Search Results

Search results 41-60 of 696.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Herziening (v)-mode deel II

odlaw - - Ideas Planet

Quote from veteraan: “Even praktisch. Wie gaat/gaan er over het eventueel veranderen van de V-modus? Wellicht eens vragen aan hun wat hun mening/ideeen zijn? Btw, Ik ben zelf ook wel een voorstander van het veranderen van de V-mode. Quote from Scaapiee: “Verder lekker on topic blijven, snap niet dat jullie allemaal eeuwig zeveren op elkaar. Begint facebook wel te lijken. Iedereen zn mening is duidelijk en laten we die respecteren ook al deel je hem niet. Meesten van jullie zijn neem ik aan onder…

• neuspeuteren

odlaw - - Ideas Planet

Quote from Jillian: “Quote from odlaw: “Wat is er overdreven aan, @Jillian? Ik sta namelijk best open voor argumentatie en wil ook mijn idee nog aanpassen, hoor... Het is bedoeld als een soort werkdocument... dus met goede input, kan er nog van alles aan bijgeschaafd worden. (En er later weer bij geplaatst, als blijkt dat 'men' dat beter vindt. ” De minimale tijd van 5 dagen maakt dat een weekendje weg eigenlijk niet meer een optie is om voor in vmodes te gaan; Een aanvalsblokkade zou in mijn og…

• nostradamus

odlaw - - Ideas Planet

Ik hoop dat mijn inzet vanaf het begin van dit draadje gezien wordt... ik doe echt mijn best... héél hard zelfs... Quote from Jillian: “Kunnen discussieren wat we willen, dat de "vmode hop" speelstijl mag, is duidelijk; het is echter niet de bedoelde functie van de vakantie modus. De werking van de vakantiemodus functie moet anders, echter moet het wel toegankelijk blijven; In de ideeën van odlaw zitten wel wat goede punten, echter vind ik ze vrij overdreven; Het idee van minimaal 2 a 3 dagen vm…

odlaw - - Ideas Planet

En dan word je boos als ik (en anderen) je laf noem? Logisch, want na dat raidje was je direct weer in (v)-modus... Maar vertel nou eens... hoe noem jij zelf die manier van spelen van je? Hoe zie jij nu eigenlijk dat spel? Ik heb het net vrij uitgebreid toegelicht binnen mijn idee van Ogame, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw verklaring van je eigen laffe gedrag. En dan niet gaan lopen jammeren over 'jouw omstandigheden', he?! Die ken ik niet, dus hoef ik er geen rekening mee te houden.…

• naaitechniek

odlaw - - Ideas Planet

Quote: “V-mode * Minimale duur van de v-mode is 5 dagen. * Speler kan maximaal 62 dagen aaneengesloten in v-mode zitten. Waarvan 31 dagen zonder online te hoeven komen. * Hoe langer de speler in v-mode zit, hoe langer er een cooldown-periode geldt, tot een maximum van 5 dagen. * Na uit v-mode gekomen te zijn, geldt een aanvalsblokkade van 1 tot 3 dagen (gelijk de opbouw van de cooldown). * De v-mode is niet beschikbaar tot 24u na de laatste aanvallende actie van de speler. * Productie van mijnen…

odlaw - - Ideas Planet

Nou ja... zoals ik zojuist ook al zei: Ik heb best begrip voor een vakantie-modus, zolang deze ook gebruikt wordt voor vakantie. En het gaat mij, al lijkt dat wellicht anders, niet eens alleen om Bolder. Het gaat mij ook om de grote groep die een account aan maakt, eerst heel enthousiast speelt en dan voor 3 weken en langer in (v) gaat... Ik vond de optie die ojelle aangaf, na x-aantal dagen verplicht er uit, in combinatie met een verlengde duur van weer er in kunnen springen, wel een aardige...…

odlaw - - Ideas Planet

Quote from Bolder: “Quote from odlaw: “Het is toch te gek voor woorden dat iedereen maar vóór het misbruiken van een functie moet zijn, omdat jij 'omstandigheden' hebt? Doe ff lekker normaal... ” Als je dit nu leest! begrijp je dan wat je schrijft??Hoe kun je legaal een functie misbruiken ? Omdat het jou niet past is het misbruiken???? Pleur op met je pvv principes. Vmode is een voorziening om te gebruiken en jij bepaalt niet hoe!! De meest stomme redenering die ik ooit heb gelezen.. je bent rij…

• didactiek

odlaw - - Ideas Planet

Quote from Bolder: “Quote from Lord: “In het grijze verleden dat ik nog speelde, kwamen v-mode hoppers uit v-mode als ze tijd hadden voor het spel. Dan een rondje raiden, misschien een crash en eer de slachtoffers online waren, stonden ze alweer in v-mode. Voor mij was dat gewoon spelbederf. Tevens vraag ik me af wat je met de winst doet, als je continu in v-mode zit kun je het ook niet echt uitgeven? Maar het voornaamste is de, in mijn ogen, laffe manier van spelen terwijl je online bent en de …

• ergometer

• eendenborst

• landmeter

odlaw - - Ideas Planet

Okee... dit is een spel, dat snap ik, dus de nu volgende vergelijking slaat wel een tikkeltje door, maar toch... Het is ook een spel waarbij je oorlogje speelt, waarbij je aanvalt en aangevallen wordt. Ik denk dat er heel wat mensen in de wereld zijn die op dit moment liever even in (v)-mode zouden willen duiken, maar dat gaat nu eenmaal niet. Ook niet voor een weekendje weg met de vrienden... En als ik dit vergelijk doortrek met de (v)-mode-hoppers, dan is het nog vele malen tergender... Het id…

odlaw - - Ideas Planet

Quote from Hysteria: “Ja dat kon omdat jij de enige daar bent die niet in vm zit. Ik was een uur offline en mijn bootjes waren in de recs van iemand beland. Als ik een week niets doe, ook al zou ik lang saven zou ik een farm worden, ook niet heel veel trek in. Maar ik heb ook geen zin om een kwartier te zitten tobben om alles voor elkaar te krijgen als je al maar een kwartier pauze heb op het werk. Dus als ik geen vm zou hebben zou ik stoppen. Dan zou ik sowieso in niemand zijn recs terecht kome…

odlaw - - Ideas Planet

Ik ben dus een week niet of nauwelijks online geweest. Heb mijn hoofdvloot gewoon voor 9 dagen op pad gestuurd (kostte een vermogen aan deut, maar ik vond saven op puin-, halt- of kolo-missie net even te riskant). Ik behield gewoon al mijn inkomsten, moest noodgedwongen nog wat vrachtschepen mobiel versturen (is inderdaad een drama), maar ben daar niets mee verloren verder. Ik snap ook niet zo goed waarom je continu in (v)-mode moet duiken... als je netjes/goed savet, is dat helemaal niet nodig.…

• nanometer

odlaw - - Ideas Planet

Quote from Bolder: “Slechte zaak dat voorstel. Ieder heeft recht op zijn eigen mening, ook al heb je ongelijk... Het begint echt een hetze te worden tegen vmode. Nou... nee, zo is het niet bedoeld. Op zich is er niets mis met de mogelijkheid om een moment écht je hoofd leeg te maken van Ogame (misschien wel heel goed, zelfs...). Andere zaken waarvoor deze bedoelt zijn!! bepaal jij dat?? Ik ben redelijk taalvaardig... dus als er staat 'vakantiemodus', dan staat daar eigenlijk (of gewoon zonder he…