Search Results
Search results 61-78 of 78.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Aanpassing specs universa
Deurwaarder - - Spel
PostHoe het op .org is gegaan is als volgt. In de universa waar dit zou gebeuren zijn polls gehouden onder de actieve spelers. In deze polls konden zij ja of nee stemmen op vooraf aangegeven wijzigingen in specs. Bijvoorbeeld 1 of 2x eco bij de huidige ecospeed 1 of 2x vloot bij de huidige vloot speed Deuterium verbruik ver mindere. Voor elke aanpassing van specs moest 80% van dat universum voor hebben gestemd. Zo zijn er universa geweest waar niks is veranderd, waar enkel de eco speed is verander o…
-
Deurwaarder - - Spel
PostQuote from Takeoff: “als dit als oplossing wordt gezien tegen leegloop van uni's dan denk ik niet dat het echt werkt. zoals Uni 3 is (de laatste keer dat ik keek) lage speed en een van de drukste uni's. voor een merge zou het wel nice zijn opzich maar niet heel nodig lijkt me? lijkt mij gewoon slimmer om nieuwe mensen juist naar oude uni's te trekken ipv steeds nieuwe te beginnen. gewoon flink noobshield geven, meer mogelijkheden om gratis gs ofzo te krijgen zodat opstart sneller gaat. met nieuw…
-
Deurwaarder - - Spel
PostQuote from Wish2Die: “Quote from Pathlessbowl: “Quote from TheDutchRitual: “In mijn menig zijn uni's gemaakt voor een X aantal speler's. Is een uni te groot voor het aantal spelers wat er nog in zit na een paar jaar.. Dan zou je juist de speed omhoog kunnen zetten als compensatie. uiteraard kan je ook er wat melkwegen uit halen maar ik denk dat het moeilijker is voor GF dan speed omhoog gooien. Ik denk eerst dat het Go team eerst moet na vragen of dit idee wel kan in .NL. Hoe dan ook ik denk dat…
-
Deurwaarder - - Spel
PostBeste Team, zojuist zat ik wat rond te bladeren op het .en forum van Ogame. Hier kwam ik langs verscheidene draadjes van wat oudere universa, waar er aan de spelers wordt gevraagd of zij de specs van hun universum aangepast willen zien. Verhoging van eco/vloot snelheid, aanpassing in deuterium consumptie enz. Er worden polls gehouden om te kijken of er meer voor of tegen stemmers zijn en nu blijkt dat deze verandering op korte termijn zelfs worden doorgevoerd. Is er de mogelijkheid om op .nl dit…
-
account vernal!!
PostJe hebt van mij in Ursa ook een account overgenomen, wat er mee is gebeurd maakt verder niet uit. Om te zeggen, je pakt van alles aan, maar speelt nergens op verder.
-
Yoshi
PostO jee! Succes dan maar
-
Links werken niet meer
Deurwaarder - - Forum
PostDank je wel voor je tijd en inzet. Ben me er bewust van dat een boel is verouderd
-
Links werken niet meer
Deurwaarder - - Forum
PostZojuist wilde ik wat handleidingen opzoeken in onderstaand topic Handleidingen Echter linken (bijna) alle links naar de homepage en niet naar de handleidingen.
-
Kruisers VS ster des doods
Deurwaarder - - Spel
Postsucces met w/s/p naar level 100 te krijgen hahaha
-
Kruisers VS ster des doods
Deurwaarder - - Spel
PostDit klopt, zelfde idee dat je met lichte gevechtsschepen nooit door een grote koepel heen komt. Knigge beat me to it
-
is al een paar maandjes weg, alleen heeft de overnemer niet de moeite genomen inname van naam te wisselen, geloof ik.
-
De overnemer mag er mee doen wat hij/zij wilt
-
Aangezien degene aan wie ik een bericht heb gestuurd niet reageert, is het account nog niet vergeven. Ik reageer alleen op reacties op het forum, PM of mails ga ik niet op in. Graag hieronder aanmelden met wat ervaring en eventueel wat slagen uit andere universa. Ik zal eind deze week een overnemer kiezen. Hieronder wat specificaties. 11 planeten waarvan 8x 35-30-32 3x 35-30-31 7x mw1 1x mw2 2x mw3 1x mw5 alle planeten hebben een maan Een klein vlootje met nog een bergje grondstoffen 7K kv 8K gv…