Search Results
Search results 21-40 of 62.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Guess who's back, back again. gl@rb, maar dat zal wel lukken lijkt me. Laten slingeren is zonde. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-03-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller LuckyLoser [Ex Play] ________________________________________________ Interceptor 50.000 Groot vrachtschip 12.000 _________________________________________ Verdediger mister C ________________________________________________ Groot vrachtschip 16.031 Kolonisatieschip 1 Recycler 1 Ster des Doods 1 Ra…
-
Wish2Die
PostVeel succes in het echte leven Wish, hopelijk kun je met een tevreden gevoel terugkijken op je periode als Admin en wie weet tot ooit
-
Quote from Goku ssb xalynth: “Dan moet je niet zagen dat je iets anders van de merge had verwacht.. jij koos om veilig bij u vriendjes te gaan.. in de plaats van in een Andere uni te gaan waar je had kunnen scoren.. NBA volgens mij heb je aandelen van ogame.. Ik ken niemand op de nl ogame die zoveel online op een dag is als u.. ” Verplaats deze discussie lekker even naar een andere plaats dan deze, regel een account in pegasus en vecht het ingame uit ofzo, maar niet hier.
-
[TOT: 2.571.900.000] Waltorious vs. Hysteria & Queen Elsa [TROL] (A: 2.527.000.000, D: 44.900.000)
PostLeuk hitje en leuke winst. Walt, had toch wel mogen verwachten dat er vertraagd zou worden nadat je zowel mij als Flugel in de val hebt zien lopen bij hys
-
Even na 12'en toen ik uit vmode kwam, in de eerste instantie om wat i'tjes te raiden, gs'jes te verschepen en daarna weer terug in het blauwe omhulsel te gaan, spotte ik Controzero z'n vloot. Go big or go home was de gedachte, en gelijk m'n ploffer onderweg gestuurd. Om 01:00 heel even act gezien op de main, maar dit verdween ook weer keurig. Gelukkig maar, want m'n ploffer was er al bijna. Tussendoor nog even met RoadRunner gepraat over toekomstplannen en dat ik het toch wel gezellig vind dat T…
-
Quote from Chuckles: “TDR > Je mag Quantum welk 'dankbaar' zijn dat je daar je vloot al kon laten 'uitbroeien met afgetapte stroom' ” Vaak zijn we het niet eens geweest, maar hier kan ik me wel achter scharen Stevige getallen, ook een flink vlootje wat daar even onderuit gaat. Geniet van de winst, welverdiend lijkt me zo Balaban, succes in het echte leven
-
Discussiedraadje: Ingame polls voor het wijzigen van de specificaties van een universum
Pathlessbowl - - Algemeen
PostQuote from Wish2Die: “2noqds.jpg Jawel, daar zijn ze dan, de uitslagen jongens. Wat gaat er gewijzigd worden: Ingame polls voor het wijzigen van de specificaties van een universum Details van de stemming: Ingame polls voor het wijzigen van de specificaties van een universum Ik weet dat jullie ook graag een datum zouden willen horen... 2noqn3.jpg Eventjes geduld dus nog wat dat betreft. ” Waar is de like knop als je 'm nodig hebt..
-
[TOT: 9.349.530.000] Pathlessbowl [Exiles] vs. Phineas [TROL] (A: 1.667.512.000, V: 7.682.018.000)
PostQuote from paul-maximilianus: “Soms heb je een merge nodig om terug naar je oude alliantiegenoten te gaan... Was er nog oud zeer over het crashen van een alliantiegenoot dan was dat niet gebeurt, dat samenklieken in de nieuwe uni. En kennelijk is dat niet het geval. Wat niet mijn cupje met soep is. ” Wat er wel of niet gebeurd is voorheen maakt mij weinig uit, maar voer de discussie aub even ergens anders Inmiddels ook een sportieve reactie van phineas ontvangen, vergeten vmode aan te zetten
-
zo te zien dus niet je enige slachtoffer,Leuke winst, have fun ermee!
