Search Results
Search results 21-32 of 32.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
grote dm ninja TOT: 224.700.000] BlackHawk [Playbook] & renederoij [Playbook] vs. Stormcion [Kittens] (A: 149.339.000, D: 75.361.000)
renederoij - - Rustplaats
Postik p[ost het omdat ik daar zin in had en we wisten dat we verlies hadden hij denkt van niet maar wij zien alles op phalanx ook zijn bij gekochte vloot . maar volgende keer leg maar veel meer geld klaar
-
grote dm ninja TOT: 224.700.000] BlackHawk [Playbook] & renederoij [Playbook] vs. Stormcion [Kittens] (A: 149.339.000, D: 75.361.000)
Post25 euro dm of een paar 100 euro dm is wel een verschil hij zei zelf rond de 400 en dat voor 2 dagen rb
-
Postzoals er staat ik en black hebben rond de 55 a 60 miljoen puin de rest heeft de defender
-
Postwe zagen hem op phalanx hij had rond de 70 miljoen vloot dus gaan met die banaan, 5 min voor aankomst zagt black kijk naar de stats had ie heel even 150 miljoen vloot :),toch maar gewoon door gevlogen . storm had maar even zijn kerst bonus op gemaakt 90 miljoen gs gekocht + boosters + afgekocht geld had ik beter benut nou dus ik en black hebben rond de 60 miljoen puin opgehaalt en we moeten een dag of 2 rb maar we hebben nog wel onze kerst bonus storm volgende keer leg maar 1000 euro klaar want …
-
Spica.org
Postnee wel in het account van timmit in zag
-
je mag wel even kijken op mijn account hoor
-
dus jij stuurt me nu een bericht en ik mag jou nooit meer aanvallen ?
-
dus jij stuurt mij een pm met rene ik save niet en ik mag je niet meer pakken . vraag ik om die pm en ik heb zijn idee afgekeurt om op mij te vliegen
-
hij was ook wel neer gegaan zonder pm hoor wij zijn idiots niet wij vliegen wel
-
nee ook niet. dus hadden jullie hem gespot was ie ook neer
-
hoe het zit even uitleggen hij stuurt mij een bericht ik gun je de gs dus ik wil op jou vliegen ik zeg nee doe ik niet.wil geen ban en wil het fair doen. 2e zegt ie ik laat me vloot toch liggen .dus ik met go's gepraat hoe dat zit want het wil niet zeggen als iemand mij pmed met je mag me crashe dat ik niet meer mag vliegen.ik heb niet om een pm gevraagt. dus vanacht laten liggen en vanmorgen gegaan .goedkeuring van de slag is er prima s6 in rl of rb
-
Recs boosten na aanval
renederoij - - The Docks
Postach ach ach dan moeten ze al het afkopen verbieden ook voor de aanvaller