Search Results
Search results 21-40 of 151.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Tja.. Als je het hele verhaal kent kijk je wel wat anders naar deze slag. Goed gedaan mannen ik had hem hoog zitten maar ik weet inmiddels genoeg.
-
Die had hij niet thuis gelaten board.nl.ogame.gameforge.com/i…DeGroteJamesCameron-Play/ Tja plof.. no save enz...
-
lekker bezig maat. Eindelijk heeft hij het forum gevonden. Op naar de volgende
-
damn.. wat is er allemaal in zaga gebeurd joh Volgens mij zijn er wat irritaties opgestapeld de afgelopen maanden. Ben benieuwd naar James zijn reactie
-
ook niet verkeerd deze haha. Lekker bezig
-
lekker bezig hoor maar waarom deze? Die snap ik niet..
-
Mijn verhaal
PostHoewel ik niet veel met je agressieve speelwijze heb en we het daar niet over eens waren vind ik het toch jammer dat iemand met zo een status en kennis stopt. Ik snap je wel hoor want RL gaat voor. Succes in Real
-
Wisselen kan maar je kan ze ook allebei gewoon nemen. De ene in ban? dan ga je toch lekker op die andere verder met je 2de ip adres? Dan zeg je gewoon dat het iemand anders is en niemand die je wat kan doen.
-
Netjes hoor nick, daar komen je skills weer naar voren
-
[TOT: 70.438.391.000] El Presidente vs. Supermercado [TFL] (A: 12.300.541.000, V: 58.137.850.000)
PostNetjes hoor. Ik was te laks idd en ook vandaag had ik wat krap gesaved. Goed gezien maar ik ga natuurlijk wel door. Have fun met de winst
-
nou poe veel verliezen hoor. En als het er al zo lang ligt waarom pakt niemand het? Het is hou niet dat het een klein beetje GS is.
-
Mooi dan is het binnenkort een leuk itje. @part animals dat komt omdat de converter geen rekening houd met wat de reapers (ruimers (welke idioot heeft deze naam bedacht)) hebben opgehaald. Deze pakken tijdens de slag namelijk GS van puin mee maar niet het andere plukje puin. Dat word wel opgehaald door de recyclers. Echter zijn het allebei puin ruim rapporten dus vandaar dat ik die wel mee heb geteld.
-
Schijnbaar was Natteboer wederom te veel dungeon defenders 2 aan het spelen want deze gerepareerde vloot lag wel erg lang off. Hij lag om de hoek dus ja laat ik ook eens wat stof van die bootjes af halen. Natteboer wel even opletten he.. iig GL@RB On 17-03-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Supermercado [TFL] ________________________________________________ Heavy Fighter 36.247 Battleship 20.000 Battlecruiser 50.000 Destroyer 40.000 Reaper 22.525 ________________________…
-
Wederom daag je het zelf uit met je grote mond fr. Als jij niet zo agressief reageert zullen andere jou ook op een andere manier behandelen. Misschien moet je eens bij Deluxe in de leer want die is wel chill en kletst gewoon met iedereen ondanks dat ze van een andere Ally zijn. Neemt niet weg dat je deze slag gewoon goed hebt gevonden. Have fun spending
-
Lekker hoor DDD Daar kan je weer wat mooie bootjes voor maken
-
Trucker hadden jullie moeten kicken zodat hij op de hoogte was geweest dat hij aangevallen zou gaan worden. Nu was het wel een easy target. @Sonny had je het nou serieus over mij? Ik wil bij de mensen met vloot hangen om veilig te zijn? Ten 1ste: zat ik bij jullie vanwege de gezelligheid, jou en omdat het de Ally is waar ik bij hoor. Ten 2de: er is onenigheid gekomen omdat ik heb gereageerd op de flame war met tussen Alex en rewind. Daar was ik het niet mee eens dus heb ik me daar tegen uit gesp…
-
Ik ben toch erg benieuwd naar de ingame berichten tussen klapstoeltje en trucker. Ergens wil ik trucker geloven maar als er ingame berichten zijn verstuurd waarin hij kon verwachten dat hij zn vloot kwijt zou raken is het zn eigen schuld. Side note: Sinds een paar maanden is er al behoorlijk veel gebeurd in playbook dankzij 1 persoon waardoor je deze slag ook wel kon zien aankomen.
-
Nick zei dat als je een spger kon neer halen je dat moest doen en dat is al snel gelukt Lekker weer wat vlootjes bij bouwen man en gl@rb Kevin
-
zucht.... Als nick achter je aan zit dan moet je natuurlijk wel strak zijn in je saves en on tijden Nick wederom goed opgelet, kan er niks anders over zeggen. Have fun met de gs. Party doe eens rebuilden...