Search Results
Search results 101-120 of 959.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
specs van doeluni
PostQuote from Scaapiee: “Itjes zijn in voorgaande merges nooit over gegaan. Alleen actieve spelers, omdat je een fysieke keuze moet maken voor welk doeluniversum. Ik heb nog een account uit een us server van vroegâh, deze staat ook al jaaaren in de graveyard. Er ontstaan vanzelf nieuwe inactieven. ” Ik dacht van wel. Tijdens de vorige merge bestond de graveyard namelijk nog niet.. Graveyard is pas later geïntroduceerd, tenminste op de .nl servers wel meen ik Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat a…
-
specs van doeluni
PostQuote from Jillian: “Quote from Black knight: “Dat is wel goed om te horen! Hoe zit het met itjes in exodus uni's. Verdwijnen die naar de graveyardserver? Worden ze willekeurig verspreidt over de 3 doeluni's? Kon daar ook nog weleens een bak gs van farmen.. ” inactieven zullen naar alle waarschijnlijkheid naar de graveyard verplaatst worden, ongeacht dat ze DM hebben of niet. let hierbij op dat deze inactieve accounts op de graveyard wel verwijderd zullen worden als er geen DM op staat en ze de …
-
Wegens overname ander account, doe ik dit account weg. Ik hoef er niks voor terug, account mag zo worden overgenomen. Rang 192 14,2 miljoen punten, waarvan 13,2 in eco. Planeetspreiding in mw 1, 2, 3, 4, 5 en 7. (Totaal 9 planeten, met voldoende gs aanwezig om astro te onderzoeken). Vrachtvloot aanwezig + redelijke anti-raid def. Je kunt nog alle kanten met het account op. Minen is mogelijk, turtlen en fleeten. What u want! Ik wil het account graag zo snel mogelijk kwijt. Anders zet ik het op ve…
-
Hallo, bij dezen bied ik mijn Rhea account aan voor de merge. Moet zo snel mogelijk weg :). Ik bied het aan omdat ik geen keuze (meer) heb naar welke uni ik merge en ik verder geen zin heb in toestanden om een nieuw acc/lobby aan te maken. Het account staat inmiddels op verwijderen, maar misschien kan ik er iemand anders blij mee maken. Mocht er volgende week niemand gereageerd hebben, dan wordt het account sowieso verwijderd. Account is niet speciaal, maar leuk voor een (beginnende) speler om e…