Search Results
Search results 21-40 of 221.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Zoals jullie allemaal al weten is er een probleem met vloten die niet vernietigt worden. Niemand blijkt in staat te zijn om de Bug op te lossen. Maar dat is die wel dergelijk en heel simpel op te lossen. Het enige wat gameforge hoeft te doen is Micro secondes gebruiken. Hierdoor word het echt veel moeilijker om deze bug uit te voeren en te gebruiken............ Dus kill the bug en gebruik Micro Secondes in het Timer Systeem. Mario Kart had dit probleem in 1990 al door omdat mensen gewoon dezelfd…
-
Ik zoek advocaten
PostTDR wat zijn we toch weer leuk bezig hier. Zelf met RIPs vliegen leverde dat jou ook een ban op. Ik weet niet wat je weer zoekt met Threads zoals deze. FF een jaartje wachten dan unbannen ze jeaccount soms na een jaar of ze moeten je nu echt haten. En als je gaat cheaten laat geen vaste patronen achter en bot niet te lang. We kunnen ook een speciale betaalde uni maken waar je mag botten en cheaten dan kunnen wij jou daar in stoppen.
-
Aangezien sommige spelers zoals @Barcode(niet dat die het eerlijk speelt met zn voorcalculatoren en Tijd programma's :P) duidelijk een behoefte hebben aan systematisch spelbederf. Toen opeens Besloot ik een Idee te maken zo dat die mensen weer op hun plekje worden gezet en niet meer gezellig vrijuit kunnen bashen. Telkens als RIPS gaan Vechten zouden de RIPS een kans moeten hebben op Selfdestruct(Dit maakt sterren gelijk een stuk waardevoller) Dit maakt het voor sterren bashers(Hahaha) een stuk …
-
Nou mijn email probleem is opgelost. Prima gedaan. Zo en nou is iedereen van de Fake Email af of Multi verlost. Gelukkig heeft Gameforge nog slimme ICTers hier, De meeste zijn echter harteloos. Omdat ik een Troll ben geef ik echter mensen complimenten als ze hun werk slim hebben gedaan. Dank u...…………...HAHA. :p
-
Een Ban voor sterren bashen hangt Barcode en Gambit wel boven het hoofd. Aangezien ze nu alles zulen ontkennen dat het niet lukt of bestaat. Dus echt wel. Maar sommige spelers waren hun helaas al voor...…………………………………………..
-
Nuuuuuuuuuuuuuuuuu Zagadra gaat ten onder...…… RIP We have lost.... Goed gedaan @barcodeplayer eerste fleeters uni die ik overleeft hebt XD. Ga niet iedereen plat lopen Bashen doe gewoon als @Alpatsjino "Ga Itjes Raiden"
-
[TOT: 598.910.500] fire rain [Bro] vs. Nimitz [KDP] (A: 69.878.000, V: 529.032.500)
Kreela - - Hall of Fame
PostDie KDP zijn zo wie zo luie Turtle/Miners die Zagadra totaal genegeerd heeft XD. Nou GLWRB prima @fire rain er zijn nog steeds gasten die je eigenlijk 24/7 kan watchen. Check die andere is XD.
-
hmm te laat....
