Search Results
Search results 41-60 of 115.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 56.667.929.000] Sexxie Exxie [Next] vs. Veselin Topalov [TaO] (A: 2.068.220.000, V: 54.599.709.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostWauw, beetje uitpakken Mooie hit, geniet van de winst! Def GL@RB
-
[TOT: 63.512.000] King motu [UFP] vs. WaxWeazle [F4ALL] (A: 9.420.000, V: 54.092.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostEgo is precies groter dan de winst xD GL@RB
-
[TOT: 52.882.000] Vulcan [hoi] vs. Lange Giraffe [T3RDM] (A: 50.000.000, V: 2.882.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostKlassiek gevalletje van niet tegen je verlies kunnen, ken er helaas alles van! Mooie hit en GL@RB
-
Quote from mattieboy: “Quote from Jillian: “maar ik ben van mening dat plek 8 het meest efficiënt is. de deut op plek 15 is leuk, maar metaal mines zijn een stuk efficienter als we even ruw rekenen in 3-2-1 ratio's.. ” Ik ben het hier half mee eens. Ik heb toevallig van de week nog lopen rekenen.Ik bouw mijn planeten op in volgorde van afbetalingsperiode (3/2/1 ratio), en heb als experiment een planeet op plek 15 gelegd. Op plek 15 heb ik mines 38/31/36 en op plek 8 heb ik mines 39/31/35. Qua pr…
-
Wie reageert er na jou?
Eclipse - - Thuisplaneet
PostWrong! Independence is next!
-
[TOT: 8.339.285.000] Zippp vs. Amhloran [ShadowRe] (A: 882.980.000, V: 7.456.305.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostSlik ... lekkere hit! Doe er wat leuks mee Def GL@RB
-
[TOT: 602.709.000] Zippp vs. Ziggy [RoT] (A: 8.248.000, V: 594.461.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Quote from Eclipse: “@Azenomei Moet ik je een lijstje geven met dingen die je als hobby kunt doen? Ik heb steeds het gevoel dat je je verveelt en omdat ik dat niet leuk vind, wil ik je graag helpen Def GL@RB ” Bemoei je lekker met jezelf, nietszeggend persoon met een forum account van nog geen 2 maanden oud. GL@VM ” Haha, you fell right in my trolltrap Leuke V-Hop slag
-
[TOT: 602.709.000] Zippp vs. Ziggy [RoT] (A: 8.248.000, V: 594.461.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Zielige v-hop hit. GL@VM ” @Azenomei Moet ik je een lijstje geven met dingen die je als hobby kunt doen? Ik heb steeds het gevoel dat je je verveelt en omdat ik dat niet leuk vind, wil ik je graag helpen Def GL@RB
-
[TOT: 1.132.677.000] Zippp vs. Ziggy [RoT] (A: 109.310.000, V: 1.023.367.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostQuote from part animals: “Quote from Azenomei: “De hopper slaat weer toe, goed hoor. GL@VM ” ronde muthoofd als je het zo waardeloos vind die slag waarom vloog je dan zelf niet!!!!!!!!!! Congratz Zipp farm er maar op los Gl@RB Ziggy ” Waarom reageer je nog op hem, tis gewoon een troll? Zeker omdat hij gewoon heel de tijd reacties wil uitlokken en als hij op iemand reageert dan ist enkel om beetje vervelend te doen. Hoe minder erop gereageerd wordt, des te minder hij er plezier aan kan beleven. L…
-
Quote from Ind0: “Quote from Eclipse: “Quote from Nocturno: “Quote from Ind0: “@Jillian je zet me even goed aan het denken. Weet jij toevallig ook het percentage van de boost op plek 8? Was dat 30%, ik weet ff niet meer waar dat stond. ” Als ik mij niet vergis is dat oppositie 8: 35%positie 7 & 9: 23%positie 6 & 10: 17% ” Maar was het beste? Meer metaal of meer kristal voor miners?Quote from ExXx: “Grappig. 15 x 45/38/41. Ben in afwachting van wat de plannen worden en wat de specs verandering is…
-
