Search Results

Search results 81-100 of 569.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Telegraaf

• Pussys op een hoopje in Bella. Alle nep fleeters zijn daarheen gegaan Ik snap mensen niet die zeggen Als je echt wilt fleeten dan ga je naar een x4/6/8 speed uni.. Maar dat is onzin. X1 zitten de echte fleeters die moeten blazen timen en ploffen. XSpeed zitten de spelers die alleen maar SSF crashes kunnen maken.

• merge maart 2023

smurf - - Algemeen

Done!

• erectie

• merge maart 2023

smurf - - Algemeen

En ik speel natuurlijk volledig DM loos..... *kuch*kuch*... Maar daar zit een fout in de mensen die het wel willen kopen.... Kunnen nu niks kopen er staat storing

• merge maart 2023

smurf - - Algemeen

In de nieuwe unis doet de handelaar nog niks ( iddgeval bij mij ) Optie blijft grijs en geeft aan zorg voor voldoende opslag uuhm dat heb ik wel.

• merge maart 2023

smurf - - Algemeen

Grave kan nog steeds niet mergen.. Krijg alleen uni 3 als optie

• merge maart 2023

smurf - - Algemeen

Grave kan ook nog steeds niet mergen.

• Quote from Bolder: “Quote from smurf: “Dus eigenlijk gezegd ben je dus een stumper of een uitkeringtrekker die te dom is te betalen zoals elke normale Nederlander? Is wel het standard van de meest actieve mensen hier ” Tjee, wat ben jij een droeftoeter !!leuk slag Birdie ! En GL@RB en met je verzekering. Ps, Ik denk dat de meest actieve mensen hier jou een enorme *** vinden ” Dat zal best, maarja jij wordt als de grootste mong**l beschouwd. Gewoon verzekeren, gewoon normaal rijden gewoon normaal…

• Quote from rcthans: “Auto total loss, niet vezekerd. Arm in het gips. Lantaarnpaal moeten vergoeden (2500 euro). En mijn rijbewijs voor 6 tot 12 maand kwijt. Daarnaast Vogel zijn moment of fame gegeven, en mijn bootjes kwijt. Wat een klote week heb ik gehad 9b74d1e6198f09882aed2825e2ced296.jpg ” Dus eigenlijk gezegd ben je dus een stumper of een uitkeringtrekker die te dom is te betalen zoals elke normale Nederlander? Is wel het standard van de meest actieve mensen hier

• merge maart 2023

smurf - - Algemeen

Quote from Piraat: “Quote from StewieGriffin: “Beetje vreemd eigenlijk.... Zeker gezien er 3x iemand nr.1 in Spica gemerged werd.... Dus hier klopt dan iets niet. ” hij snapt niet dat je eerst het land kan kiezen en dan welke uni toen ik van buitenland kwam kon ik naar alles wat 1j was gaan .... ” Tamme dat snapt men reet ook hoe dit werkt.. Volgens mij speel ik het al iets langer.. Ik sta niet in NL OVERAL in de top 20. Dus dan mag je alleen naar een uni over waar je niet met alles in de top 20…

• Dit is een lekker winstje! netjes gedaan DDD. @Piraat niet weer op de stoel bij vrouwlief inslaap vallen he

• merge maart 2023

smurf - - Algemeen

Quote from Piraat: “Quote from smurf: “Quote from Piraat: “Quote from smurf: “Vraag van mijn kant.. Als je nu in grave zit kan je tijdens de merge periode ook vrij kiezen? Kan nu bijvoorbeeld alleen uni 3 kiezen in NL. ” je kan alle unie's kiezen die ouder zijn dan 1jlinks kies je eerst welk land , er langs welke unie:WS: ” Nooit in GY gezeten? Je moet overal in de top 20 staan en dat sta ik niet tamme. ” dat klopt ook weer niet , tamme ” Als je vrijheid tot keuze wil wel tamme.

• merge maart 2023

smurf - - Algemeen

Quote from Piraat: “Quote from smurf: “Vraag van mijn kant.. Als je nu in grave zit kan je tijdens de merge periode ook vrij kiezen? Kan nu bijvoorbeeld alleen uni 3 kiezen in NL. ” je kan alle unie's kiezen die ouder zijn dan 1jlinks kies je eerst welk land , er langs welke unie ” Nooit in GY gezeten? Je moet overal in de top 20 staan en dat sta ik niet tamme.

• merge maart 2023

smurf - - Algemeen

Vraag van mijn kant.. Als je nu in grave zit kan je tijdens de merge periode ook vrij kiezen? Kan nu bijvoorbeeld alleen uni 3 kiezen in NL.

• Deimos acc gevraagd

smurf - - Account gevraagd

Quote from Piraat: “Quote from I Am Gonna Kill: “Nope ik heb zijn accounts overgenomen ben nu kijken wat ik hou en wat niet ” dan wil ik mijne spica acc terug als dat gaat , stuur maar privee ” Zie hem denken baasje te zijn hier in NL domme Belg

• Quote from Piraat: “Quote from smurf: “Nomaal vind ik het leuk als er iets gepost wordt.. Maar Dit is gewoon een waardeloze slag 100k winst.. @Piraat niks tegen jou maar je kan beter dit is gewoon een saaie defbash zonder normale winst. ” beter dan dan gaan bedelen bij mensen om een acc ..... 100mil winst , mensen posten slagen met 5miljoen winst , grootverschil vind ik wel ” Zal niet weten wie jij daar mee bedoeld? Ik iddgeval niet ben blij gestopt te zijn. En het was geen aanval Belgische miet…

• Nomaal vind ik het leuk als er iets gepost wordt.. Maar Dit is gewoon een waardeloze slag 100k winst.. @Piraat niks tegen jou maar je kan beter dit is gewoon een saaie defbash zonder normale winst.

• Quote from Piraat: “Quote from Jillian: “Je smaad mijn reputatie door te roepen dat ik makkelijk gesloopt wordt, en je gooit een stel slagen neer die niets met mij te maken hebben ” vind ik ook wel raar jaen dan nr 1hit was een push hit (zegt ie ook niks over) ot: mooie hit , ditto winst! ” Al joun hits zijn push hits en de accounts ook ( hoe je er ook aan komt )

• 1 - [TOT: 56.089.714.000] Powersmurf [A N N] vs. Piraat 2 - [TOT: 45.246.147.000] Hete Pepper vs. Jorda 3 - [TOT: 39.110.964.000] Powersmurf vs. SBoogerballs [BOT] 4 - [TOT: 28.573.230.000] Hete Pepper [BOT] vs. FatBoyMaxi 5 - [TOT: 16.439.798.500] Powersmurf [DOG] vs. Piraat [DIE] 6 - [TOT: 16.397.308.000] Hete Pepper [Origin] vs. OfflineSmurf [HIVE] 7 - [TOT: 15.166.886.000] Hete Pepper [Origin] vs. Nightmare [HIVE] 8 - [TOT: 13.123.069.000] Kronos [HIVE] vs. SBoogerballs [Origin] 9 - [TOT: 12…