Search Results

Search results 41-60 of 180.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• flawless On 30-05-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Debby Ryan [NBAM] ________________________________________________ Cruiser 713 Small Cargo 2.664 _________________________________________ Defender Unleasher ________________________________________________ Recycler 1.100 _________________________________________ After the battle ... madison-louch-instagram-march2jpg.png Attacker Debby Ryan [NBAM] ________________________________________________ Cruiser 713 ( -0 ) Smal…

• Quote from QTEKK: “@Kikker netjes uitgevoerd, top! @Bullet dave GL RB net zoals ik dat ook altijd doe. Quote from Kikker: “Ik was me bewust van de grote hoeveelheid grondstoffen, maar opteerde niet voor naraids omdat Libra niet het laatste beetje leven ontnomen moet worden. Liefst er voor zorgen dat de mensen door doe ” ” lol jij gooit er een tien euro tegen aan om je slagen te kunnen maken. Goede aanval. Dat zal Bullet Dave leren om op onzichtbare plaatsing te saven

• Kan niet inloggen!

Treinrek - - Klachten en bugs

Het grappige is dat dit probleem nog steeds niet is opgelost. Dus wellicht is het wel een recente post. Of GF boeit het echt helemaal geen *piep*

• Kan niet inloggen!

Treinrek - - Klachten en bugs

Bedankt voor de reactie na bijna 2 jaar? Kan niet inloggen! Jun 30th 2018

• Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from paul-maximilianus: “Meestal ben ik best braaf op dit forum, probeer redelijk te zijn en zo. behalve na 20 x mislukte maanpoging. 8 x 20% en vandaag 12 x 21% net half uur voor versie 7.3.0 installatie. Voor de rekenmeesters laat ik graag de kansberekening erop, ik denk dat ik eerder een wip met Chantal Janzen mag maken na het winnen van de dubbele postcodeloterij dan dat dit fijne spelletje me een maan gunt... Groet, Dessa ” Het is niet zo dat de procent…

• Expogame

Treinrek - - Ideas Planet

Quote from Legend.bdr: “Leuk uitgewerkt en dat je er de tijd voor neemt, maar als ik het goed begrijp kan je nu dus alleen maar op aanvals missie gaan met expo als je de training levels omhoog hebt gedaan? Dan krijg je dus altijd gs wanneer je launched op expo? Snap niet zo goed waarom ze dit spel op deze manier verkrachten, maar dat is mijn persoonlijke mening. ” Nee trainingslevel verhoogt het mogelijke resultaat alleen.

• Expogame

Treinrek - - Ideas Planet

Expogame Aangezien OGame steeds meer een PvE wordt in plaats van PVP en de huidige expedities bijna compleet luck-based is dit idee bedoeld om enige tacktiek aan expogame toe te voegen. Expeditieleiders De eerste toevoeging aan het spel zijn de expeditieleiders: Hoe krijg je expeditieleiders? Optie 1: Via astrofysica of één van de bestaande onderzoeken. Dit betekent dat het behalen van een bepaald level recht geeft op een bepaald aantal expeditieleiders. Dit werkt op dezelfde manier zoals nu com…

• if (attack) { simulate attack} zo moeilijk lijkt het me niet te fixen. Mooie hit.

• Quote from Kikker: “Je beseft dat het laatste deel fodder er bij had moeten zitten, maar de alliantiegenoten in kwestie niet op tijd reageerden of online waren?Dan was het plots 800M winst. Je deut is verbrand en de kans bestaat alsnog dat het doelwit het grootste deel van de vloot savet en niet de tijd heeft om alle winst weg te rapen (recs zaten er niet dramatisch lang achter). Dan trek je niet terug. Dan ga je ervoor. ” De kans was groter dat de verdediger het puin heeft (want afkopen) en ver…

• Quote from Kikker: “Quote from Treinrek: “Trieste slag. Leuk dat het op Myth is, want oh boy wat een gekkie is dat in m'n pm's. Ik vind het overigens juist GEEN sportieve reactie van myth. Want dit is gewoon heel slecht uitgevoerd (ookal zeg je zelf dat de uitvoering van het plan perfect is...). Als je wilde vliegen voor winst is dit namelijk gewoon bagger. Als Myth sportief was geweest had hij al het puin geruimd, jullie met een miljard verlies opgezadeld om jullie onkunde af te straffen, om ve…

