer lekker kan slapen be my geust. maar agh uiteindelijk zeg je niet alles. je vloot lag er en die heb je verplaats en nu heb je 20 mil verlies kwa sterren en dan hebben we het niet eens over je def. maar om het nu pas te posten betekent dit d…
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Barney stinson: “agh 36 rips van mij kapot maar je vergeet 1 ding jou rips gingen er harder aan en jou verlies is veel groter maar agh jochie als je zo trots erop ben en nu weer lekker kan slapen be my geust. maar agh uiteindelijk zeg je niet alles. je vloot lag er en die heb je verplaats en nu heb je 20 mil verlies kwa sterren en dan hebben we het niet eens over je def. maar om het nu pas te posten betekent dit dan dat we je nog terug kunnen verwachten? kan ik j…
-
agh 36 rips van mij kapot maar je vergeet 1 ding jou rips gingen er harder aan en jou verlies is veel groter maar agh jochie als je zo trots erop ben en nu weer lekker kan slapen be my geust. maar agh uiteindelijk zeg je niet alles. je vloot lag er en die heb je verplaats en nu heb je 20 mil verlies kwa sterren en dan hebben we het niet eens over je def. maar om het nu pas te posten betekent dit dan dat we je nog terug kunnen verwachten? kan ik je weer de beste wensen doen xD
-
Lord
Barney stinson - - Spel
PostLord, zou graag met je berichten willen wisselen alleen weet niet hoe want ik krijg gelijk te zien dat je teveel discussies heb lopen
-
onderzoek GO's
Barney stinson - - Forum
PostEigenlijk ben ik wel benieuwd of er überhaupt welis onderzoek word gedaan naar de admins en SGO ( als ze bestaan) en naar de GO's. en er geen vriendjes politiek komt. wat zijn de voordelen van hun functies? zie namelijk dat de meeste go's Enzo hoge spelers zijn en dat doet me denken aan vriendjes politiek of extra's vanuit hun functie. wanneer komt er een onderzoek naar hun? misschien een idee om vriendjes politiek uit te sluiten gewoon een niet spelende go's enzo neer te zetten. want als ik een…
-
Quote from Gorilla: “Quote from Barney stinson: “en waarom zou HT snitchen ? ken je hem? zo te lezen ken je hem niet dus waarom stel je een oordelingsvraag? heb je niks beters te doen dan zulke hersenloze vragen te stellen die nergens opslaan? ” Ja ik ken HT, en ja hij heeft een hele alliantie gesnitcht en dat vertel ik gewoon. Quote from Barney stinson: “maar gorilla, hoor dat je account in vmode staat en aangezien je hier reageer betekent het dat je je account in ganimed wil weggeven? zou wel …
-
Quote from Gorilla: “Quote from ReWinD: “Quote from Gorilla: “Zodat je die "vrienden" ook kan snitchen? Niks beters te doen in je leven volgensmij ” Waarom geef jij zo je ongevraagde mening? ” Waarom stel jij zoveel vragen? Maar ik geef geen mening maar stel ik een vraag ” en waarom zou HT snitchen ? ken je hem? zo te lezen ken je hem niet dus waarom stel je een oordelingsvraag? heb je niks beters te doen dan zulke hersenloze vragen te stellen die nergens opslaan?
-
zo dat was me ff wel zeg. kreeg ook nog maanknalletjes richting mij maarja die gingen allemaal weer terug nadat ie zag dat er vloot lag wel jammer. agh zo heb ik weer wat dingen geleerd en me een brede glimlach bezorgd. was wel heel spannend om mee te maken en nu zit ie weer in vmode. defje van zijn maan is weg en meer dan de helft van zijn planeet onder een genotje van een likeur 43 heb hem nog de beste wensen gewenst maar hoorde niks maar agh dat mag de pret niet drukken zoals dadelijk vele re…
-
Quote from davyyyh: “Raketjes afkopen lukt wel maar recs niet? ” raketjes afkopen??
