Search Results
Search results 21-40 of 190.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
bugs 13h - ..h
PostInderdaad, zelfde problemen. Werkt niet naar behoren, berichten komen pas minuten later binnen, vlootacties blijven hangen etc ...
-
Nou nou, weer geklungel kant Gameforge dus. Opmerkelijk hoe snel het de laatste jaren verder achteruit gaat.
-
[TOT: 4.644.931.000] Middnight [Stu] vs. Ziggy2000 [ShadowRe] (A: 569.840.000, V: 4.075.091.000)
PostLang moeten wachten op een kans, maar nu kwam hij er uiteindelijk toch eens De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-12-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Interceptor 250.000 _________________________________________ Verdediger Ziggy2000 [ShadowRe] ________________________________________________ Klein vrachtschip 56.927 Groot vrachtschip 178.001 Kruiser 330 Slagschip 150 Recycler 540 Spionagesonde 15.332 S…
-
Zag Fox al zijn transportjes starten van zijn planeten naar 1 en dezelfde maan. Ik dacht ik probeer het maar eens in de hoop dat hij denkt net even 30 min veilig te zijn door alle activiteit van de transporten De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-12-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Interceptor 50.000 _________________________________________ Verdediger Fox Mccloud [TDF] _______________________________…
-
[TOT: 2.336.860.000] Middnight [Stu] vs. Manson for President (A: 216.410.000, V: 2.120.450.000)
PostNog een kleintje om de schatkist weer wat aan te vullen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-12-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Interceptor 250.000 _________________________________________ Verdediger Manson for President ________________________________________________ Klein vrachtschip 22.138 Groot vrachtschip 37.555 Licht gevechtsschip 9.240 Zwaar gevechtsschip 13.996 Kruiser 12.872 Recycler 4.676…
-
Ik zie plots Lord Beelzebuth zijn vloot op plaatsing van een maan naar een planeet. Had een bootje getimed en er wat IC achter gehangen, maar ik ging er vanuit dat hij sowieso ging terugtrekken aangezien hij online was. Voor die reden geen vrachters en naraids meegestuurd en had ik de puinruimers ook niet getimed, om geen onnodige deutkosten te maken. Tot mijn verbazing liet hij de slag doorgaan en misliep ik dus de grote schatkist & het puin grotendeels. Een hoop geklungel van langs mijn kant, …
-
Ik dacht ik probeer ook maar eens tussen de activiteit in te vliegen, je weet maar nooit. Blijkbaar lucky sunday vandaag De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-12-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Interceptor 100.000 _________________________________________ Verdediger Ziggy [RoT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 17.533 Groot vrachtschip 117.254 Licht gevechtsschip 767 Z…
-
En nog ééntje om het weekend mee af te sluiten Ik zag activiteit op maan van MisterE, maar dat hij online was vanwege activiteit op enkele planeten. Ik moest minder dan 15 min vliegen, dus ik dacht het maar even te proberen, bleek ik net exact tussen zijn 2 controles in te vliegen, want amper enkele minuten later was hij ook terug online. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-12-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] _______________________________________…
-
Wat knikkertjes wegspelen weer De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-12-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Vernietiger 100.000 Spionagesonde 70.000 _________________________________________ Verdediger LXG [TDF] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5.288 Groot vrachtschip 12.353 Licht gevechtsschip 295 Zwaar gevechtsschip 44 Slagschip 11 Recycler 19 Spionagesonde 924 Bommenwe…
-
[TOT: 4.651.622.000] Middnight [Stu] vs. Amhloran [ShadowRe] (A: 659.430.000, V: 3.992.192.000)
PostTwee maand geduld moeten uitoefenen om een geslaagde poging te hebben en nu lukt het dan 2 keer in eenzelfde week De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Interceptor 325.000 _________________________________________ Verdediger Amhloran [ShadowRe] ________________________________________________ Klein vrachtschip 394.098 Groot vrachtschip 12.753 Licht gevechtsschip 13.5…
