Search Results
Search results 21-40 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
expo-records
Spacefighter - - Forum
Postmax in een 8x eco uni is: 120M metaal 60M kristal 40M deut Zal vast wel eens behaald zijn. Zitten harde limieten op expos. Dus zo spannend zal dat topic niet zijn
-
expo-records
Spacefighter - - Forum
Postwat is je vraag? Wat mensen maximaal hebben opgehaald?
-
don't blame the player, blame the game. Chizo heeft gewoon goed gebruik gemaakt van de mogelijkheden die het spel geeft. Een AGS met 5 man had wellicht hetzelfde effect opgeleverd, daar exxx niet online was. Meest jammere is het continue vhoppen van Chizo. Zo krijg je iemand ook niet te pakken en heeft exxx ook geen kans om iets te plannen. Maar dat is een blijvend probleem. GL IRL Exxie Have fun met de profits denk ik dan maar? Volgende keer maar grondstofpakketjes kopen. Denk dat dat even rend…
-
was ook wel weinig def hoor. Met xx knal je daar zo doorheen. Achja, wordt ook wel makkelijk als je je manen niet op orde hebt Gl@rb
-
[TOT: 15.836.281.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Bou [TFL] (A: 2.960.267.000, V: 12.876.014.000)
Postik zie een backstab actie aankomen. Hoeveel winst behaal je wel niet op de #1?
-
straat n00b xD GL in andere uni
-
ik ga vooral stuk om de "similar threads" die verschijnen. Begint wel een beetje eentonig te worden zo. Ik vind wel dat je een beetje veel geeft in je relatie met je bestie hoor. Dat kan even, maar een goede relatie is geven en nemen!
-
zit je mobiel zonder mobiele versie aan?
-
in sanctuary we trust
-
Mooie slag. Wel bizar dat je als aanvaller gewoon slechter uit de slag komt dan de verdediger en alsnog winst hebt. dit is echt fleeten voor kleuters. Zolang je maar genoeg recs hebt, heb je altijd winst xD
-
it's but a scratch
-
IMG-20200513-WA0007.jpg Quick guide: Op basis van 1x eco speed. Om te komen wat je daadwerkelijk kan: ontdekker: *1.5 Navigator mee: *2 Eco unieke universe: *# Dus in een 5x eco speed uni, waar de #1 60M punten heeft en je stuurt een navigator mee: 3.6M * 5 * 1.5 * 2 = 54M Dus je kan max 54M metaal ophalen Het rare is dus dat je als ontdekker eigenlijk niet die 1.5 "bonus" hebt, maar 1.5*eco. Want andere klassen krijgen gek genoeg niet die eco boost. Gameforge being gameforge I guess
-
het houdt niet op, niet vanzelf Gl@rb Kale Gaat wel goed komen
-
het houdt niet op, niet vanzelf @Jillian hier gaan we weer xD
-
Quote from Spacefighter: “ik zit er in 10/10 would recommend XD ” jaja. Mijn toegang zorgde voor een zondvloed aan nieuwe leden (uiteraard door mijn geweldige persoonlijkheid) Mijn 1ste slag en 1ste hof hier. Ben afgelopen week alleen maar expos aan het doen geweest, nanos maken en astro onderzoeken xD Mijn natte droom is natuurlijk om Kale OOK eens te mogen crashen def gl@rb On 24-08-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Spacefighter [Turtles] _____________________________…