Search Results
Search results 161-180 of 180.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.313.295.500] PresentDanger [SpG] vs. Barney Stinson [TFL] (A: 8.245.000, V: 1.305.050.500)
PostIk had hem ook al eens gespot, had vaak zijn vloot liggen, maar bijna altijd met activiteit. Veel plezier met de winst Barney GL@RB
-
Quote from Notuul: “Lekker gedaan Mattie! Bevalt het fleeten toch wel een beetje Ga zo door man ” Haha ja gaat wel lekker zo. Vroeger ook wel eens geprobeerd, maar toen was ik denk ik te naief (dat heb je he, als puber).
-
Mooie slag hoor postduif. Geniet van de enorme winst!
-
Vanmiddag tijdens mijn vaste spiorondje zag ik deze vloot al liggen met een bergje gs, maar er was aardig wat activiteit dus heb het toen even laten rusten. Vanavond toen de itjes een beetje leeggeraakt waren heb ik, aangezien er een timer stond, nog eens gekeken. De vloot lag er nog steeds en de gs was ondertussen ook nog gegroeid! Dus even gesimd, bleek ik 8000 recs tekort te komen. Die snel in de werf gezet en afgemaakt met detroid. Gelukkig bleef de timer staan en kwam deze slag tot stand. N…
-
Nou valt deze slag natuurlijk volledig in het niets na al die slagen van PresentDanger. Maar af en toe moet je toch laten weten dat je bootjes niet wegroesten Koltsjak GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Smiley [NGM] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 34.436 Zwaar gevechtsschip 22.182 Kruiser 10.539 Slagschip 4.428 Interceptor 3.662 Bommenwerper 3.009 Vernietiger 2.592 Reaper 1.935 Pathfin…
-
Over het algemeen wel hoor @Notuul Maar in dit geval even met de mines van Emperor
-
Ik was eigenlijk wat itjes aan het spioneren om te gaan raiden, maar toen dacht ik, ik neem ook wel een kijkje bij wat actievelingen. En zowaar, er lag een hoopje gs. Dus even hopen dat de activiteit zou verdwijnen, en gevlogen. En met het volgende resultaat GL@RB Emperor! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Smiley [NGM] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 25.248 Zwaar gevechtsschip 13.019 Kruise…
-
Mooie hit! Alleen jammer dat ik het target was... Volgende keer maar wat beter saven en wel optijd online komen haha Geniet van de Winst DDD
-
Kan een lang verhaal gaan houden, maar het komt erop neer dat een vlootje gebruikt moet worden, ook al krijg je het gratis. Ik wist dat deze jongen een klein vlootje had liggen, dus ik dacht ik spy maar even. Bleek er inderdaad wat te liggen, activiteit bleef uit, dus gratis af te halen grondstoffen. Volgens mij heb ik niet eerder dit voor elkaar gekregen... Dus misschien tijd voor een nieuwe tijdperk Succes met de rebuild SpaceLord. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-01-2020 --:--:--,…
-
Ja hoor dat zit wel goed
-
Gefeliciteerd met de winst! thumbsup.png Had ik mij maar niet moeten verslapen. sleeping.png