-
Quote from BeLikeMe: “wat kom je dan elke x dom reageren op me ? vooral hier in zaga samen met die kneus uit almere kom uit vm in gemini gaan we daar verder board vies maken ” gast het feit is dat jij elke keer op het forum begon met dom lult tegen mij. btw je weet precies waarover ik het heb dus kom niet met wat dan. de enige kneus hier ben jij maar denk maar lekker dat je dat niet ben dadelijk is je zelf respect weg moeten we ook net hebben. ik ga niet op jou commando uit vmode dus droom maar …
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Barney stinson: “Quote from BeLikeMe: “en dat acc van elon musk kreeg ik die van elon musk ik toen gestopt heb ik mijn oude elon musk aan compro gegeven en kreeg ik het oude acc van smootly er na (het oude acc) genoemt beowulf Zagadra 11 729 Beowulf 69 zie jij dat acc maar met je maten te slopen die komt de vm namelijk niet meer uit! dus met jullie hoop dat jullie mij aan slopen zijn heel veel plezier met jullie natte droom kom er lekker in gemini weer uit je ban…
-
Quote from BeLikeMe: “en dat acc van elon musk kreeg ik die van elon musk ik toen gestopt heb ik mijn oude elon musk aan compro gegeven en kreeg ik het oude acc van smootly er na (het oude acc) genoemt beowulf Zagadra 11 729 Beowulf 69 zie jij dat acc maar met je maten te slopen die komt de vm namelijk niet meer uit! dus met jullie hoop dat jullie mij aan slopen zijn heel veel plezier met jullie natte droom kom er lekker in gemini weer uit je bange modus met je Grote spraak daar heb je de kans m…
-
Quote from Takeoff: “Wat is nou het probleem Barney? het account dat nu Contractor heet is nooit van BeLikeMe geweest, BeLikeMe had namelijk het account van Elon Musk overgenomen nog voor de merge maar heeft sindsdien (voor zo ver ik weet) alleen maar in V gestaan. Ik weet nu wel wie Contractor is maar heb die naam nog nooit gehoord, dus het is in ieder geval geen Bro. De enige reden dat jij in je eentje twee mensen bezig kunt houden is omdat je enorm traag van begrip bent volgens mij. Zelfs als…
-
Quote from Bolder: “Quote from BeLikeMe: “wat snap je niet dat ik al lang gestopt ben in deze uni ? acc staat gewoon nog in vm ” Dat zegt hij toch!!!Ook lezen is moeilijk voor je ?? Ik speel ook in Zaga.. mvg Bolder. ps Wat denken jullie van een oorlog?? ” lezen is niet moeilijk hoor net zo makkelijk dat om jou stil te krijgen. je moet is de post lezen wat takeoff al eerder zei en daar reageerde ik op bolder. het is wel vermakelijk 1 persoon die 2 personen lekker bezig houd en het nog steeds kan…
-
Quote from Takeoff: “Het is geen Bro, wij weten ook niet wie er op zit. Het is iig niet BeLikeMe want die zit gewoon in Bro. Dus de titel van de thread klopt niet. Dus @Smoothly aan wie heb je je acca gegeven Playbook wanhopig om Bro's te pakken dat ze gewoon iedereen maar Bro labelen, terwijl ze zelf allemaal accounts harvesten hahah ” oh dus jij heb je huidige account niet geharvest?? takeoff misschien moet je de reacties eronder lezen voor je verder gaat met een titel maar bedankt je heb nu b…
-
Quote from Plofkop: “Lekker slagje hoor Dit account was al uit bro voordat ik weer uit vmode kwam hoor Had ik niks mee te maken. Is het niet ook een oud Playbook account btw? 100k ic zijn er wel beetje weinig.. ” ja hij was eerst van ons toen ging smoothly ineens naar bro en toen ibrow onder de naam tannetskillz en nu deze naam
-
lekker hoor james ga zo door def glrb