Search Results
Search results 21-40 of 306.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
account gezocht
PostIk zoek een leuk accountje om wat tijd te verdrijven. Liefst miner in een oudere uni met toch al een leuke basis. Roep maar wat en dan kijk ik of het mij ligt
-
440 rips neer is anders wel kl*te lekker
-
Lekker hitje, ook niet de eerste, tweede of derde keer dat deze neer gaat
-
[TOT: 1.767.737.000] Doedelss [Predator] vs. Stinkzwam [TnT] (A: 201.343.000, D: 1.566.394.000)
PostWééral Stinkzwam, heb je als goede fleeter gekend maar dit steekt wel tegen
-
[TOT: 7.089.260.000] The_mk [GZV] & Gier [GZV] vs. Thomas Shelby [LoT] (A: 970.706.000, V: 6.118.554.000)
EL CAPITAN - - Rustplaats
PostWILLY! wat doe je toch allemaal
-
Willy NOOB wat doe je nu! Met die reden vm voor mij, toen hadden we nog die gek middnight toen er bij mij gaten begonnen te vallen. Blijken er nog meer gekken te zitten! RL is fun, we komen elkaar in een verre uni nog wel eens tegen! Aanvallers, dikke winst. tijd en inzet wordt beloond. Doe er wat leuks me (bv: GZV killen)
-
Jelly! Speel je weer? Aardig slagje met schattig winstje!
-
héérlijk bezig MK, keep going zou ik zeggen!
-
[TOT: 401.372.000] The_mk [GZV] & Gier [GZV] vs. Doedelss [Predator] (A: 6.260.000, D: 395.112.000)
PostWow, deze is een leuke! tof winstje
-
dat je hier wat kan doen mét winst is mooi, meestal alles weg en turtle/miner
-
aardige winst, jammer dat je moet delen. Altijd hetzelfde met die gieren. Lekker bezig geweest, altijd cool om op grotere spelers zonder verlies te vliegen