Quote from Nocturno: “Quote from Ind0: “@Jillian je zet me even goed aan het denken. Weet jij toevallig ook het percentage van de boost op plek 8? Was dat 30%, ik weet ff niet meer waar dat stond. ” Als ik mij niet vergis is dat oppositie 8: 35% positie 7 & 9: 23% positie 6 & 10: 17% ” Maar was het beste? Meer metaal of meer kristal voor miners? Quote from ExXx: “Grappig. 15 x 45/38/41. Ben in afwachting van wat de plannen worden en wat de specs verandering is. Bij (voor mij) negatieve uitslag n…
-
Eridanus.nl: Paar maanden bezig en mines bijna overal 36-33-30 (sats) & fusie 18. Energietech 18 Plasma 13 Mijn doel: alle mines ooit 50-48-45 (sats) & fusie 22 à 23 of misschien zelfs hoger (of afhankelijk van benodigde energie) Energietech 24 à 25 Plasma 23 Net herplaatst naar plek 15, maar nu leveren sats bijna niks meer op. Misschien ooit alles terug rond plek 8, maar deuter is goed voor handel te drijven met grote spelers voor metaal en kristal. Maar om mijn doel ooit te kunnen halen heb ik…
-
Quote from motu: “Bij deze zet ik Koning motu de almachtige een headhunt op de nr 1 cheese nugget .. de gene die zijn vloot weet te vernietigen zal rijkelijk beloond worden met 75miljoen deut .( voor alle duidelijkheid dit zal in termijn van 3dagen uitbetaald worden) Gebeurt de aanval in een groep dan zal ieder persoon die mee gedaan heeft 35miljoen deut krijgen. (Max 5man) ” Blijkbaar kan de 'almachtige' niet genoeg krijgen Succes Cheese Nugget of deelnemers die em kunnen slopen.
-
Quote from Jillian: “Quote from Eclipse: “Quote from Jillian: “Quote from Eclipse: “Quote from Jillian: “Hebben we het nu over onderzoeksrang of gewoon in puntenaantal/puntenrang? Want het bouwen van de sats, levert uiteraard punten op. "2 rangen" is ook beetje subjectief; ik bedoel, het verschil tussen die rangen maar een aantal punten is dan zegt dat natuurlijk niets ” Onderzoeksrang, gewone puntenrang zou vanalles kunnen zijn, maar het waren echt onderzoeksrangen. En ik had alle punten van de…
-
Quote from Jillian: “Quote from Eclipse: “Quote from Jillian: “Hebben we het nu over onderzoeksrang of gewoon in puntenaantal/puntenrang? Want het bouwen van de sats, levert uiteraard punten op. "2 rangen" is ook beetje subjectief; ik bedoel, het verschil tussen die rangen maar een aantal punten is dan zegt dat natuurlijk niets ” Onderzoeksrang, gewone puntenrang zou vanalles kunnen zijn, maar het waren echt onderzoeksrangen. En ik had alle punten van de vorige onderzoeken al gekregen. ” Als je …
-
Quote from Jillian: “Hebben we het nu over onderzoeksrang of gewoon in puntenaantal/puntenrang? Want het bouwen van de sats, levert uiteraard punten op. "2 rangen" is ook beetje subjectief; ik bedoel, het verschil tussen die rangen maar een aantal punten is dan zegt dat natuurlijk niets ” Onderzoeksrang, gewone puntenrang zou vanalles kunnen zijn, maar het waren echt onderzoeksrangen. En ik had alle punten van de vorige onderzoeken al gekregen.
-
Quote from Independence: “Graviton wordt gemeten in energie, energie geeft geen punten in de stats. ” Energie zijn inderdaad geen punten. Maar ik stond toen redelijk laag in de stats en na graviton steeg ik ineens twee rangen. Heeft dat dan te maken met de sats die je bouwt, was dit een glitch of is er toch iets anders aan de hand? Het was namelijk echt iets vreemd.
-
Quote from Jillian: “zou kunnen zijn dat gravitron 1 punt geeft, maar is iniedergeval niet meer dan 1 punt ,als het al 1 punt geeft ” Waarom niet, tis toch een belangrijk onderzoek voor liefhebbers van rips.