Search Results
Search results 1-20 of 24.
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-04-2024 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zippy [Next] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 50.000.000 Vernietiger 5.000.000 Ster des Doods 25.000 _________________________________________ Verdediger Antares [DEMA] ________________________________________________ Raketlanceerder 4.699.973 Kleine laser 100.000 Grote laser 10.000 Gausskanon 10.000 Ionkanon 10.000 Plasmakanon 50.000 Kleine planetaire schi…
-
Verdedigingswerken Omdat alles toch 1 seconde als minimum tijd heeft, kan je beter Grote laser als fodder zetten. Laat ook een minimum aan sterren liggen achter je def om sterrenbashes tegen te gaan. Maar noodle zijn def is ok, mits er niet veel vloot en gs achter liggen (vuistregel: Puin+grondstof waarde = defence waarde/20 Dit is een minimum). Of je kan doen zoals de def hieronder xD - 10.000.000 Raketlanceerder - 10.000.000 Kleine laser - 24.297.657 Grote laser - 24.000.000 Gausskanon - 12.00…
-
Misschien nog een leuke update: Laat ook toe dat spelers die al in een doeluni spelen, ook zelf naar een andere doeluni kunnen gaan. Bijvoorbeeld: Bellatrix + Uni3 + Aquarius zijn doelunies. Zo is er een keuze uit: eco of balans of vloot. Dus dat iemand van uni3 ook kan kiezen om naar Bellatrix te verhuizen. Al de andere unies zijn exodus unies en moeten dus 1 van de 3 kiezen. Mogelijks wil GF er een betalende feature van maken... Of maak 3 nieuwe unies aan en zet deze als doeluni. Eco Balans Vl…
-
On 24-06-2022 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Kevin87 [DEMA] ________________________________________________ Bomber 30.000 Destroyer 15.000 _________________________________________ Defender HATSEFLAST [Next] ________________________________________________ Large Cargo 2.500 Solar Satellite 1.715 Crawler 1.047 Rocket Launcher 75.000 Light Laser 50.000 Heavy Laser 5.080 Gauss Cannon 2.500 Ion Cannon 5.000 Plasma Turret 1.250 Small Shield Dome 1 Large Shield Dome 1 _______…
-
Ow ja 2 miljoen plasma daar kan ik vloot van bouwen, aardig aantsl ruimers toch? Even geduld.. @Next niet in smurfmode duiken zolang de oorlog duurt.
-
Kan er iemand eens een sim doorsturen wat er nodig is aan reapers om Next op te ruimen? Because well breaking the game.. love it
-
Paasevent 2022!
PostD1 D2 D3 Kevin87 UNI3.NL
-
On 08-02-2022 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Chief Magellan [GEN] ________________________________________________ Light Fighter 80.091 Heavy Fighter 114 Cruiser 114 Battleship 89 Battlecruiser 70 Bomber 38 Destroyer 17 Deathstar 26 Reaper 413 Large Cargo 1.081 _________________________________________ Defender Disorientated [Zero] ________________________________________________ Deathstar 80 Rocket Launcher 100.206 Light Laser 4.794 Heavy Laser 1.005 Gauss Cannon 100 Io…
-
Ja, geen beperking is beter, maar GF wil natuurlijk dat je maar 99.999 per keer kan afkopen (wat ik begrijp ivm DM uitgeven en winst maken). Per miljoen afkopen zou evenzeer nog duur genoeg zijn, en omslachtig, als je 100.000.000 lgs of dergelijke gaat afkopen. Ik vind die caps en lage bouw snelheden in een oude uni gewoon acgterhaald. Hou die cap in nieuwe unies gelijk het nu is, maar na een jaar, afschaffen
-
Quote from Jillian: “Ooit heeft GF besloten dat bouwtijden minimaal 1 seconden moesten zijn. Ik weet niet of dit iets is wat ze ooit zullen heroverwegen ” Was het omdat ze niet goed kunnen coderen, niet wisten hoe? Want ik snap dat als heel je spel op een event handler draait die met seconden werkt, dat ze dan veel code moeten omgooien (zeker als alles met haken en knopen aaneen hangt, gelijk dat vroeger wel gedaan werd). Het spel is nu ook veel verder, met accounts die nu 1000x zoveel punten he…
-
Hey, Of het nu vernietigers of lichte gevechtsschepen zijn, raketlanceerders of plasma kanonnen, vanaf een level 10 nanorobotfabriek duurt alles 1 seconde om te bouwen. Aangezien dit niet logisch is zou het echt een goede upgrade zijn, dat deze limitatie wordt afgeschaft. Bereken de werfrij per miliseconde, of als het systeem dit niet kan, een bepaalde hoevelheid eenheden per seconden. Als een DS 2 minuten bouwt, 121 seconden om precies te zijn, wel dan is het niet logisch dat 121 rl of lgs ook …
-
Mooie winstvolle slag Veel fun spending! GL@ IRL of RB
-
Die tweede hit met ic, staat die ook ergens gepost en idd als de vloot al helemaal kapot is, dan is die kapot true
-
Oei, dat is minder, alliantie genootje slopen , foei! Spios sturen, perongeluk of ni, hij kon erdoor niet saven, dus dat kan wel een probleem worden Anyway ik hoop op een rebuild.
-
Chaos universum
PostIs zo een uni nodig, want bashing is ook maar een technische regel.. Pesten mocht toch? Nu ja dan moet dat een uni zijn waar er nooit gemerged mee kan worden.
-
Paasevent!
PostM2 C5 J8 Speler: Krokodillenvanger87 Uni: 3
-
Spijtig Coop, succes met rebuild. @def, mooie samenwerking
-
Na een uur van proberen om in te loggen... Ik zou de stats van uni3 niet te veel aanpassen, vlootsnelheid 1x is misschien een leuke. Wil je 5x vloot speed, ga dan ergens anders. Uni3 is een mijnbouw uni en dus eco/bouwspeed mag hoog zijn. Wat ik wel leuk zou vinden is: Elke uni minimaal 50% vloot naar puin en unies met hoge vloot speed, gewoon nog een hoger ratio (60-80%?). Als uni3 toch 2x vloot speed blijft, maak er dan 60% van en zo voor een met 3x speed 70%, ect... Een gratis verplaatsing na…