Search Results
Search results 41-60 of 681.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 71.179.000] Engineer Leto & Diefje niet stelen & Senator Independence vs. BigBoss25 (A: 11.304.000, D: 59.875.000)
Anuvinda - - Hall of Fame
PostNadat ik me een beetje buitengesloten voelde door de ninja van BigBoss bij diefje thuis nam Leto me even apart. Hij legde zijn hand op mijn schouder en vroeg of alles in orde was? Natuurlijk was alles niet in orde. Ik wilde ook de nummer 1 van de uni de moemie pakken. Nou dan doen we dat toch gewoon. Na de ninja en deze mindergrote, maar toch wel puike hit hadden we de vloot punten van de nummer 1 kunnen reduceren naar een schamele 20k. Toen ik echter vanmorgen op kantoor weer inlogde zag ik dat…
-
[TOT: 200.690.500] BigBoss25 vs. Diefje niet stelen & Engineer Leto (A: 167.135.000, V: 33.555.500)
PostZieke ninja hoor. Zeker in een 1x eco uni is dit een flinke klapper
-
[TOT: 209.499.000] Re dei Paesi Bassi vs. Vice Emperor (A: 32.249.000, D: 177.250.000)
PostNa jarenlange afwezigheid is hier dan mij wederkeer. Het leven zonder ogame beviel me eigenlijk wel prima. Niet telkens het gevoel in mijn achterhoofd dat ik ogame moest checken. Heerlijk. Ik voelde me vrij als een vogel onderweg naar een warm land. Helaasch begon de nostalgie toch aan me te knagen en heb ik een accountje aangemaakt. Ik moest opeens een klasse kiezen en ik had opeens inwoners op mijn planeet. Blijkbaar is expo's sturen nu de meta, dus dan heb ik de afgelopen week dan maar gedaan…
-
Wie reageert er na jou?
Anuvinda - - Thuisplaneet
PostNee het is toch Anuvinda, Zou Mattieboy hier uberhaupt kijken?
-
Wie reageert er na jou?
PostNee het is Anuvinda weer eens. Piraat al aan het plunderen?
-
Wie reageert er na jou?
PostKami is te traag. Unleasher?
-
Disney plaatjes AH
PostIk mis ze allemaal nog. Kom je ze persoonlijk brengen?
-
Wie reageert er na jou?
PostWie? Nee grapje Bolder. Kom jij hieronder?
-
Wie reageert er na jou?
PostARRRRRRRRRRHH!! Tweede kans voor Piraat dan maar
-
Quote from Simmesty: “Stel dat het waar is heh, hoezo vraag je dan om gratis gs als je op #1 staat zou toch denken dat je er dan wel zelf voor kan zorgen. Helemaal als je de legendarische Simmesty bent ” Stel zegt ie. De persoon die gisteren een account aan heeft gemaakt en doet alsof ie Simmesty is. Maar nee. Ik ben door mijn centen heen en nu moet ik op een andere manier aan grondstoffen zien te komen. Quote from Bolder: “Quote from Simmesty: “Helemaal als je de legendarische Simmesty bent ” H…
-
[TOT: 582.825.000] Commodore Sunspot vs. Anubis [AKA] (A: 96.715.000, V: 486.110.000)
PostLekker hoor. Ik had hem ook al op het oog. Helaas was jij er vlugger bij.
-
Wie reageert er na jou?
PostLord Anuvinda inderdaad Kaj?
-
Quote from Roy1778: “Beetje gek dat je je eigen in-game naam verkeerd schrijft als je daarmee op verschillende uni's speelt... ” Typefoutje, moet kunnen Quote from Simmesty: “Persoonlijk vind ik het wel grappig. Hij word gepakt door iemand anders omdat hij het druk had, waarna ik vraag of hij gepakt is door die persoon. Krijg ik een vaag antwoord van hem terug en post hij dit op het forum. Misschien is hij nog steeds een beetje zoutig dat ik samen met Saartje zijn vloot een keer gesloopt had met…
-
Wie reageert er na jou?
PostBijna. Gewoon Neon weer lijkt me?
-
Oke ik weet niet wie er speciaal hiervoor een Simmesty Board-account heeft aangemaakt om te komen trollen, maar ik vind dit een beetje flauw
-
Ik sta zelf op nummer 1