Search Results
Search results 61-77 of 77.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
had de boel al voorbij zien komen stond in een keer weer een rang hoger mooi gespot en gevlogen yoshi Lxg s6 met je rbuild zit onder de brug ben een uur kwijt
-
je valt natee gewoon niet aan dat vraagt om gedonder goed afgestraft die nepzwerver S6 met je rbuild zit nog steeds onder de brug gewoon gek maar het voelt niet als winter vandaag mijn schaatsen weer opgeborgen
-
mooie bulk met gs erbij Yoshi Tja saven is lastig als je niet on bent Hilly s6 met je rbuild zit onder de brug skieen in Oostenrijk? mits je het Oosten maar berijkt
-
[TOT: 238.430.000] de zwerver [JIGSAW] vs. BadumTsss [Veteraan] (A: 47.090.000, V: 191.340.000)
PostWas een spot en vliegen deze veteraan was net te traag met inloggen scheelde niet veel op eigen verzoek van Badum gepost Resultaat is er wel De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller de zwerver [JIGSAW] ________________________________________________ Interceptor 14.682 _________________________________________ Verdediger BadumTsss [Veteraan] ________________________________________________ Klein vrachtschip 712 Groot vrachtschip 2.31…
-
een gelukkig nieuwjaar voor mij [TOT: 1.377.325.000] acta est fabula [JIGSAW] vs. Elpis [MoO] (A: 158.625.000, V: 1.218.700.000)
de zwerver - - Rustplaats
Postmooie beast die had je al een tijd op de plank liggen deze slag uiteindelijk gelukt Def s6 met je rbuild zit onder de brug nog niks over een schaats koorts
-
[TOT: 2.194.625.000] de zwerver [JIGSAW] vs. lxg [300] (A: 353.997.000, V: 1.840.628.000)
Post~HT @01-01-'20 ~12:15 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. waar ga ik beginnen ooit heeft lxg geroepen dat als je inner woont bij iemand dat je mekaar niet aanvalt ik heb duidelijk nog de ogame boeken erop nageslagen, maar nergens kom ik deze zelf verzonnen regel tegen dus dit verzinsel was gauw onkracht, toen heeft ie dus mijn maan geploft zo van uit voorzorg , nu is vandaag mijn ultieme wraak als slechte buur gekomen zag een rood puntje spio erop en gaan ik moest in 2 keer puin ruim…
-
ten eerste is het raar dat het kind chizo niet zelf kan posten zeker onder de 18 ennuuh twee verlies slagen ik zeer onder de indruk zit onder de brug als jullie geen vuurwerk willen kom dan niet onder de brug , maar erboven
-
Nou dan op de valreep van 2018 gewoon spot, fly en geluk @ freakertje zijn eerste keer in 2018 net niet gelukt om niet gekraakt te worden s6 met je rbuild Kan de gs wel goed gebruiken De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller de zwerver [JIGSAW_1] ________________________________________________ Kruiser 104.998 Interceptor 21.594 _________________________________________ Verdediger Freakertje [DEMA] ___________________________________…
-
zonde powercow , leuke namen weer chev heman en Monfy op herhaling van uni 3 we gaan het zien de messen zijn geslepen ennuuh die ene keer dat Monfy mij gesloopt te hebben ach was maar één keer:-P Ik ga lekker in de mijnen hier beetje vloot kan geen kwaad:-) Geniet van jullie gs zit onder de brug zwarte vrijdag, witte donderdag, blauwe woensdag, rode dinsdag, grijze maandag, zondag RUSTDAG, zaterdag
-
mooie slag powerstier ben blij dat je aan de goede kant speelt Ra s al Ghul s6 met je rbuild zit onder de brug voor degene die mij zoeken ik zit onder de brug
-
Ik zie die slagen van( het Kind ) chizo steeds meer zakken, zal hem laten zien wat de bedoeling is Ik had deze nog in mijn inbox staan Riccus s6 met je rbuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller de zwerver [JIGSAW_1] ________________________________________________ Klein vrachtschip 90.000 Licht gevechtsschip 301.034 Zwaar gevechtsschip 5.465 Interceptor 18.300 Kruiser 39.745 _________________________________________ Verdediger …
-
verlies of niet... vlootje is weg thumbsup.png vlootje is er weer
-
ik denk dat chizo zijn telraam kapot is tel er nog 85 miljoen aan deut en 17 miljoen aan kristallen verlies bij op ach mijn brug is makkelijk te vinden daar hoef je geen hogere wiskunde voor puin ruimen wel Dat is iets wat je gemist hebt dit is het laatste wat ik er over zeg (rest my case ) zit onder de brug koud is een beleving de ganzen trekken zich terug naar het zuiden
-
Tja als je 850k aan vn laat vliegen en nog eens 80k aan ic en 100k aan kv en dan nog eens 130 k aan rec ben je een aardige deut kwijt lijkt mij zet dat af tegen de metaal winst houdt je weinig over zit onder de brug vroeg donker maar weer eens een kaarsje aansteken
-
[TOT: 5.595.222.000] Source [Ho-Er] vs. VIP3R [WOM] (A: 819.376.000, D: 4.775.846.000)
Postmooie puin bak en goed gespeeld blijkt dat ze geen puin kunnen ruimen allebei s6 met je rbuild zit onder de brug zie ginds komt de stoom boot ik huppel van plzr
-
mooie verlies slag voor chizo wat een geweld met een beetje geluk aan onze kant Puin gedeeltelijk binnen S6 met mijn rbuild weer en chizo geef voortaan ff een seintje als je inner komt liggen wel zo netjes zit onder de brug temp onder de nul goed voor de boerenkool smaakt ie het lekkers
-
[TOT: 5.575.671.000] de zwerver [JIGSAW_1] vs. mr nice [Zandbak] (A: 882.211.000, V: 4.693.460.000)
Post~HT @15-01-'20 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Waar ik zal beginnen dat ik laatst eerder geprobeerd heb om te vliegen kosten was slordige 35 miljoen aan deut Vandaag zag ik de vlot weer eens landen alles in de steigers en afvuren maar beetje prutswerk aan mijn kant had een naraid meer willen doen, maar deze rit kosten weer iets van 35 miljoen deut was op dan kan je niet vliegen Dit keer was hij niet online iets van een on verwacht bezoek is de reden dit keer ach hij had wel wat v…