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “* Dit is niet om als idee door te voeren, het was gewoon van de week ter sprake op discord toevallig. Ik dacht even het idee als hypothese hier te plaatsen om te kijken wat iedereen ervan denkt. Beide schildkoepels worden vaak in beginstadia van universa veelal over het hoofd gezien als zijnde best wel powerful. Een gevecht waarbij je honderden verdedigingswerken hebt en daarbij van beide koepels 1 unit, kan een gevecht zelfs zo uitpakken dat de koepels als enige …
-
[TOT: 1.160.707.500] fire rain [Bro] vs. AnijsMelk [ESA] (A: 14.527.000, V: 1.146.180.500)
Kreela - - Hall of Fame
PostQuote from AnijsMelk: “wow, ik heb zelfs nog een forumaccount en google heeft mijn wachtwoord onthouden Ik was druk, had een plannings-oeps en zat toen met een vloot die terugkwam terwijl ik aan het vergaderen was. Voorzitten en op mobiel kijken gaat niet zo goed. Toen op een gegeven moment snel gekeken (uur na terugkomst van mijn vlootje) en snel vloot weggestuurd. Toen ik weer online kwam zat Fire 4 seconden achter mijn vloot met nog 3 minuten op de klok. Ik kon niets anders doen dan toekijken…
-
[TOT: 9.641.156.000] Plofkop [Bro] & Robbendinho [ESA] vs. predator [Playbook] (A: 1.728.412.000, V: 7.912.744.000)
Kreela - - Rustplaats
PostChanges in power. Zagadra ziet er nu heel anders uit. Goed gedaan GLWRB Predator. Gelukkig nog de Maan terug gekregen.
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Cijfers voor GF. 152k dm per 10k queue of 152k dm per 100k queue is voor GF een zware domper. ” Of die tijd dat gouden bouwkaarten opeens 700dm kosten in plaats van 7000dm. Heel mn Zagadra account zit er vol mee. Meer dan 100 kaarten 60K dm. Dan word het makkelijk om je maan na 1 uur terug te hebben plus sprongpoort. En dat gebeurde ook toevallig nadat @Barcode besloot om zn sterren vloot in te leveren bij mn maan...……..Maar dat verhogen van de Queue is nutteloos …
-
[TOT: 21.093.000] Kreela [LEGEND] vs. Bieslook [TRC] (A: 2.270.000, D: 18.823.000)
Kreela - - Hall of Fame
PostKreela sloopt het spel ook. Er zijn zn 9 Kreelas welke is de Echte XD. Waar blijven de Bombers? GLWRB Mijn slachtoffers.
-
[TOT: 724.843.500] fire rain [Bro] vs. Thebenchmark (A: 110.924.000, V: 613.919.500)
Kreela - - Hall of Fame
PostQuote from TheBenchmark: “Ja wat kan ik ervan zeggen. Had net wat verstuurd voor een update van kristalmijn en toen begon de borrel. Zal niet weer gebeuren! Zag alweer 30 spionages vandaag van een stel opportunisten :P. ” Grote lasers kunnen handig zijn Benchmark.
-
[TOT: 39.184.000] fire rain [Bro] vs. cmeilink [FSA] (A: 0, V: 39.184.000)
Kreela - - Hall of Fame
PostQuote from Supermercado: “nee want het again and again gelul is pas later te horen. ” And Again and Again and Again and Again. En tot slot Again.
-
Kleine Ninja op Eindbaas [TOT: 3.382.428.000] Eindbaas [NGM] vs. Ubergeek [DuB] & Paragon [SpG] (A: 3.000.000.000, D: 382.428.000)
Kreela - - Rustplaats
PostQuote from Kaj: “Quote from bassie36: “waarom vloog je met zoveel rips op zo'n beetje defence uberhaupt? ” Ik heb geen speedvloot, dus vloog ik met rips om de vloot die er lag te crashen, en om alle grondstoffen mee te kunnen pikken. ” Ga gewoon Bomber vloot de volgende keer.
-
[TOT: 39.184.000] fire rain [Bro] vs. cmeilink [FSA] (A: 0, V: 39.184.000)
Kreela - - Hall of Fame
PostIk dacht ik zn vaste HoF poster was. Maar als ik het doe. Dan is niet goed. Gelukkig kunnen jullie Bombers terug timen. Dus er is een kans om Kreela te pakken. Geen reden om gelijk te gaan Bashen. CMELink heeft gewoon geen trek en Defense bouwen. En daarom verschijnt die zo vaak in de HallOfFame. Niet perse ik hoor. GLWRB CMELink ga eens Def bouwen.