-
Ik zag vanmorgen een slag in Hyperion passeren waar Ziggy zijn vloot gerecycleerd werd. Ik dacht meteen dat dit misschien ook wel eens geluk zou kunnen brengen in Japetus vandaag. Ziggy was al langdurig offline vandaag en toen kwam zijn vloot plots uit save, op maar een paar stelsels van waar ik een maan heb. Nog geen 15 min vliegen en we kunnen de schatkist weer wat aanvullen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] …
-
[TOT: 19.080.114.000] Middnight [Stu] vs. Amhloran [ShadowRe] (A: 3.205.690.000, V: 15.874.424.000)
PostAl paar keer tevergeefs geprobeerd, maar deze keer kwam er precies toch iets tussen bij de verdediger De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Interceptor 1.001.382 _________________________________________ Verdediger Amhloran [ShadowRe] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.372.845 Groot vrachtschip 60.159 Licht gevechtsschip 63.754 Zwaar…
-
Was even even geleden dat er nog iets te rapen viel, maar deze morgen kreeg ik toch nog eens een kansje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Interceptor 250.000 _________________________________________ Verdediger MisterE [ShadowRe] ________________________________________________ Klein vrachtschip 562.447 Groot vrachtschip 149.454 Licht gevechtsschip 19.034 Zwaar g…
-
Week of twee geleden verscheen Bolder plots in de uni en kwam die met 1 van de grotere vloten, voor zover er nog wat overschiet in Japetus. Had toen al meteen een poging gewaagd, maar hij was online en jammer genoeg ging hij kort erna terug in vakantiemode. Vandaag zag ik dat Bolder terug uit v-mode gekomen was en ik lag al netjes op de loer om toch vandaag ook eens 1x een poging te wagen en te hopen dat ik net ergens tussen de controles invlieg. Het geluk zat aan mijn zijde blijkbaar, want ik k…
-
Ik dacht ik probeer het eens tussen de controles in. De schatkist terug wat aanvullen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-11-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Interceptor 10.000 _________________________________________ Verdediger Fox Mccloud [TDF] ________________________________________________ Groot vrachtschip 50.000 Licht gevechtsschip 1 Kolonisatieschip 1 Recycler 38 Raketlanceerder 4.900 ______…
-
Lig al een tijdje op de loer en het was al duidelijk dat kazusato pakken heel moeilijk ging zijn aangezien hij altijd heel stipt online was. Vanmorgen zie ik plots enkel activiteit op 1 enkele maan en na even rond te spieken, bleek dat zijn vloot geland was en dat hij precies nog niet online was. Een uiterst zeldzame situatie, dus maar meteen zonder nadenken en simmen de snelle bootjes gestuurd, proberen de deutkosten wat te beperken. Achteraf bleek wel dat ik een wat betere combinatie kon sture…
-
The elusive one speelt ook nog altijd
-
[TOT: 2.735.717.000] Middnight [Stu] vs. Manson for President (A: 313.735.000, V: 2.421.982.000)
PostWe proberen alles te pakken wat er nog te pakken valt uiteraard De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Interceptor 250.000 _________________________________________ Verdediger Manson for President ________________________________________________ Klein vrachtschip 30.228 Groot vrachtschip 46.881 Licht gevechtsschip 12.364 Zwaar gevechtsschip 12.154 Kruiser 7.463 Slagsc…
-
En nog een ander deelvlootje meegenomen ondertussen: De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Interceptor 100.000 _________________________________________ Verdediger Ziggy [RoT] ________________________________________________ Groot vrachtschip 88.423 Raketlanceerder 690 Kleine laser 53 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Middnight [S…
-
Na heel wat pogingen, dan eindelijk eens een momentje waarop het wel eens tot een succes kwam Succes met de rebuild @ verdediger De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Middnight [Stu] ________________________________________________ Interceptor 350.000 _________________________________________ Verdediger Ziggy [RoT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 307.206 Groot vrachtschip 3.795 Licht gevechtsschi…