Search Results
Search results 21-40 of 109.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
#1 AGS SLAG vs Zippy 8 dagen geleden werd ik gevraagd om mee te gaan rellen tegen Predator en nu mag ik dan met trots melden dat we, met afstand, de nr 1 AGS-slag van Xalinth hebben gemaakt. Gisteren was er al een valletje opgezet, maar toen hapte meneer niet toe. Vandaag na een puinsave hapte meneer wel toe. Toegegeven, hij gaf wel aan dat ie twijfelde of dat hij niet in het mes liep. Of het enekl was omdat hij eruit wilde met een afscheidsknal of toch met het vooruitzicht om wéér een grote kla…
-
Tja, ik ken bij ogame maar 1 gezegde en deze slag bewijst em weer. No save = No fleet toch netjes blijven saven joh nette slag; goed uitgevoerd Veel plezier met de winst
-
De postduif was de weg even kwijt en vloog niet meer. Maar om de vloot toch in shape te houden, werd ik gevraagd om eens ff de motoren draaiende te houden. Vandaag een tip gekregen én wat hulp bij het ruimen van de rommel, aangezien ik te weinig deut beschikbaar had (mannen, dank voor de tip en de hulp) Weer wat gsjes om het account wat verder op te poetsen en de vloot weer eens op te poetsen en te laten blinken Prutser: gl & rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-08-2020 --:--:--, toen…
-
Marktplaats
Caspertvanmierlo - - Spel
PostKan iemand mij uitleggen waarom ik in pegasus op de marktplaats wel boosters kan kopen/verkopen maar o.a. dus niet in Xalinth? En waarom krijg ik als speler in Pegasus geen melding als ik op de veiling wordt overboden en in Xalinth dus weer wel. beetje vreemd lijkt me; wellicht kan dit gelijk worden getrokken?
-
en de eerste pushing-aanval is een feit (sorry, kon het niet laten) Geintje natuurlijk!! maar wel leuk om de eerste slag te posten
-
pop up
Postkan de pop-up die sinds vanmiddag steeds verschijnt, direct worden verwijderd? Ik vind een pop-up bij inloggen prima....maar deze komt na beeldverversing continu terug. Op deze manier kun je niet fatsoenlijk spelen Is echt maar een heel klein beetje verschrikkelijk irritant gaat om de pop-up voor het spel "soulworker" anime legend
-
[TOT: 17.407.880.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 3.411.125.000, V: 13.996.755.000)
PostDank voor de sportieve reactie Script Zoals je me ook al ingame feliciteerde
-
[TOT: 17.407.880.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 3.411.125.000, V: 13.996.755.000)
PostEn even nog on topic -de maankans was een openstaande wederdienst waarvoor nog dank anarchy -de spronger is afgetikt met boosters.....niet met dm -en het afbreken van een planeet.....wat is dat voor mij aan verlies? Je ziet toch hoe ik speel? In en uit VM. Die ene planeet voel ik niet eens -en die klasse ben ik idd veranderd....had daar spijt van dat ik eerder geswitcht was -deutwinst is er zeker wel; innerstelsel kostte de brandstof nog geen 50 miljoen. Die mag je nog van de winst afhalen missc…
-
PostBeetje zure reactie Elsa. Ik kan me herinneren dat jij bij aanvang van deze klassen een generaalsklasse had en omwille van inkomsten bent veranderd. Om vervolgens met 400k ic (die je zeer hoogst waarschijnlijk ook hebt afgetikt) te gaan expo’en. En als jij een kansje zou zien of krijg gooi je bij mij ook een ploffer innerstelsel en tik je spronger af. Net zoals script vanochtend deed. nee, jullie staan aan de verkeerde kant van de score en de enige reactie die je kunt geven is die van...hoeveel …
-
PostSinds mijn eerste aanval op Script; moet ik het doen met in- en uit- vakantiemodus hoppen. Aangezien ik in mijn eentje niet tegen die enorme overmacht op kan. Vaak als ik uit Vmode kwam lag script min of meer op dezelfde maan en mijn vermoeden was dat hij daar savede op puin of kolo. Deze ochtend maar eens een keer wat vroeger opgestaan; een ploffer neergegooid en eens ouderwets 'maantje blazen'. Bij de 5e poging was het raak, kostte me wel 4 waves met 15 rips. Maar een lanx op zijn planeet liet…
