Search Results
Search results 101-120 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mooie slag, dikke vloot heb je ook trouwens. Is dit alles? Dan is het wel een bijzondere opbouw qua getallen
-
Je kan zeggen wat je wilt, maar de Bulgaar maakt er toch wel echt werk van. Ik kan dat wel waarderen. Wellicht kunnen de mannen van Heavy eens kijken of ze terug kunnen timen? Een ninja opzetten? Ik snap ook dat het lastig oorlog voeren is tegen iemand die in v-mode staat, je zult dus iets moeten verzinnen op het moment dat hij niet in v-mode is.
-
Zo, dat is een hele dikke klapper en een prachtige winst. Veel plezier met uitgeven en succes met de rebuild Smeagol, en uiteraard nog gefeliciteerd
-
Mooie winst. Deze slag heeft ons overtuigt...je mag een stapje omhoog zetten en in een echt goede ally komen
-
Vorige keer was er iemand helemaal ondersteboven dat ik 1.000 GV had gesloopt. Ik denk dat die smurf nu 21,8 keer zo overdonderd is. Koekje gaat dit overigens niet missen...hij was überhaupt vergeten dat dit er nog lag. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-02-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mauricovic [Hooligan] ________________________________________________ Interceptor 3.000 _________________________________________ Verdediger Koekje [SKANK] ___________________…
-
En boem! Weer 800 miljoen winst. Mooi hoor!
-
Dikke slag en mooie winst weer. Je hebt lekker bezig daar
-
Netjes Martinus en een mooie rebuild al, na die slagen op je. Veel plezier met de winst.
-
[TOT: 214.720.500] Mauricovic [Hooligan] vs. Chancellor Vostok [NcF] (A: 9.798.000, V: 204.922.500)
PostTsja, ik werd er vandaag door onze nationale mafklapper op gewezen dat ik geen skills heb. En daar gaat deze slag ook niet bij helpen...Beetje lafjes rond spyen, iets zien liggen, beetje lafjes gesimd, vliegen maar en klaar. Ook al geen skills voor nodig De winst wordt inderdaad gespendeerd aan een mijntje (althans een deel ervan, die krengen zijn duur ondertussen) want aangezien ik niet te pas en te onpas in een laf blauw kleurtje verander hebben die mijntjes bij mij wel nut. Weet je trouwens w…