• Trieste slag. Leuk dat het op Myth is, want oh boy wat een gekkie is dat in m'n pm's. Ik vind het overigens juist GEEN sportieve reactie van myth. Want dit is gewoon heel slecht uitgevoerd (ookal zeg je zelf dat de uitvoering van het plan perfect is...). Als je wilde vliegen voor winst is dit namelijk gewoon bagger. Als Myth sportief was geweest had hij al het puin geruimd, jullie met een miljard verlies opgezadeld om jullie onkunde af te straffen, om vervolgens te quitten. leuke hit. Aanvallers…

• Ontdekker ftw

Treinrek - - Spel

unknown.png beta expogame

• On 21-05-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Debby Ryan [NBAM] ________________________________________________ Battlecruiser 784 Bomber 1.048 Destroyer 140 Reaper 347 _________________________________________ Defender LlamaMochtor [DFPC] ________________________________________________ Small Cargo 306 Large Cargo 159 Light Fighter 1.420 Heavy Fighter 628 Cruiser 351 Battleship 145 Recycler 273 Espionage Probe 117 Bomber 36 Destroyer 16 Battlecruiser 83 Pathfinder 100 Ro…

• On 20-05-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Debby Ryan [NBAM] ________________________________________________ Battleship 1.284 Battlecruiser 580 Small Cargo 8.250 Light Fighter 7.092 Heavy Fighter 3.527 Cruiser 2.236 _________________________________________ Defender OmeOnderbroek ________________________________________________ Small Cargo 41 Large Cargo 1.501 Heavy Fighter 421 Cruiser 213 Battleship 114 Recycler 968 Espionage Probe 1.136 Bomber 291 Destroyer 77 Battl…

• Ik zoek advocaten

Treinrek - - Spel

Quote from blaargh: “Quote from Treinrek: “Quote from TheDutchRitual: “Quote from Takeoff: “En wat betreft cheaters die hun geld verliezen: je accepteert de regels wanneer je het spel speelt, als jij er dan geld in stopt en de regels overtreed is dat ook gewoon je eigen schuld. Anders zouden niet free-to-play games nooit cheaters kunnen bannen. ” dat wil ik je wel eens horen zeggen wanneer je meer dan 4500 euro in je account hebt zitten ... wat voor redenering is dat nou weer ” Ik heb 2k in mn L…

• Ik zoek advocaten

Treinrek - - Spel

Oja omdat ik meer belasting betaal dan jij mag ik zonder consequenties misdrijven plegen. Want per slot van rekening steun ik met mijn belasting de politie.

• Ik zoek advocaten

Treinrek - - Spel

Quote from TheDutchRitual: “Quote from Takeoff: “En wat betreft cheaters die hun geld verliezen: je accepteert de regels wanneer je het spel speelt, als jij er dan geld in stopt en de regels overtreed is dat ook gewoon je eigen schuld. Anders zouden niet free-to-play games nooit cheaters kunnen bannen. ” dat wil ik je wel eens horen zeggen wanneer je meer dan 4500 euro in je account hebt zitten ... wat voor redenering is dat nou weer ” Ik heb 2k in mn Libra account zitten. Daarom cheat ik ook ni…

• Ik zoek advocaten

Treinrek - - Spel

Quote from Legend.bdr: “Hi, Zijn er spelers die bekend zijn met de wet? Dit spel wordt steeds slechter en de uitgever van dit spel weigert bepaalde zaken op te lossen, maar durven wel nog steeds geld te vragen voor onderdelen van dit spel. Kunnen we ze niet onder druk zetten om te zorgen dat ze een degelijk werkend spel uitbrengen? Jammer dat het zo moet, maar als het team niets doet, dan moet het misschien via een andere manier. ” Ik vraag 180 p/u. Mocht je van mening zijn dat GF je heeft misle…