Search Results
Search results 81-100 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lief plaatje, dat het maar snel zomer mag worden. Deimos. Was best leuke uni ja. Fijne opruim en inkortactie. Mergen naar Aquarius zou ik zeggen.
-
Ninja[TOT: 417.999.000] Chief Pioneer vs. Lord Undercover [IROH] (A: 383.080.000, V: 34.919.000)
PostQuote from Kamikaze: “Samen met die andere ninja. 800m puin = 0,8b = afgerond 1. Oftewel bijna 1. ” Als ik de getalletjes gewoon optel, dus zonder rekening te houden of het metaal of kristal is, kom ik tot 462 miljoen. Is dat niet gewoon 0,462 miljard? 0,8b is iets wat ze in vage landen als USA en UK gebruiken maar ja daar gebruiken ze ook inch, yards en queen barets. Leuke ninja dat wel.
-
Fijne slag op lekker veel def. Herrie zal misschien niet de specs van de uni gelezen of begrepen hebben...
-
Quote from Bolder: “En jij ? met je waffel? vmode dus... ” Jij toch ook Bolder, ik kreeg vanochtend nog een spiootje van je nu al weer blauw. waffel is niet netjes. Over ruim 1 week is de Uni Zagadra in de vergetelheid net als dit oorlogje.
-
merge maart 2023
PostQuote from bassie36: “Ik heb acca's in u3, deimos en zagrada. Nu kan ik dus het deimos of zagrada account nog naar Aquarius mergen maar dan mis ik nog een targetuni. Wat gebeurt er dan met het acca? inactief worden en naar graveyard? of komt er eerder een targetkeuze bij? ” Ik heb hetzelfde als jij hebt, en zelfs nu al 2 accas in U-3 Zolang je maar een andere speelnaam hebt kan je met meerdere accas in 1 uni zitten. En altijd met 1 acca in vakmode zitten in de uni met meerdere accas. Ik heb 4 ac…
-
merge maart 2023
PostBij voorgaande merges werden de aanwezige i-tjes in de sluitende unis random verdeeld over de nieuwe unis. Nu komen er dus 3 hele nieuwe unis zonder enig i-tje en is er alleen U-3 waar nog veel itjes zijn voor raiders die het dagelijks afraggen van i-tjes als onderdeel van hun speelwijze hebben. Zou leuk zijn als spelers die bv minimaal 1 jaar in een uni spelen bv 1 i-tje kunnen benoemen en meenemen naar de nieuwe doeluni.
-
Ik denk dat je wel weer uit vakmode kan komen Waffelboy. Ze staan nog steeds geblokkeerd. Volgens mij vervalt een oorlog als er 30 dagen geen slag in de CR draad bij komt. Het nachtkaarseffect.
-
Hij had ook een remise kunnen posten. Iets met een grote koepel... Maar mooie winst op me hoor. En dat voor de maandagochtend.
-
Beloningen
Post1 gratis herplaatsing per 1 maand als bonus bij installatie van 1 maand legerleiding.
-
Piraat heet Kapitein 1 oog en is er nog maar staat ook geblokkeerd. Misschien horen we het nog waarom/waardoor en/of komen ze gewoon over een paar dagen uit ban. En misschien zijn ze hier uitgehopt.
-
Wat een winsten in al die slagen. Goed opgelet.
-
Mooie slag hoor. Wat een winst.
-
Fijn dat we van die vieze cheater(s) op 4-114 af zijn. Leuk dat je de deutkosten voor het vliegen zo een soort van vergoed krijgt in metaal. Ogame weer wat netter geworden. Prima actie en resultaat. Dank ook aan Unicorn en Courage voor de support en het proberen Czar+klonen hun autobots te omzeilen.
-
Het is me ook weer gelukt met 1 ster. Op dat kleine 3391 maantje (en nog een andere maan). De wapensystemen van je ster des doods vuren een alternerende zwaartekrachtschokgolf af op de maan, welke begint te resoneren en uiteindelijk de gehele maan vernietigen. Alle gebouwen op de maan zijn vernietigd. Wat een enorm succes! Je vloot keert veilig terug naar zijn thuisplaneet. Kans op maan vernietiging: 42%, kans op vloot vernietiging: 29% +++ Mijn post was dus onzin gelukkig, gewoon gevalletje pec…
-
Misschien is het gewoon pech hebben na de update van 9.1.3 Maar 46 pogingen met 1 ster om een maan te killen mislukten. (wel 18 sterren gingen dood, eigenlijk ook iets te weinig omdat het 8000+ manen zijn.) Bij iemand anders gingen 5 pogingen met 5 sterren tegelijk ook allemaal mis. Misschien gewoon pech en misschien is er bij 9.1.3. iets misgegaan. Iemand nog een gelukte maankill gedaan na update 9.1.3 ???? In Zagadra. Groetjes, Dessa
-
Mooie hit op Obi12try en helemaal leeggeschud.
-
[TOT: 10.058.023.000] Kapitein 1 oog [hop] vs. Marshal Deimos 5 (A: 179.605.000, V: 9.878.418.000)
PostVette hit zo. M.Deimos5 was hier net een dag of misschien 2. Dat kon wel eens een fijn i tje worden zo te zien.
-
Def is voor watjes. Hup HOP.