Search Results
Search results 41-60 of 440.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Bolder is zo verzuurd dat van onderen nu een klein, krom augurkje hangt. Veel te vies om mee te spelen, zelfs door de eigenaar, dus dan moet je maar doen alsof je recht van spreken hebt over hits nadat je een miner zn gv hebt gesloopt vanuit vakantie modus. Meer pussy kan ik me een 'fleeter' niet voorstellen! Maargoed, je moet dat wat je mist ergens vandaan halen denk ik dan In die zin creatief gevonden! Ik denk ook dat odlaw hele, heele, heeeeele vieze sex heeft. Maar... Iets is beter dan niets…
-
Quote from mauricovic: “Wat waren de reacties van Bolder ook weer pareltjes in dat topic...Toen zat tie nog vol in de "iedereen is tegen mij maar vooral alle teamlers"-fase. Had je hem altijd zo op de kast ” Ik bedoel, jij spreekt positief over mij, en zie het resultaat! Ik denk dat dat genoeg zegt
-
Voor het topic volledig gekaapt word door de haters nog even een reactie van mijn kant Trucker heeft het over deze hit. Absoluut niet netjes van mij achteraf gezien, heb me laten meeslepen door de verontwaardiging in de app. Heb later ook nog sorry gezegd in prive. Ben ik nou echt een 'backstabber'? Naar mijn mening niet, dit is de enige slag met een vieze lucht van mijn kant waar nog een behoorlijk verhaal aan vooraf gaat wat Trucker altijd wijselijk verzwijgt. Hij heeft 2x kunnen genieten van …
-
Het is wat het is en ik sta mooi op het forum! De Grote James, nog 1 keer. Kort verhaal van mijn kant. Targets waren er nauwelijks en vhoppers bleven max 15m uit vmode voor maanden achter elkaar. Speelplezier en motivatie waren er dus weinig. Berusting dat zoiets met een feature kon gebeuren was er, maar echt echt acc wegdoen was ook weer zo wat... Dus maar lekker op je reet ongesaved blijven liggen ondanks alle spio's Altijd wel leuke gesprekken gehad MrC, snap je ergens ook wel met het gehop. …
-
Quote from mauricovic: “Zo is dat Koekje! Hij heeft hier in zijn eigen topic al vaker gereageerd dan in die prachtige hof in Japetus....waar hij toch ook echt in de titel stond en waar de slag vele malen groter was. Maar toen waren er natuurlijk opeens wifi problemen.... ” Buuurn baby burn! Glrb koekje! Met deze eco en expo groei je hem er zo uit
-
Tsjonge, dat die oude verroeste motoren van jullie nog op wilden starten! Als ik een van jullie was zou ik wel rustig aan doen. Het is glad buiten deze tijd van het jaar, zeker 's nachts. Je hebt van die lamzakken die dan uitglijden, een been breken en vervolgens 5 jaar oGame vrij geraken...
-
[TOT: 4.909.970.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Artemisia [ggg] (A: 170.547.000, V: 4.739.423.000)
PostTussen de checks door gevlogen. Naraid werd nog geblockd door een terugkerende expo... Sportieve reactie, helaas 1min te laat on gekomen GLRB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-10-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Kruiser 100.000 Interceptor 400.000 Klein vrachtschip 400.000 _________________________________________ Verdediger Artemisia [ggg] ________________________________________________ …
-
Ergens vind ik het heeerlijk! Ook alle excuses dat het met dm is gebeurd terwijl exxx gewoon niet on was terwijl zn vloot thuis kwam. En dan op het team afgeven terwijl die nul komma nul kunnen doen aan de staat van het spel Anderzijds laat deze slag perfect zien wat er mis is met ogame. Blijft jammer om te zien. Exxx glirl! En chizo, enjoy de gs
-
accounts.
PostIk zou geld betalen om het gezicht van die advocaat te willen zien Je hebt ze bij de ballen Bolder! Nu hard trekken en een beetje draaien
-
Je kan ook niet stoppen met huishouden he glrb DDD
-
[TOT: 15.836.281.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Bou [TFL] (A: 2.960.267.000, V: 12.876.014.000)
PostHelaas ben ik niet meer De Grote James Cameron, want Lurtz heeft mijn oh zo zoete #1 rang afgepakt Uit blinde woede door de act van bou gevlogen, met succes. Maar James De Grote is niet meer.... Huilon huilon huilon Sportieve reactie gehad weer, glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Kruiser 500.000 Interceptor 1.000.000 __________________________________…
-
[TOT: 71.423.319.000] DDD [Ex Play] vs. Ruimtevaarder [DEUT] (A: 5.333.522.000, V: 66.089.797.000)
PostToch nog 1 (dronken) reply - ik vond zelf een pm niet nodig gezien het al duidelijk was. Hij savede ook al op plaatsing - had ook geen zin om een pm te sturen naar een freeloader. Niemand uit de ally kon zich de laatste deutruil herinneren, en hij zat al zn deut op te maken aan piraten expo. Geen astro, zoals je ziet aan de gs. Een pm was idd net wat netter geweest, dat is zeker waar. Maar geen pm maakt het absoluut geen naai hit. Als def had willen weten hoe het zit had die in die week zelf ook…
-
Quote from Picker: “Quote from Wappie: “Quote from Independence: “@Wappie Komt er nog een besluit? Maandje verder onderhand ” als er een juist iemand reageert. dan komt er zeker een besluit ! maar die is er nog niet! dus staat nog open ! ” Waarom is JamesCameron niet goed? ” Niet te veel kritische vragen stellen Picker! Straks moeten ze weer langs de Etos voor nieuwe luiers omdat het broekie weer nat is