Search Results
Search results 101-120 of 209.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
nee nee nee Spacefighter want die weet wel van wanten
-
Zonde zonde Es, kan gebeuren. Mooie slag mooie winst, niets voor te doen en zo de gs binnen harker, wil elke ogamer wel Have fun met de gs en Nightshade ff lekker niets, rebuilden komt wel weer. @monfy nee er is niets te doen
-
Zo daar pak je even een berg winst zeg Have fun er mee en def gl@rb
-
Quote from TerrorSkop: “Netjes gedaan. Ik ben echt helemaal klaar met deze update. Het zit compleet vol met bugs. Dat gekke kleurenbalkje met vluchtsnelheden verspringt uit zichzelf. De werf blijft extra schepen bij bouwen (had gisteren ineens extra vrachtschepen uit mijn werf). Ik heb de bootjes weggestuurd op 10% en zou dus aan moeten komen over een dikke 5 minuten. Helaas bedacht het spel dat ik for some reason 20% heb aangeklikt en kwam het al om 06:15 uur vanochtend terug... % Zeer zeer tre…
-
Independence
PostGefeliciteerd met je full
-
Ja precies Ik vlieg met 5k kleine vrachters 1 bom/nietje/heinz/ss/ic en 1 padvinder en 1 spio( /=of) Van: vloot commando De expeditie is op een ruimtestation gestuit dat eeuwen geleden is verlaten. In de werven van het ruimtestation worden een aantal schepen gevonden. De technici proberen er een paar weer aan het vliegen te krijgen. De volgende schepen zijn nu een deel van de vloot: Padvinder: 265 Groot vrachtschip: 272 Interceptor: 1 Logboek van de communicatieofficier: Deze sector lijkt nog ni…
-
Quote from paul-maximilianus: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Anonymous: “iemand al een nieuwe calculator voor expedities incase je discoverer bent? En maakt de hoeveelheid padvinders uit wat je mee stuurt ect... ” mviv.hebergratuit.net/expe71_prod.htm?i=2speed is eco speed. Rest spreekt voor zich ” Ik stuurde 500 kv en 1 padvinder en vond oa ss en dat zou niet mogen kunnen volgens je calculator (dank trouwens, ik deed nooit expos nu dan wel eens en ja met flinke winst) Van: vloot co…
-
Doc Holliday
PostGefeliciteerd Doc, je hebt het dubbel en dwars verdiend
-
Vechio
PostWelkom en succes met je trial
-
Natuurlijk mag dat Zolang ze het puin maar naar je terug sturen maar hun zullen alle regels wel kennen. Succes
-
Het is zo idd dat als er iets gerapporteerd word en ik er naar kijk, ik geen pm ingame stuur naar de speler die gerapporteerd heeft. Er zijn er wel een aantal(spelers) die het aan de GO of SGO over laten hier iets mee te doen. Een ban een waarschuwing. Persoonlijk als speelster is sterf: staat aan ga dood net de grens er buiten. Maak niet uit hoeveel je gespoten gesnoven of gedronken heb, je heb je te gedragen volgens de regels van het spel. Neemt niet weg dat er geen bans, waarschuwingen of wat…
-
@'Anuvinda Quote from Anuvinda: “Je moet gewoon al je grondstoffen op een transportmissie naar zijn maan sturen. Dan krijgt hij een ban voor pushing en ben je van hem af. ” Voor de niet nieuwe speler is dit algemeen bekend dat daar een ban op staat in de meeste gevallen voor beide spelers. Dus Themme dit is niet de oplossing dit is proberen jouw een ban aan te smeren. Typische Anuvinda post. @L.JE je kan natuurlijk op alle slakken zout gaan leggen maar quoten dat ik troll in wat voor zin dan ook…