Search Results
Search results 21-40 of 153.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
mooi gedaan motu , pak ze
-
snoep verstandig eet een app..klapstoeltje , pas je op voor splinters
-
[TOT: 1.373.959.000] INSIDIOUS [CCG] vs. Dummy Destroyer [DSS] (A: 255.848.000, V: 1.118.111.000)
PostQuote from Knowledge: “Over hersencellen gesproken, die van jou zijn overduidelijk overbelast, goed om te zien dat ik een gevoelige snaar heb geraakt. Ik wil best even de "bad-guy" zijn, maakt me in dit geval weinig uit. Nogmaals; de pot verwijt de ketel dat hij zwart is, google het nou eens ” dat je die tekst van hem nog kan ontcijferen met al die typfouten van hem.. jeez.. zou `m bijna een dikke van dale geven voor kerst , maar dat heeft geen nut .. staan geen plaatjes voor `m in ..
-
[TOT: 1.373.959.000] INSIDIOUS [CCG] vs. Dummy Destroyer [DSS] (A: 255.848.000, V: 1.118.111.000)
PostQuote from Gravely: “kom dan jonguh Cu @ 1:45:10 ” pak um
-
Postnee bedankt dat rattegif mag je zelf opzuipen
-
Postzegt de grootste galbak van ogame whahahaha
-
Postje blijft een klein zielig kneusje .. def GL@RB
-
Hitsugaya Toushiro
PostHT veel geluk in rl!
-
Quote from B-The-FearlesS: “zipp mooi gedaan! de rest XDXDXD ja wat moet ik daar nou over zeggen XD ze zullen vast de originelen plannen gebruikt hebbe ” Quote from B-The-FearlesS: “zipp mooi gedaan! de rest XDXDXD ja wat moet ik daar nou over zeggen XD ze zullen vast de originelen plannen gebruikt hebbe ” He kylo-ren Loop jij nog steeds de boel te stalken dan ouwe spamsl*t
-
mooi gedaan heren! weer een rotte appel neer!
-
Syrabi
PostJe kan altijd weer go worden.. Schijnt dat ze er een paar missen..
-
Hitsugaya Toushiro
PostKNIP, niet echt gepast he. Inde 24-11 rond 15:00
-
Syrabi
PostOké dat zag ik niet aankomen gl in rl
-
DELICIOUS! goed gedaan zip!
-
geweldig mooi gedaan! 1 down 13 te gaan hahaha @slay GL@RB / RL
-
Quote from Dune Empire: “Hoi, Ik zie regelmatig (eigenlijk bijna altijd) ruimers op de marktplaats staan. Ik begrijp dat het niet wenselijk is dat ik gebruik maak van de marktplaats, ook als ik zelf geen ruimers kan maken. Mag ik dan ook bepalen welke onderdelen van het spel jullie niet mogen gebruiken? Zo houden we dit kapotte spelletje een beetje leuk ” ze moeten heel dat marktplaats gebeuren op de schop gooien , enkelt voor gs en boosters , niet voor vloot ,je wilt ondekker zijn prima daar ki…
-
Quote from renegade vesta: “Ik snap de ophef niet helemaal als ik eerlijk ben in dit geval. Ik had de slag gepost voor flame, omdat hij het niet voor elkaar kreeg. kwam s nachts een reactie op van independence waar ik was in die slag, en heb toen gezegd dat ik er niet bij zat. Ben daarna gaan slapen maar vermoed dat de post door independence is verwijderd omdat ik de slag niet had mogen posten. Daarnaast is het wel prima als een speler die op dat moment nog nummer 12 staat een speler van rang 60…