Search Results

Search results 21-40 of 74.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Hopla, ff met de veegmachine eroverheen!

• Zomerloterij 2023

Meta - - Algemeen

Iemand heeft een oud strategiespel geïnstalleerd op de scheepscomputers. De expeditievloot was weg voor een lange tijd, maar is niet echt zinvol bezig geweest als gevolg van dat spel. Logboek van de communicatieofficier: Deze sector lijkt nog niet eerder verkend te zijn.

• Zomerloterij 2023

Meta - - Algemeen

Op een verlaten piratenstation liggen nog diverse schepen in de ruimtehangar. Onze technici proberen deze vreemde schepen te herkennen, wie weet kunnen we ze in gebruik nemen. De volgende schepen zijn nu een deel van de vloot: Groot vrachtschip: 1037 Vernietiger: 23 Zwaar gevechtsschip: 123 Spionagesonde: 319 Kruiser: 27 Licht gevechtsschip: 9 Logboek van de communicatieofficier: Het voelt altijd heerlijk als je een van de eersten bent die ooit een sector binnen vliegt.

• Zomerloterij 2023

Meta - - Algemeen

Onze expeditie kwam een oude volautomatische scheepswerf tegen, enkele schepen lijken midden in de productie te zitten. Door de generatoren op te starten kunnen we ze misschien afbouwen. De volgende schepen zijn nu een deel van de vloot: Interceptor: 126 Groot vrachtschip: 1347 Vernietiger: 6 Zwaar gevechtsschip: 257 Licht gevechtsschip: 10 Logboek van de communicatieofficier: Het lijkt er op dat geen mens ooit in deze uithoek van de melkweg is geweest.

• Heerlijke klapper, Pinguin!

• Wow, big hit! C'est tres bon, mon ami! Balen van je bootjes, Donald. Good luck met de rebuild!

• Zomerloterij 2023

Meta - - Algemeen

Van: vloot commando Hoofdplaneet: xxxxx Het Verkenningsschip heeft een grote schat aan artefacten gevonden. Gevonden Artefacten: 1368

• Alles dat kapot kan, gaat ook kapot! Lekker, Pinguin!! youtube.com/watch?v=uzmDWJrVchk

• Prima sloopwerk, Knoest. Heel mooi vlootje!

• Thanx mannen! 90% van het kristal is binnen. Heb ik dringend nodig voor mijn volgende astro-project! Mijn eerste top 10!!

• Yildun is dood? Natuurlijk niet! Bij deze wat ACTIE!! Guv Asteroid kwam naar eigen zeggen 10 sec voor impact online. Hij heeft helaas bijna de helft vh puin thanx voor de sportieve reactie, good luck met rebuild! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-04-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Meta [LVfans] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 122.611 Zwaar gevechtsschip 33.734 Kruiser 28.711 Slagschip 27.044 Interceptor 10.827 Bommenwerper …

• DBS zoekt leden

Meta - - Handelswaar & Diplomatie

Haha, nee Courage, geen discriminatie. Integendeel: ik ben dol op mensen die veel geld uitgeven aan Ogame! Want jullie houden de tent draaiende! Maar ben zelf een tata die op de kleintjes moet letten. Ik koop ook wel eens wat dm maar de meeste dingen in ogame moet ik hard voor werken/sparen. Het is dan (weet ik helaas uit ervaring) niet leuk om samen te spelen met mensen die ff een vlootje ic's of ff een planeetje extra kopen alsof het niks is. Er komen aanmeldingen binnen, dus gaat goed. En als…

• DBS zoekt leden

Meta - - Handelswaar & Diplomatie

De Broederschap zoekt leden! In Virgo was DBS een vrolijk viertal. Maar eentje is ermee gekapt en een ander is met de merge naar een andere uni gegaan. Dus nu zijn we een duo en tja, dat is toch een beetje rustig. Een paar nieuwe mensen erbij zou fijn zijn! We zijn op zoek naar actieve en ervaren spelers. Geen noobs met onnozele vragen. Geen rijke stinkerds die alles kopen. Bij max 6 spelers gooi ik de tent weer dicht, anders wordt het toch te druk op de chat Bud_Spencer-2.jpg

• Circus Meta is nog altijd op tournee door de uni... gl met de rebuild, Redrose! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Meta ________________________________________________ Licht gevechtsschip 90.085 Zwaar gevechtsschip 17.550 Kruiser 21.372 Slagschip 16.704 Interceptor 8.032 Bommenwerper 4.120 Vernietiger 3.336 _________________________________________ Verdediger Redrose ________________________________________________ Klein vrac…

• Ik had spiorondje gedaan in dit gebied, maar niet veel te vinden. Dus ik stond al op het punt mijn vloot te verplaatsen... Komt een alliantiemaat met deze tip! Blijkbaar een uurtje aangekomen na mijn spio's! Meteen vliegen natuurlijk De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Meta [RELAX] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 100.000 Zwaar gevechtsschip 19.000 Kruiser 22.000 Slagschip 16.000 Interceptor …

• gl met rebuild, Vuko! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Meta [RELAX] ________________________________________________ Kruiser 20.000 Slagschip 15.000 Interceptor 8.000 Bommenwerper 4.000 Vernietiger 3.000 _________________________________________ Verdediger Vukodlak ________________________________________________ Licht gevechtsschip 6.015 Kruiser 78 Slagschip 821 Bommenwerper 129 Ster des Doods 7 Interceptor 167 ____________…

• Erg rustig in dit hoekje van het forum. Klein beetje leven in de brouwerij! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Meta [RELAX] ________________________________________________ Kruiser 20.000 Interceptor 8.000 _________________________________________ Verdediger Rsleeuw [UFO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 56 Groot vrachtschip 97 Licht gevechtsschip 40.902 Zwaar gevechtsschip 4.177 Recycler 2.50…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Meta [RELAX] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 75.000 Zwaar gevechtsschip 12.500 Kruiser 15.000 Slagschip 10.000 Interceptor 5.750 Bommenwerper 3.000 Vernietiger 2.250 _________________________________________ Verdediger Benjiejj [TWA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.295 Groot vrachtschip 810 Zwaar gevechtsschip 4.789 Kru…

• Beloningen

Meta - - Ideas Planet

Prima idee, helemaal voor!