-
Nou ik zal niet zeggen dat ik dit spel al 15 jaar speel maar deze knul draait toch ook al wel een jaartje of 4 Heb zelf een keer het geluk mogen hebben dat ik weg kon springen na een terug getimede puinsave....er zat 6 sec tussen aankomst vloot en landing vloot. Ik heb een uur lang kunnen oefenen op het wegspringen.....maar 4-5 sec had Ik gewoon Elke nodig. Maar knap dat het andere mensen wel lukt; ik zal wel te oud zijn
-
Hahahaha Het is mogelijk om in 2 sec een vloot op plaatsing weg te krijgen? Die geloof je zelf toch niet. Enkel mogelijk gemaakt door een bug. 5 sec dan heb je een goed kans, mits je heel vlug bent. Speler profiteert van een bug in het spel.....terecht of onterecht; volgens mij staat daar iets over in spelregels. Geef een superGO de rechten en mogelijkheden om het op te lossen. En er moet natuurlijk wel iets gebeuren hè Of vloot kwijt of ruimtewerf..... maar alles zo laten gaat nergens over
-
Sorry Alpatsjino, dan begrijp je mijn punt niet of ik heb het niet goed neergezet. Ik bedoelde dat Gameforce nu degene is die deze bug al dan niet terugdraait. Waarom geef je je GO’s en superGO’s niet meer mogelijkheden om ingame fouten/bugs te herstellen!! Niet dat het jullie schuld zou zijn; maar juist degene die nu bijv bij postduif z’n vloot kunnen weghalen
-
Hele mooie slag! Wat een klapper....gefeliciteerd aan de aanvallers! ik snap dat door een bug de verliezer is beloond met 24 miljard extra vloot. Dat kan toch gewoon niet!! Tijd, DM, deutkosten en tijd om te rebuilden....allemaal in het nadeel van de aanvallers. Wat ik raar vind; is dat GF hier iets mee moet doen. Je hebt toch moderators of superGO’s.....geef hun gewoon mogelijkheden om zaken te herstellen. Gewoon korte snelle lijnen!! En GF maakt zichzelf belachelijk als ze dit door laten gaan.…
-
gelukkig sprong jij niet naar de verkeerde maan lekker middag-snackje zo
-
Na de harde dreun afgelopen week kwam ik na een reces van 4 dagen deze vloot met transporters tegen Dat helpt dan weer een heel klein beetje op weg naar herstel; maar wie het kleine niet eert.... Succes met rebuilden tubbie; met jouw eco moet dat wel lukken De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Admiral Adama ________________________________________________ Slagschip 20.000 Interceptor 20.000 _______________________________________…
-
Quote from WaZ: “Quote from Caspertvanmierlo: “goed om te zien dat men bij TROL blijkbaar toch de gevechtsrapporten hier wel leest. Alleen als ze aan de verkeerde kant van de score staan, dan weten ze het toetsenbord ineens niet meer te vinden LOL ” Of ik ben gewoon erg goed in zelfpromotie en het vissen naar complimentjes op mijn geweldig fraaie ogameskills. Die ik hier absoluut laat zien lijkt me, want euh ” ja jouw aanval was een heel stuk beter georganiseerd dan mijn aanvallen op Script. Voo…
-
goed om te zien dat men bij TROL blijkbaar toch de gevechtsrapporten hier wel leest. Alleen als ze aan de verkeerde kant van de score staan, dan weten ze het toetsenbord ineens niet meer te vinden LOL
-
Zo dom als ik deze aanval vond....ik was namelijk gewoon online en in elke andere unie had er een ninja voor de deur gelegen oid...... Zo gruwelijk dom was mijn eigen actie door naar de verkeerde maan te springen en in VM te gaan!!! check-check.....en geen dubbel check! Ik kon helemaal niets meer doen; Gefeliciteerd met de winst.....het pakt ongelooflijk gelukkig voor je uit; moet ik het zelf maar niet zo uitvoeren het enige waar ik dan nog blij mee ben, is dat de winst naar jou gaat en niet naa…