Search Results
Search results 41-60 of 959.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.878.491.000] Sempi [CALL] vs. Senator Nusakan (A: 30.000.000, V: 1.848.491.000)
Sempi - - Hall of Fame
PostEnkele dagen geleden sinds lange tijd weer eens tijd uit v-mode gekropen. Een tijdje rondgekeken en wat mensen in de buurt gespyd. Uiteindelijk kwam ik deze tegen. Even afgewacht en uiteindelijk gevlogen. Bedoeling was om weer langer te gaan spelen, maar door een plotselinge situatie op het werk weer direct in vmode gedoken.. Kom er snel weer uit De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-10-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Sempi [CALL] __________________________________…
-
[TOT: 68.770.000] GENGAR [chess] vs. Obi12try [AOK] (A: 8.750.000, V: 60.020.000)
Sempi - - Hall of Fame
PostSchattig aantal nietjes :p. Ben zulke aantallen niet gewend hiero, haha. Leuke winst nog
-
En ook hier geldt... eigen board eerst We zijn (nog) een NL spel, dus graag houden we dat ook zo. Ik stem bij deze ook voor een Nederlandse omgeving. Niks internationaliseren
-
[TOT: 8.310.982.000] mister C vs. Anunnaki [AOK] (A: 826.266.000, V: 7.484.716.000)
Sempi - - Hall of Fame
PostBen je me net voor.. helaas Lekkere winst haal je daar Annunaki, glrb!
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostDan zal hij vast en zeker via de volgende verkiezingen wéér minister-president worden .. (en anders vindt de VVD wel een manier ) Wat als de BBB tóch de grootste partij van NL wordt?
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostGeen specifiek persoon in gedachten, maar wel een lichaam waarbij ik niet hoefde te sporten en toch in shape blijf (en daarbij gewoon kan eten wat ik wil en drinken wat ik wil) Wat als oGame niet in je leven was gekomen?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostNee, geen vogel hier Ik denk Piraat