Search Results
Search results 121-140 of 681.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Syrabi
Anuvinda - - Ex teamleden
PostQuote from Dutch Rebel: “Je kan altijd weer go worden.. Schijnt dat ze er een paar missen.. ” Ik vroeg me al af waarom ik geen steeds niet een ban heb voor multien
-
Syrabi
PostOeii, dan ben ik ook van de partij
-
Syrabi
PostQuote from Syrabi: “Ik hang hier nog wel. En de sigshop is nog altijd open. En ik kom uiteraard naar de meet ” De enige echte n00dles meet?
-
[TOT: 4.974.534.000] de Zwerver [NoLeader] & MC Walter [n00dles] & Disturb [NoLeader] vs. Professor Barabas [n00dles] (A: 634.138.000, V: 4.340.396.000)
Anuvinda - - Hall of Fame
PostWil ik er wel bij vermelden dat MC Walter meteen aanbood de losses te vergoeden en deze inmiddels ook heeft vergoed. Neemt niet weg dat ik door De Zwerver werd uitgescholden.
-
[TOT: 4.974.534.000] de Zwerver [NoLeader] & MC Walter [n00dles] & Disturb [NoLeader] vs. Professor Barabas [n00dles] (A: 634.138.000, V: 4.340.396.000)
Anuvinda - - Hall of Fame
PostWeet niet of dit de normale gang van zaken zijn, maar je eigen alliantie genoten aanvallen vind ik op minst best wel kansloos. En als je dat vervolgens laat weten dat je het een beetje raar vind dat je door een alliantiegenoot aangevallen wordt, krijg je van De Zwerver te horen dat je een sukkel, prutser en een mietje bent. Ik ben hier erg van geschrokken, dit is niet de community zoals ik die vroeger kende. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht …
-
Super Economishe Uni
Anuvinda - - Ideas Planet
PostBij 10x ecospeed kom ik weer spelen