-
[TOT: 9.349.530.000] Pathlessbowl [Exiles] vs. Phineas [TROL] (A: 1.667.512.000, V: 7.682.018.000)
PostHeb Phineas de gehele avond zien liggen, vanaf ongeveer 19:00 zonder act. Op een gegeven moment besloten ploffer er heen te sturen en hopen dat hij weg bleef. Vliegen van afstand had zo'n 160 stelsels geweest met een kleine 900m deutkosten, dus dat was geen optie. Hopelijk is dit een gevalletje van: "even het spelletje vergeten", en is verder IRL alles ok, of natuurlijk een uit de hand gelopen vrijdag middag borrel Succes met de rebuild, Phineas! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-11-2…
-
Even kort uit vmode, zag dit lekkers op de maan naast me liggen. Nog maar 11,8 miljard gs te gaan voor de rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Pathlessbowl [Exiles] ________________________________________________ Groot vrachtschip 6.000 Kruiser 200 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger Dravik2 [TROL] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.008 ________________…
-
Quote from Scaapiee: “Ben je 5 jaar bezig met het bouwen van def.. Is dat even in een paar weken weg.. ” Voor een winstje van 10mil.. Het is maar waar je voor wilt vliegen. Naar mijn idee niet zo gek als de uni dan ineens snel leeg is.. Maarja, winst is winst.
-
Quote from Flugel25: “En die reactie kan ik ook alleen maar respect voor hebben Pathless en Zaphod. Bewust keuze voor een mooie klapper en daarmee bewust leven in de brouwerij brengen. Van beide kanten kiezen om de losses te pakken in plaats van op safe je eigen straatje veilig te houden. Dat beetje actie doet je weer de lol beleven die er ruim 10 jaar geleden nog in het spelletje zat. Dank daarvoor. Dan kun je het niet altijd eens zijn met elkaars spelkeuzes, dat betekent niet dat je geen respe…
-
Quote from Flugel25: “Quote from Malle PietJe: “gelukkig zijn dr mensen geraakt moet je zakdoekjes hebben @Knigge lekker gedaaan heren laat ze maar voelen! ” Je weet dat dit feitelijk de doodstek van Pega is geweest? Beide aanvallers zijn vrijwel alle fodder kwijtgeraakt en dat duurt even voor je dat gerebuild hebt. Tel daarbij de forse overall losses op en het feit dat wij dit binnen een week allemaal wel terug hebben en je kunt de optelsom wel maken. Dat de 2 grootste jongens buiten TROL nu vo…
-
Zo, waar te beginnen? Ik had Dravik al een tijdje op het oog, wetende dat hij op kolo missie saved en grotendeels vanaf dezelfde maan. Vlootje gespot, besloten de gok eens te wagen en m'n ploffer op pad gestuurd. Helaas kwam Dravik midden in de nacht online, net voor m'n rips aan zouden komen bij z'n maantje en werd dus de geheel TROL ingelicht. Maantje was bij de 2e wave rips stuk, 10 rips kwijt Ik had al een tijdje contact met Zaphod, en gisteravond toevallig ook even, en het plan besproken om…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Pathlessbowl [Exiles] ________________________________________________ Kolonisatieschip 1 Bommenwerper 21.500 Vernietiger 80.000 Slagschip 50.000 Interceptor 70.000 Klein vrachtschip 662.099 Licht gevechtsschip 1.270.000 Kruiser 196.000 _________________________________________ Aanvaller Zaphod Beeblebrox [SrG] ________________________________________________ Vernietiger 100.000 Bommenwerper …
-
[TOT: 124.517.000] Pathlessbowl [Exiles] vs. Olaf & Queen Elsa [TROL] (A: 116.000.000, D: 8.517.000)
PostZoals in game ook gezegd, leuk gedaan! Had ik maar moeten vertragen whistling.png, maarja, zoals Knigge ook al zei: "Vertragen is voor mietjes"
-
Even ophalen bij de buurman, klein maar fijn. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Pathlessbowl [Exiles] ________________________________________________ Kruiser 2.000 _________________________________________ Verdediger Kriz ________________________________________________ Groot vrachtschip 3.000 Recycler 2 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Pathlessbowl [Exiles] ______________________________…
-
Pas maar op dat je niet te vaak langs vliegt, anders krijg je straks gezeur van Lance dat je in vmode gaat. Kon hij nooit zo goed hebben. Was in Quantum ook altijd een leuke farm, leuke winst op gepakt hier!